با این چند ترفند چشمان خود را درشت کنید

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از اعضای بدن که تاثیر بسیار زیادی بر روی زیبایی افراد دارد چشم‌ها هستند. چشمان درشت باعث جذابیت بیشتر هر چه بیشتر افراد خواهد شد.
درشت کردن چشم با آرایش

همان‌طور که بیان کردیم درشت کردن چشم با آرایش تاثیر بسیار زیادی در افزایش جذابیت چهره شما داشته و برای این کار نیاز به کمی دقت و مهارت دارید. در واقع به کمک بعضی لوازم آرایشی مانند کانتور، سایه چشم و خط چشم می‌توانید چشمان خود را درشت‌تر و کشیده‌تر کنید. همراه دلتامگ باشید.

درشت کردن چشم با آرایش

برای درشت کردن چشم با آرایش در ابتدا باید تشخیص دهید که چه رنگ‌هایی به پوست شما می‌آیند و علاوه بر آن برای حضور در چه مکانی می‌خواهید میکاپ کنید. حالا با توجه به موارد زیر آرایش خود را انجام دهید.

از سایه برنزه و مایل به شامپاینی استفاده کنید

درشت کردن چشم با آرایش یادتان باشد حتما از سایه برنز در قسمت انتهایی چشم خود استفاده کرده تا زیبایی خاصی را به چشمان شما ببخشد. اگر دوست دارید همیشه پوست دور چشم‌هایتان تمیز بوده و آرایشتان زیر چشم‌هایتان نریزد، پس حتما به کمک یک براش متراکم و نرم سایه برنزی را به سمت بالا در قسمت انتهایی چشم پخش کرده تا چشمانتان را بزرگ و کشیده کند.

البته برای این ترفند می‌توانید رنگ طوسی را نیز امتحان کنید. نکته مهم آن است که شیوه استفاده از براش بسیار مهم است زیرا از پخش شدن رنگدانه‌ها به صورت نامنظم جلوگیری می‌کند. استفاده از یک براش مخروطی می‌تواند سبب کنترل محل دقیق رنگدانه‌ها شود.

فر کردن مژه

یکی از مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای درشت کردن چشم با آرایش انجام دهید و نتیجه آن را ببینید، استفاده از فر مژه است. داشتن مژه‌های فر به درشت کردن چشم کمک می‌کند، بنابراین حتما در میکاپ خود از فر مژه استفاده کنید.

البته توجه کنید استفاده نامناسب و غلط از فر مژه باعث می‌شود تا چشمان و مژه‌هایتان آسیب دیده و نه تنها به زیبایی شما کمک نمی‌کند، بلکه خساراتی از جمله شکسته شدن و کنده شدن چشم‌ها برایتان به ارمغان می‌آورد.

استفاده از خط چشم در آرایش چشم‌ها

استفاده از خط چشم در آرایش چشم‌ها

برای درشت کردن چشم‌ با آرایش لازم است حتما از خط چشم استفاده کنید، البته نکته مهمی که باید بدانید آن است که نباید تمام خط بالای مژه را خط چشم کشید.

مطلب پیشنهادی:  فوران گل در سیستان و بلوچستان

یادتان باشد برای درشت کردن چشم با آرایش باید سعی کنید از یک خط چشم باریک، نازک و با رنگ مشکی استفاده کنید. برای کشیدن خط چشم به شیوه صحیح که باعث درشت کردن چشمانتان شود باید تنها قسمت داخلی و قسمت خارجی چشم را خط چشم بکشید. تمرکز در این نحوه آرایش به گوشه بیرونی چشم است به همین دلیل نیازی نیست تا انتها پیش بروید، تنها روی یک چهارم لبه بیرونی تمرکز کنید.

درشت کردن چشم با آرایش به کمک مداد قهوه‌ای

قسمت پایین و داخلی چشم خود را با مداد چشم قهوه‌ای روشن به آرامی کشیده و آن را تا انتهای خط چشمتان ادامه دهید. نیازی نیست حتما از براش استفاده کنید.

برای کشیدن قسمت بیرونی چشم لازم است بدانید که می‌توانید آن را به کمک انگشتتان پخش کنید. همچنین این کار را مجددا روی پلک بالایی خود نیز انجام دهید. بهتر است این دو خط را به هم وصل کنید.

استفاده از ریمل را فراموش نکنید

استفاده از ریمل را فراموش نکنید

برای درشت کردن چشم با آرایش حتما باید ریملی را انتخاب کنید که برس آن مناسب مژه و چشم‌هایتان باشد. اگر تعداد مژه‌هایتان زیاد است اما حالت خاصی ندارید بهتر است از یک ریمل که دارای فرچه باریک بوده و مژه‌ها را به سمت بالا افزایش می‌دهد، استفاده کنید.

اما اگر مژه‌هایتان کم حجم است بهتر از فرچه‌هایی با تراکم مژه ریز زیاد استفاده کنید تا حجم مژه هایتان را افزایش دهد.

تعداد کلمات مطلب: 579

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

5 مورد از خواص پروتئین بار که نمی‌دانید

پروتئین بار یا شکلات بار یک خوراکی خوشمزه و سالم است که با شکلات، عسل، خرما، انواع آجیل و …