قیمت مناسب خانه در محله اعیان‌نشین امانیه تهران!

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
امانیه محله‌ای خوش آب‌وهوا در بهترین منطقه تهران است که زندگی در آن می‌تواند تجربه‌ای متفاوت باشد.
محله امانیه تهران

بسیاری از ما بر این باوریم که قیمت خانه‌هایی که در مناطق شمالی تهران قرار دارند بسیار بالا است؛ باید گفت این باور در بسیاری از موارد درست است، اما در مناطق بالاشهر تهران محله‌هایی هستند که مب‌توانید با قیمت باورنکردنی صاحب خانه شوید. اگر به دنبال خرید خانه‌ای در بالاشهر تهران هستید؛ اما می‌خواهید قیمت معقولی داشته باشد، ما برای پیشنهاد خوبی داریم. محله امانیه تهران یکی از این محله‌ها است که با وجود موقعیت جغرافیایی خوب اما به نسبت قیمت خرید آپارتمان در امانیه بسیار مناسب است. برای آشنایی بیشتر با این محله تا پایان این مطلب با دلتامگ همره باشید.

محله امانیه تهران

محله امانبه تهران کجاست؟

این محله بسیار معروف در منطقه 3شهرداری تهران قرار دارد و یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این محله در بین ساکنان تهران، دسترسی به شریان‌های اصلی پایتخت است. اگر نقشه محله امانیه تهران را مشاهده کنید خواهید دید که این محله از شمال به بزرگراه مدرس، بزرگراه چمران و پل پارک وی، از جنوب به بلوار آرش و بلوار اسفندیار، از غرب به پارک ملت و شهرک سئول و از شرق به بزرگراه مدرس متصل می‌شود.

تاریخچه محله امانیه به زمان قاجار باز می‌گردد. در آن زمان قنات بزرگی دراین محله قرار اشت و همین امر سبب به وجود آمدن باغات بسیار و آب‎‌وهوای مناسب در این محدوده شد. اکنون از مهم‌ترین خیابان‌های این محله می‌توان به خیابان کمبوجیه، خیابان طاهر، خیابان گلستان و خیابان امانپور اشاره کرد.

دسترسی به محله امانیه تهران

بزرگراه مدرس و صدر که به این محله متصل می‌شوند دسترسی به محله امانیه را بسیار راحت‌تر کرده است و از آنجا که این محله در طرح ترافیک قرار ندارد، می‌توانید در هر ساعت از روز که بخواهید در این محله تردد کنید. برای استفاده از وسایل نقلیه عمومی نیز لازم به ذکر است که این محله مترو اختصاصی نداردِ اما می‌توانید از نزدیکترین مترو به امانیه که در ایستگاه‌های تجریشُ صدر و قلهک قرار دارد استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی:  خرید آپارتمان در شهرک راه آهن، خوش‌قیمت‌ترین محله منطقه 22 تهران

محله امانیه تهران

وضعیت قیمت مسکن در امانیه تهران چگونه است؟

با توجه به اینکه این محله قدمت بسیاری دارد؛ اما به دلیل بافت افزایش ساخت‎‌‌وساز در آن بافت مسکونی، در محله امانیه تهران به دو صورت سنتی و مدرن مشاهده می‌شود. از سوی دیگر با در نظر داتن این موضوع که محله امانیه بالاشهر تهران است، بالطبع قیمت خانه در این محدوده بالاتر از دیگر مناطق تهران است؛ اما این بدان معنا نیست که قیمت ملک در این محله بسیار نجومی است؛ چرا که شما می‌توانید خانه‌هایی با قیمت بسیار مناسب نیز پیدا کنید. در حال حاضر قیمت زمین در امانیه بین 100 تا 170 میلیون است؛ بنابراین شما برای خرید یک واحد آپارتمان 90 متری نوساز به 12 میلیارد و 700 میلیون نقدینگی نیاز دارید.

محله امانیه تهران

پیشنهاد مطالعه: ارزانترین خانه را در نزدیکی مترو قلهک پیدا کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله دزاشیب و هرآنچه که از این محله باید بدانید+ جدول قیمت

آب‌وهوای بی‌نظیر محله دزاشیب و دسترسی راحتت و دور بودن از ترافیک همه ما را وسوسه می‌کند در…