شگفتی جنگل تاریک لاهیجان

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
یکی از جاذبه‌های زیبا و خاص شهرستان لاهیجان جنگل تاریک است که در ارتفاعات این شهر قرار دارد. با ویژگی های این جنگل شگفت انگیز آشنا بشوید.
جنگل تاریک لاهیجان

بسیاری از افرادی که می‌خواهند از جاذبه‌های گردشگری لاهیجان بازدید نمایند نمی‌دانند که جنگل تاریک لاهیجان کجاست. این جنگل را به عنوان یکی از زیباترین و خاص‌ترین جنگل‌های لاهیجان می‌شناسند که توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را جلب کرده است. با دلتامگ همراه باشید.

ویژگی‌های جنگل تاریک لاهیجان

اگر می‌خواهید از جنگل تاریک لاهیجان بازدید نمایید باید درباره ویژگی‌های این جنگل اطلاعات دقیقی داشته باشید. این جنگل دنیای هیجان‌انگیز و اسرارآمیزی را به بازدیدکنندگان نشان می‌دهد. درختانی که بزرگ و تنومند هستند از ورود نور خورشید به درون جنگل جلوگیری می‌نمایند.

فضای رعب‌‌آور

فضای اعجاب‌انگیزی که در این جنگل وجود دارد یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن به شمار می‌رود. شما می‌توانید روزها به دیدن این جنگل بروید. هر یک از درختان تنومند این جنگل قدمت چندین ساله دارند. اگر به ماجراجویی علاقه زیادی دارد و می‌خواهید مکان‌های خاص لاهیجان را مشاهده کنید، تماشای این جنگل را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

 جنگل تاریک لاهیجان

موقعیت جغرافیایی

شما می‌توانید وارد جاده لاهیجان، لنگرود شوید و بعد از ۵ کیلومتر به این جنگل برسید. باید پیاده‌روی طولانی‌مدتی داشته باشید تا به ارتفاعات برسید. جنگل تاریک لاهیجان در ارتفاعات قرار گرفته، به همین دلیل افرادی که به کوهنوردی علاقه دارند حتما این جنگل را مورد بازدید قرار می‌دهند. دقت داشته باشید که برای کوهنوردی در این جنگل بهتر است صبح زود بروید و تا بعدازظهر برگردید. از آنجایی که شب‌ها این جنگل بسیار تاریک می‌شود شاید خیلی ترسناک باشد.

مطلب پیشنهادی:  دستور پخت پنکیک ساده با بیسکویت پتی بور

رفتن به جنگل تاریک شهر لاهیجان با ماشین

بسیاری از افرادی که می‌خواهند دیدنی‌های شهر لاهیجان را بازدید نمایند، جنگل تاریک لاهیجان را در اولویت می‌گذارند. چرا که این جنگل علاوه بر زیبا بودن خاص و منحصر به‌فرد است. این جنگل را به عنوان جنگل اسرار آمیز کشور ایران می‌شناسند. بعد از اینکه به جنگل می‌رسید باید ماشین را در قسمت پایین ارتفاعات جنگل پارک کنید و کوهنوردی را آغاز نمایید.

چه وسیله‌هایی باید برای بازدید از جنگل ببریم؟

برخی از افراد بر این باور هستند که این جنگل بسیار تاریک است و دید خوبی ندارد. ولی باید بدانید وقتی نور خورشید در آسمان است، دید برای پیاده‌روی دارد فقط نور آن به اندازه دیگر جنگل‌ها نیست. شما برای رفتن به جنگل تاریک لاهیجان باید کفش‌های مناسب پیاده‌روی و کوهنوردی بپوشید. اگر مایل هستید با خودتان لباس گرم ببرید. چرا که این جنگل در ارتفاعات قرار دارد و شاید سرد باشد. خوراکی هم می‌توانید همراه خودتان ببرید. البته باید به محیط زیست جنگل حواستان باشد. اگر دوست داشتید می‌توانید با خودتان چراغ قوه ببرید تا با دقت تنه درختان جنگل و ساقه درختان تنومند را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سبک زندگی

همچنین بخوانید

درمان فوری سردرد شدید با 4 راهکار ساده

درمان فوری سردرد شدید در بسیاری از مواقع بسیار راحت و آسان است و حتی نیاز به استفاده از دا…