اکباتان شهرکی مدرن در قلب پایتخت

1
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ما در این مقاله قصد داریم شما را با مدرن‌ترین و بزرگترین شهرک ساخته شده در کشور بیشتر آشنا کنیم پس اگر قصد خرید آپارتمان در شهرک اکباتان را دارید با ما همراه شوید.
خرید آپارتمان در شهرک اکباتان

اگر قصد خرید آپارتمان در شهرک اکباتان را دارید تا انتها با «مجله ملکی دلتا» همراه باشید تا شما را بیشتر با این محله پرطرفدار آشنا کنیم.

پروژه شهرک اکباتان در سال 54 توسط مهندسان ایرانی با طراحی و ساخت پیمانکاران آمریکایی آغاز شد. این شهرک به نحوی ساخت شد که امروزه از آن به عنوان بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین شهرک ساخته شده در کشور و حتی خاورمیانه یاد می‌کنند.

آن‌طور که گفته می‌شود ساختمان‌های این شهرک ضدزلزله است. شهرک اکباتان با استانداردهای بالایی ساخته شده به طوری که گفته می‌شود ساختمان‌های این شهرک تا زلزله 9 ریشتر از خود مقاومت نشان داده‌اند.

این شهرک امروزه در در غرب تهران در منطقه 5 شهرداری واقع شده است که از شرق به کوی بیمه و شهرک آپادانا، از غرب به نمایشگاه صنایع هواپیمایی، از شمال به اتوبان تهران ـ کرج و از جنوب به بزرگراه شهید لشگری منتهی می‌شود.

خرید آپارتمان در اکباتان

این شهرک در سه فاز طراحی شده‌ که در مجموع دارای 33 بلوک ساختمانی و 15 هزار و 675 واحد مسکونی است که در ابتدا خانواده‌های نظامی در آن ساکن بودند.

وضعیت دسترسی به حمل و نقل عمومی

یکی از ویژگی‌های این شهرک دسترسی راحت به تمام امکانات روزانه است که باعث شده ساکنان این محله برای تهیه مایحتاج خود نیازی نباشد که به خارج از شهرک بروند.

مطلب پیشنهادی:  محله توانیر تهران کجاست؟

اگر قصد خرید آپارتمان در شهرک اکباتان را دارید لازم است که بدانید دسترسی راحت به حمل‌ونقل عمومی یکی از ویژگی‌های بارز این شهرک است. مترو اکباتان یکی از دسترسی‌های راحت به حمل‌ونقل عمومی است که تردد را برای شما به هر نقطه شهر امکان‌پذیر می‌کند. همچنین از میدان آزادی به داخل محله سرویس‌های اتوبوس‌رانی برقرار است. تاکسی‌های خطی این محله تا میدان آزادی هم مسافران را جابه‌جا می‌کنند.

این شهرک در محدود طرح ترافیک قرار ندارد و کسانی که از خودرو شخصی استفاده می‌کنند به راحتی می‌توانند تردد کنند.

نام محله متراژ سن بنا قیمت کل
اکباتان 73 15 سال 2.25 میلیارد تومان
اکباتان 68 21 سال 4.5 میلیارد تومان
اکباتان 148 1 سال 7.4 میلیارد تومان
اکباتان 115 8 سال 4.3 میلیارد تومان

مطالعه بیشتر: اگر قصد خرید آپارتمان در محله طرشت را دارید، ما در این مقاله «طرشت محله‌ای آرام و خوشنام» شما را بیشتر با این محله آشنا خواهیم کرد.

یک نظر

  1. […] آپارتمان در محله اکباتان را دارید، ما در این مقاله «اکباتان شهرکی مدرن در قلب پایتخت» شما را بیشتر با این محله آشنا خواهیم […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله ستارخان تهران + همه امکانات و نمونه آگهی

ستارخان از شلوغ‌ ترین و پر رفت‌وآمدترین محله‌های غربی تهران است که به واسطه دسترسی خوبی که…