3 هوش مصنوعی تولید محتوای ویدیویی رایگان

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
هوش مصنوعی تولید محتوا ویدیویی یکی از بهترین امکانات دنیای دیجیتال امروز برای ادمین‌های شبکه‌های اجتماعی است. این 3 هوش مصنوعی رایگان به شما کمک می‌کنند تا سریع‌تر و بهتر ویدیوهای خودتان را بسازید.
هوش مصنوعی تولید محتوا ویدیویی

هوش مصنوعی تولید محتوای ویدیویی یکی از بهترین گزینه‌ها برای ادمین‌ها و تولیدکنندگان محتوای ویدیویی هستند. تولید محتوای ویدیویی نیازمند تجهیزات کافی، ایده‌های عالی، مهارت بالا و وقت زیاد است. اما جمع‌آوری تمام موارد گفته شده در کنار هم برای ساخت یک ویدیو کوتاه ترند شبکه‌های اجتماعی، هزینه بالایی را به همراه خواهد داشت.

هوش مصنوعی تولید محتوا ویدیویی

در اینجا استفاده از هوش مصنوعی تولید محتوای ویدیویی می‌تواند به کمک ادمین‌های سوشال مدیا بیاید. برخی از این هوش‌های مصنوعی رایگان و برخی دیگر برای دریافت خدمات و امکانات بهتر، نیازمند پرداخت هزینه‌ی کمی هستند. در این مقاله از مجله دلتا می‌خواهیم 3 مورد از بهترین هوش مصنوعی تولید محتوای ویدیویی که رایگان هستند را به شما معرفی کنیم.

هوش مصنوعی تولید محتوای ویدیویی OpenShot

یکی از بهترین هوش مصنوعی تولید محتوای ویدیویی رایگان که محیط کاربری بسیار آسان و راحتی دارد، OpenShot است. این هوش مصنوعی طوری طراحی شده که شما می‌توانید از عکس‌ها و ویدیوهای خودتان که ضبط یا دانلود کرده‌اید استفاده کرده و به صورت دلخواه ویرایش کنید.

هوش مصنوعی open shot

این هوش مصنوعی طیف گسترده‌ای از فرمت‌های ویدیویی، افکت‌های کاربردی و ابزار اصلاح صدا را پشتیبانی می‌کند. ضمن اینکه می‌توانید محتوای ساخته شده را با بالاترین وضوح تصویر دانلود و استفاده کنید.

هوش مصنوعی Shotcut

اگر به دنبال قدرتمندترین و کاربردی‌ترین هوش مصنوعی تولید محتوای ویدیویی هستید، Shotcut را انتخاب کنید. این هوش مصنوعی برای تمامی کاربران از مبتدی تا حرفه‌ای مناسب است. شات کات مجموعه کاملی از ویژگی‌های کاربردی برای ویرایش ویدیو را برخوردار است.

مطلب پیشنهادی:  غار نمکی قشم ؛ در صف یونسکو

هوش مصنوعی شات کات

شات کات از فرمت‌های مختلف پشتیبانی می‌کند و برای ویرایش ویدیوهای با رزولوشن 4K بهترین گزینه است. ضمن اینکه این هوش مصنوعی مجموعه وسیعی از فیلترهای صوتی و تصویری را دارد که امکان ویرایش را بسیار راحت‌تر می‌کند.

دو هوش مصنوعی تولید محتوا ویدیویی گفته شده کاملاً رایگان بودند اما مورد بعدی که معرفی می‌کنیم فقط امکانات و ابزارهای اولیه را رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.

هوش مصنوعی محبوب تدوینگران صنعت سینما

شما را با پیشرفته‌ترین و حرفه‌ای‌ترین هوش مصنوعی تولید محتوا ویدیویی آشنا می‌کنیم؛ داوینچی حل می‌کند. این هوش مصنوعی درواقع یک نرم‌افزار حرفه‌ای ویرایش ویدیو است که از ابزارها و امکانات پیشرفته‌ای برخوردار است. نکته جالب درباره DaVinci Resolve این است که شما با ساده‌ترین محیط کاربری می‌توانید حرفه‌ای‌ترین ویرایش ویدیو را انجام دهید.

هوش مصنوعی داوینچی

هوش مصنوعی DaVinci Resolve از ابزارهای پیشرفته‌ای برای اصلاح رنگ برخوردار است و شاید به همین دلیل تدوینگران صنعت سینما از آن استفاده می‌کنند. ضمن اینکه هوش مصنوعی داوینچی به شما امکان ویرایش ویدیو با رزولوشن 8K را می‌دهد و از جلوه‌های بصری و موشن گرافیک پشتیبانی می‌کند. تنها عیب این هوش مصنوعی این است که برای ملاقات با داوینچی باید نسخه پریمیوم آن را تهیه کنید.

تعداد کلمات مطلب: 436

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی

همچنین بخوانید

شخصیت‌شناسی براساس گروه‌ خونی!

تاکنون درباره شخصیت‌شناسی براساس گروه‌ خونی چیزی شنیده‌اید؟ علم جدید و تحقیقات گسترده نشان…