شهرک امید، تجربه‌ای متفاوت برای سکونت

1
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شهرک امید در منطقه 4 شهرداری استان تهران واقع شده است که ساخت آن به دوره پیش از انقلاب برمی‌گردد. این شهرک به دلیل ساخت و ساز اصولی و با کیفیت، یکی از ایمن‌ترین شهرک‌های تهران به شمار می‌رود.
خرید آپارتمان در شهرک امید

به گزارش دلتا مگ، بدون شک هر فردی قبل از اقدام برای خرید خانه، باید با محله‌ای که قرار است در آن سکونت داشته باشد آشنا شود؛ از همین رو ما در این گزارش قصد داریم برای کسانی که به دنبال خرید آپارتمان در شهرک امید هستند، اقدام به معرفی این محله کنیم.

شهرک امید در شمال شرقی تهران در مجاورت پارک جنگلی لویزان و بوستان جنگلی یاس واقع شده است از همین رو این شهرک از آب و هوای خوبی برخوردار است.

در خصوص تعداد واحدهای مسکونی ساخته شده در این شهرک باید عنوان کرد که شامل 18 برج، هزار و 946 واحد مسکونی و 54 خانه ویلایی است. طبق برآوردهای صورت گرفته حدود 8 هزار نفر در این شهرک اقامت دارند.

خرید آپارتمان در شهرک امید

رعایت اصول ساخت مسکن، قوانین ملی ساختمان، مقاوم‌سازی، بهینه‌سازی مصرف انرژی به‌منظور جلوگیری از اتلاف سوخت و انرژی از جمله ویژگی‌های بسیار مهم این شهرک به شمار می‌رود که باعث شده این شهرک بتواند گواهینامه‌های ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۴۰۰۱ در مدیریت کیفیت و سلامت محیط زیست را از مؤسسه گاردین انگلستان دریافت نماید.

شهرک امید امکانات گوناگون ورزشی (زمین تنیس، استخر، سونا، زمین فوتسال، والیبال، جاده تندرستی و غیره)، فرهنگی (فرهنگسرا، کتابخانه و غیره) و تجاری (مجتمع تجاری 120 واحدی) برای نیازهای روزمره اهالی دارد.

مطلب پیشنهادی:  صاحب خانه شدن در تهران با کمتر از 700 میلیون تومان

اگر در خصوص وضعیت حمل‌ونقل عمومی این شهرک سؤال کنید باید بگوییم متأسفانه از وضعیت خوبی برخوردار نیست. یکی از معایب این شهرک که دسترسی را اندکی برای مردم سخت کرده است نبودن خط مترو در این منطقه است.

اگر به دنبال خرید آپارتمان در شهرک امید هستید، لازم است که بدانید متراژ واحدهای مسکونی در این شهرک بالای 130 متر است. البته ذکر این نکته ضروری است که متوسط قیمت مسکن در این شهرک بالاست و خرید خانه در آن نیازمند نقدینگی زیادی است. خرید یک خانه 130 متری در این شهرک نیازمند سرمایه بالای 7 میلیارد تومان است.

مطالعه بیشتر: مطلب «لویزان محله‌ای خوش آب‌وهوا برای سکونت» را در دلتا مگ بخوانید.

یک نظر

  1. […] بیشتر: مطلب «شهرک امید، تجربه‌ای متفاوت برای سکونت» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

برای دریافت وام ودیعه مسکن چند ضامن لازم است؟

هیچ ملکی از ضامن به رهن بانک گرفته نمی‌شود اما بانک باید مطمئن شود اگر این وام پرداخت نشد …