فقط با یک لباس استایل‌های مختلف بزنید

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
همه افراد دوست دارند با یک لباس بتوانند استایل‌ها و تیپ‌های مختلفی بزنند تا بتوانند در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند.
ست کردن شومیز سفید در چند استایل متفاوت

ست کردن شومیز سفید با انواع تیپ‌ها به شما چند استایل مختلف می‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از این لباس ساده اما شیک چند تیپ متفاوت بزنید. مطمئن باشید هیچ‌کس متوجه استفاده از لباس تکراری شما نمی‌شود. زیرا هر کدام از این استایل‌ها کاملاً متفاوت از همدیگر هستند. همراه دلتامگ باشید.

ست کردن شومیز سفید در چند استایل متفاوت

لازم به ذکر است که این لباس زنانه جذاب، به‌راحتی در کنار تمامی آیتم‌ها هماهنگ شده و به دلیل همین ویژگی، می‌توان از آن در سبک استایل‌های مختلف استفاده کرد.

شومیز سفید را با دامن گل‌دار ست کنید

اگر دوست دارید که از شومیز سفید زنانه در یک استایل راحت و خنک استفاده کنید، توصیه می‌کنیم آن را با دامن گل‌دار ست کنید. این ست زنانه، علاوه بر این که برای روزهای گرم تابستان خنکی لازم را برای شما ایجاد می‌کند، بسیار راحت بوده و برای شما استایل جذابی را می‌سازد.

هم چنین دامن‌های گل‌دار، دنیایی متنوع و متعدد از رنگ‌ها و طرح‌ها را در اختیار شما قرار داده که می‌توانید با تنوع بسیار بالا هر مدلی که متناسب باسلیقه خودتان است را انتخاب کرده و در استایل موردعلاقه خودتان را آماده کنید.

استفاده از شلوار جین با شومیز سفید

یکی از بهترین و جذاب‌ترین آیتم‌هایی که ست کردن شومیز سفید را با آن به‌شدت توصیه می‌کنیم، شلوار زنانه جین است. یک شلوار جین آبی روشن، بدون تردید ظاهر شما را بی‌نظیر می‌کند. این استایل در عین زیبایی و سادگی بسیار جذاب است.

هماهنگی بصری فوق‌العاده‌ای که شومیز سفید با شلوار زنانه جین آبی ایجاد می‌کند، استفاده از این استایل را برای هر موقعیتی ممکن می‌سازد.

استفاده از شلوار جین با شومیز سفید

مانتو کتی بپوشید و در یک موقعیت رسمی حاضر شوید

از دیگر ایده‌هایی که می‌توانیم برای ست کردن شومیز سفید مطرح کنیم، مانتو کتی است.

مطلب پیشنهادی:  پرپشت شدن مو با دارچین یک راهکار موثر و فوق‌العاده

این مدل از مانتوها، اگر با رنگ خنثی در کنار شومیز سفید استفاده شود، تیپ شما را برای حضور در یک موقعیت رسمی یا نیمه‌رسمی آماده می‌کند.

پیراهن را امتحان کنید

برای روزهای گرم تابستان و بهار، چه استایلی بهتر از این که پیراهن بلند خود را از کمد بیرون آورده و روی آن یک شومیز سفید تن کنید؟

این استایل جذاب با داشتن راحتی لازم و ایجاد خنکی کافی، برای گشت‌وگذارهای عصرگاهی یا استفاده در مسافرت گزینه بسیار عالی است.

غیررسمی بپوشید، اما رسمی به نظر برسید

شلوار زنانه‌های با مدل گشاد، از دیگر ست‌های عالی است که با شومیز سفید بسیار مورد استقبال همه افراد است. ترکیب این دو با یکدیگر، علاوه بر این که امکان‌داشتن یک استایل رسمی را برای شما فراهم می‌کند، می‌تواند برای موقعیت‌های غیررسمی و کژوال نیز بسیار مناسب باشد.

به طور مثال شلوار بگ برای یک استایل کژوال همراه با شومیز سفید توصیه می‌شود و برای یک موقعیت جدی، ترکیب آن را با یک شلوار پارچه‌ای گشاد و آزاد اما با خط اتو پیشنهاد می‌کنیم.

غیررسمی بپوشید، اما رسمی به نظر برسید

اسپرت، اما شیک و باکلاس بپوشید

برای این که یک استایل اسپرت و درعین‌حال شیک با کمک شومیز سفید داشته باشید، می‌توانید برای ست کردن آن از یک تاپ یا تیشرت استفاده کنید. پوشیدن تاپ یا تیشرت یا حتی کراپ زیر شومیز سفید، یک استایل اسپرت و کاملاً جذاب و باکلاس برای شما ایجاد خواهد کرد.

تعداد کلمات مطلب: 516

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نو کردن و نگهداری از ظروف چوبی با 3 راهکار کاربردی

نگهداری از ظروف چوبی آشپزخانه نیازمند مراقبت‌های بسیاری است. ظروف چوبی از محبوبیت بالایی ب…