4 سگ آپارتمانی ساکت که به آرامش شما احترام می گذارند

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
چی بهتر از اینکه یک دوست آروم و همراه داشته باشیم؟
سگ آپارتمانی ساکت

پیدا کردن سگ آپارتمانی ساکت که علاوه بر آرامش شما، آسایش همسایگان را برهم نزند خیلی مهم است. درواقع زندگی در آپارتمان به معنای انتخاب حیواناتی است که با فضای محدود و زندگی شهری سازگار باشند. بنابراین در این مقاله از مجله دلتا به شما 4 سگ آپارتمانی ساکت را معرفی می‌کنیم تا زندگی آپارتمان‌نشینی راحتی داشته باشید.

شیتزو

سگ آپارتمانی ساکت شیتزو با ظاهر دل‌فریب و شخصیت دوست‌داشتنی‌اش شناخته می‌شود. این نژاد با ویژگی‌هایی که دارد به عنوان یکی از بهترین سگ‌های آپارتمانی شناخته می‌شود. شیتزوها معمولاً بسیار آرام و صبور هستند و به ندرت پارس می‌کنند.

سگ شیتزو

با وجود اینکه این سگ‌ها نیاز به توجه و محبت دارند، اما به طور کلی آرام و کم‌صدا هستند و این ویژگی، آنها را به گزینه‌ای مناسب برای زندگی در آپارتمان تبدیل می‌کند.

پاگ

پاگ‌ها سگ‌های کوچک و خوش اخلاقی هستند که به طور کلی به آرامش و صبر شناخته می‌شوند. آنها به ندرت پارس می‌کنند و به راحتی با محیط آپارتمانی سازگار می‌شوند.

سگ آپارتمانی ساکت پاگ

پاگ‌ها با شخصیت‌های شاداب و رفتارهای صمیمی خود می‌توانند دوستان خوبی برای ساکنان آپارتمان باشند و به دلیل سایز کوچکشان، فضای کمی نیاز دارند.

مالتیز

سگ مالتیز به دلیل پوشش موی سفید و نرم خود شناخته شده و معمولاً بسیار آرام و کم‌صدا است. این نژاد سگ به راحتی در محیط‌های کوچک سازگار می‌شود و به دلیل عدم پارس زیاد، گزینه‌ای مناسب برای آپارتمان‌ها است. مالتیزها به توجه و محبت زیادی نیاز دارند اما رفتارشان معمولاً آرام و ملایم است.

مطلب پیشنهادی:  راهنمای خرید سایه بان کولر

سگ مالتیز

سگ آپارتمانی ساکت یورکشایر تریر

سگ یورکشایر تریر با وجود اینکه نژادی کوچک و فعال است، معمولاً نسبت به سایر سگ‌ها کم‌صدا‌تر است. این نژاد به دلیل اندازه کوچک و شخصیت دلپذیرش، به خوبی در آپارتمان‌ها سازگار می‌شود.

یورکشایر تریر

اگرچه یورکشایر تریرها انرژی زیادی دارند، اما به طور کلی در مقایسه با بسیاری از نژادهای دیگر کمتر پارس می‌کنند و به آرامی در فضای محدود آپارتمان‌ها زندگی می‌کنند.

کارهای ممنوع برای نگهداری سگ در آپارتمان

زمانی که از یک سگ آپارتمانی ساکت در خانه نگهداری می‌کنید، لازم است این نکات را رعایت کنید:

  • باز گذاشتن پنجره‌ها در صورتی که حفاظ ندارد، باعث حواس‌پرتی و ایجاد حس ماجراجویی در سگ می‌شود. بنابراین ممکن است برای او خطر جانی داشته باشد.
  • برای مدت طولانی حیوان را تنها نگذارید. این کار باعث ایجاد استرس و اضطراب جدایی در بعضی نژادها می‌شود. در نتیجه ممکن است رفتارهای مخرب یا ایجاد سر و صدای زیاد داشته باشند.
  • وسایل کوچک که در دهان سگ جا می‌شود را روی زمین رها نکنید.

در این مقاله سعی کردیم تا 4 نژاد سگ آپارتمانی ساکت را به شما معرفی کنیم تا هم در زندگی آپارتمان‌نشینی اذیت نشوید و هم دوستی وفادار داشته باشید.

 

تعداد کلمات مطلب: 436

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی

همچنین بخوانید

ایده‌های جذاب برای چیدمان گل در بالکن

شاید برایتان جالب باشد اما چیدمان گل در بالکن باعث زیبایی هر چه بیشتر خانه شما می‌شود. در …