معیارهای زیبایی زنان از دیدگاه مردان

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
این 8 فاکتور از دیدگاه مردان جذاب، دلفریب است و این موارد را جز معیارهای زیبایی در زنان می‌دانند.
معیارهای زیبایی زنان در دیدگاه مردان

معیارهای زیبایی زنان در کشورهای مختلف، متفاوت است. زیبایی تعریف‌های متفاوتی دارد و در طول زمان تغییر می‌کند. آیا می‌دانید معیارهای زیبایی زنان از نظر مردان چیست و نقطه جذابیت چهره زنانه در ذهن مردان کدام است؟ پس همراه دلتامگ باشید.

معیارهای زیبایی زنان از دید مردان چیست؟

زنان خوش‌اندام

بر خلاف برخی از تصورات، مردان زنان لاغر را نمی‌پسندند بلکه مردان شیفته انحناء، پیچ و خم‌ها و قوس‌های ظریف اندام زنان هستند.

زنان جوان

مردان علاقه دارند با زنی وارد رابطه شوند که سن وی حداقل ۲ سال کمتر از آن‌ها باشد. هر اندازه سن مردان افزایش می‌یابد همسر جوان‌تر و با سن پایین‌تر را ترجیح می‌دهند!

 

صورت‌هایی شبیه والدین

اغلب ما جذب صورت‌هایی می‌شویم که شبیه پدر یا مادر ما است. به این خاطر که آن‌ها نخستین حامیان و مراقبان ما بوده‌اند و ما دوستشان داریم.

زنان با پوست سبزه

مردان شیفه پوست تیره و سبزه هستند و این تناژ رنگ را به رنگ پریده و سفید ترجیح می‌دهند.

معیارهای زیبایی زنان

آراستگی ظاهری از معیارهای زیبایی زنان

اگر می‌خواهید از دید مردان یک زن جذاب باشید بهتر است به ظاهر و لباس‌های خود اهمیت بیشتری بدهید. زیرا اکثر مردان کلی‌نگر هستند و به جزئیات توجهی ندارند، بنابراین لباس‌های شما آن‌ها را بیشتر از چهره شما جذب می‌کند. بنابراین سعی کنید در لباس‌های خود بیشتر از رنگ‌های شاداب و طرح‌های متفاوت استفاده کنید تا زیباتر به‌نظر برسید.

مطلب پیشنهادی:  با این کارها همسرتان تا ابد عاشق شما می‌ماند

آرایش ملایم

مردان همیشه زنانی را دوست دارند که چهره طبیعی دارند و آرایش کمی می‌کنند. پس توجه داشته باشید که در آراستگی ظاهر زیاده‌روی نکنید و آرایش‌های زیاد و زننده نداشته باشید.

خنده‌رو بودن از معیارهای زیبایی زنان

زنان محبوب، خنده‌رو هستند، زیرا همه مردان دوست دارند بتوانند یک زن را بخندانند و هر مردی وقتی بتواند زنی را بخنداند احساس می‌کند فرد فوق‌العاده‌ای است.

چهره‌های معمولی

بسیاری از مردان اعتقاد دارند چهره‌های معمولی با ویژگی‌های متوسط جذاب‌تر از صورت‌های خاص هستند. تحقیقی که روی صورت‌های مختلف انجام شد نشان داد که بیشتر مردم صورت‌های عادی را بیشتر دوست دارند. به این خاطر که ترکیبی از ژن‌های مختلف هستند.

 

زن جذاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سبک زندگی

همچنین بخوانید

درباره بیماری کیت میدلتون، عروس خاندان‌سلطنتی، بریتانیا چه‌می‌دانیم؟

کمتر دو ماه پس از آنکه چارلز سوم، پادشاه بریتانیا از ابتلای خود به سرطان خبر داد، کیت میدل…