6 اختراع عجیب در تاریخ بشر

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تاریخ زندگی بشر مملو از اختراعات و شگفتی‌های تحول‌آفرین است؛ اما در این مطلب برخی از عجیب‌ترین آنها را بررسی خواهیم کرد.
اختراعات عجیب انسان

در طول تاریخ هرکجا با پیدایش اختراعی مواجه هستیم؛ یقینا ورای آن مشکل یا مشکلاتی گریبان‌گیر بشر بوده‌است. حال سوال اینجاست که فلسفه برخی اختراعات عجیب انسان چیست؟ آیا مشکلات مربوط به همه آنها به میزانی آزاردهنده هستند که زمینه چنین اختراعاتی را فراهم کرده‌اند؟

قطعا بخش زیادی از رفاه و پیشرفت زندگی امروز بشر مرهون اختراعات انسان‌های بزرگ تاریخ است؛ در این میان شاید جالب باشد با تعدادی از اختراعات عجیب انسان نیز آشنا شویم. با این مطلب از مجله دلتا همراه باشید تا بخشی از تاریخ عجایب اختراعات بشر را مرور کنیم.

اختراعات عجیب انسان

6 مورد از اختراعات عجیب انسان

  • دمپایی‌های مخصوص رد گم کردن
  • دستمال گردگیری Baby Mop
  • پخش کننده‌ی بو گوشی هوشمند
  • دستگاه Egg Cuber
  • وسیله رعایت عدالت
  • بالاخره از کدام طرف برویم؟

دمپایی‌های مخصوص رد گم کردن

این دمپایی‌ها با هدف گمراه سازی اشخاصی است که احتمالا شما را تعقیب می‌کنند. چگونه؟؟ بسیار عجیب و ساده. کف این دمپایی‌ها برعکس است!

اختراعات عجیب انسان

دستمال گردگیری Baby Mop

در خانه کودکی دارید که در حال حاضر راه نمی‌رود؟ سازندگان این محصول به این فکر می‌کنند که چرا از این حرکات اولیه فرزند خود استفاده نمی‌کنید؟! با استفاده از دستمال گردگیری Baby Mop که مانند یک پارچه تمیز کننده بزرگ و قوی عمل می‌کند، به کودک خود اجازه دهید تا از همین سنین پایین در امور خانه به شما کمک کند!!

اختراعات عجیب انسان

پخش کننده‌ی بو گوشی هوشمند

پخش عطر در اتاق و محیط اطراف با استفاده از یک اپلیکیشن توسط کارکرد اصلی این دستگاه پخش کننده بو گوشی است. این اختراع برای ایجاد روحیه و مقابله با هر گونه بوی بد در محیط اتاق ارائه شده است.

اختراعات عجیب انسان

دستگاه Egg Cuber

یکی دیگر از اختراعات عجیب انسان این دستگاه تغییر ظاهر تخم مرغ است! با این وسیله می‌توانید تخم مرغ را از شکل همیشگی و یکنواخت آن خارج کرده و آن را به شکل مربع استفاده کنید!

مطلب پیشنهادی:  جزایر فارو؛ بهشت گوسفندان اروپایی! + ویدیو

اختراعات عجیب انسان

وسیله رعایت عدالت

آیا شما هم در کودکی با خواهر یا برادر خود بر سر تقسیم خوراکی‌ها به صورت کاملا مساوی بحث و جدل داشتید؟ این وسیله کمک می‌کند دیگر این دغدغه را نداشته باشیم! بااین وسیله پیتزا و سایر خوراکی‌های مشابه را به قطعات کاملا مساوی تقسیم کنید تا حق هیچکس خورده نشود:))

اختراعات عجیب انسان

بالاخره از کدام طرف برویم؟

برای هرکس بار‌ها و بارها پیش آمده که در پیاده رو یک نفر از روبرو بیاید و هیچکدام ندانند کدام طرف بروند تا دیگری رد شود. یکی دیگر از اختراعات عجیب انسان در این زمینه می‌باشد. وسیله‌ای که با روشن شدن فلش‌های راهنما به افراد روبروی شما نشان می‌دهد که شما قصد دارید از کدام طرف بروید تا به هم برخورد نکنید! بدین ترتیب یکی دیگر از دغدغه‌های انسان با چنین اختراع عجیبی مرتفع گردیده است:)

اختراعات عجیب انسان
درکنار اختراعات ارزشمند و بزرگی که در زندگی بشر تحول آفرین بوده است، تعدادی اختراع احمقانه و بیهوده نیز وجود دارد که حتی سازندگان آنها نیز به سختی می‌توانند از آنها استفاده کنند. در این مطلب از مجموعه مطالب مجله دلتا تعدادی از این اختراعات عجیب انسان را معرفی کردیم.
حال شما بگویید، به جز موارد گفته شده در این مطلب، چه اختراعات عجیب دیگری شنیده یا دیده‌اید؟

تعداد کلمات مطلب: 507

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی

همچنین بخوانید

شخصیت‌شناسی براساس گروه‌ خونی!

تاکنون درباره شخصیت‌شناسی براساس گروه‌ خونی چیزی شنیده‌اید؟ علم جدید و تحقیقات گسترده نشان…