کراتینه مو با سس مایونز

0
14
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برای داشتن موهای صاف و نرم و از بین بردن وز، از ترکیب‌های کاملا طبیعی با سس مایونز استفاده کنید تا آسیب کمتری به موها وارد شود.
کراتینه مو

کراتینه مو، یکی از روش‌هایی است که این روزها خانم‌ها برای افزایش و حفظ رطوبت و نرمی موهای خود انجام می‌دهند و محصولاتی هم در بازار برای انجام این روش موجود است. اما شاید برایتان جالب باشد بدانید که می‌توانید با استفاده از محصولات طبیعی هم به نرم و صاف شدن موهای خود کمک کنید که سس مایونز از جمله این مواد است. اما چگونه می‌توان با سس موهای صاف و نرمی داشت؟ در ادامه با مجله دلتا همراه باشید تا به شما روش کراتینه مو با سس مایونز را آموزش دهیم.

آموزش کراتینه مو با سس مایونز

کراتینه مو در خانه و با سس مایونز کار بسیار راحتی است و تنها کافی است یک فنجان سس مایونز را آماده کرده و بر روی تمام قسمت‌های موی خود بزنید و خوب ماساژ دهید. بهتر است سس را با قلم موی رنگ روی ریشه مو نیز به خوبی پخش کنید و ماساژ دهید.

کراتینه مو

در انتها و زمانی که سس مایونز را به خوبی به همه قسمت‌های مو زدید، همه موها را بالای سر جمع کرده و کلاه رنگ مو، روی سرتان بگذارید. اجازه دهید مواد به مدت نیم تا یک ساعت روی مو باقی بماند و سپس با شامپوی ملایم بشویید. توجه داشته باشید که مو نباید کامل خشک شود. این روش را می‌توانید هفته‌ای یک بار انجام دهید.

ماسک مایونز برای کراتینه مو

اگر می‌خواهید کراتینه قوی‌تری با سس مایونز داشته باشید، می‌توانید ماسک‌های زیر را هم در خانه تهیه کنید.

  1. سس مایونز و عسل

برای تهیه این ماسک، نصف فنجان مایونز را با 2 قاشق غذاخوری عسل ترکیب کرده، خوب هم بزنید و سپس روی قسمت‌های ریشه و ساقه مو بزنید. اجازه دهید ماسک به مدت نیم ساعت تا 45 دقیقه روی مو بماند و سپس بشویید. توصیه می‌شود هفته‌ای یک بار از این ماسک استفاده کنید تا موها نرم و لطیف شوند.

  1. سس مایونز و روغن زیتون

نصف فنجان سس مایونز و نصف فنجان روغن زیتون را ترکیب کنید و به موها بزنید و بعد از نیم ساعت با شامپوی بدون سولفات بشویید. این ماسک برای آن دسته از افرادی که موهای‌شان به شدت خشک شده و آسیب دیده، بسیار مناسب است و احتمال بروز آسیب‌های بعدی را هم کم می‌کند.

مطلب پیشنهادی:  آموزش برداشتن ابرو در خانه

کراتینه مو

  1. سس مایونز و روغن نارگیل

روغن نارگیل، یکی از بهترین مواد طبیعی برای نرم شدن مو است، به همین خاطر 1 قاشق غذاخوری از آن را با دو قاشق سس مایونز مخلوط کنید و به موهای‌تان بزنید. اجازه دهید این ترکیب به مدت نیم ساعت روی مو بماند و سپس با استفاده از شامپوی مناسب مو را بشویید.

  1. سس مایونز و لیمو

ترکیب دو قاشق سس مایونز و یک قاشق لیمو، یکی از بهترین مواد کراتینه مو در خانه است که باید آن را به ریشه و ساقه مو بزنید و بعد از بیست دقیقه، بشویید تا شاهد نرم شدن موها باشید. این ترکیب برای افرادی که موهای چرب دارند، بسیار عالی عمل می‌کند.

تعداد کلمات مطلب: 477

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نو کردن و نگهداری از ظروف چوبی با 3 راهکار کاربردی

نگهداری از ظروف چوبی آشپزخانه نیازمند مراقبت‌های بسیاری است. ظروف چوبی از محبوبیت بالایی ب…