نکات طلایی ست کردن بلوز و شلوار برای عید

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
انتخاب بلوز و شلوار مناسب یکی از کارهایی است که اگر درست انجام نشود باعث می‌شود استایل شما خراب شود. بنابراین رعایت برخی نکات لازم است.
ست کردن بلوز و شلوار برای عید

ست کردن بلوز و شلوار برای عید احتیاج به رعایت برخی از نکات دارد که باید آن‌ها را رعایت کنید تا استایلی زیبا و شیک برای خودتان تدارک ببینید. یکی از اساسی‌ترین کارهایی که در این راستا باید انجام دهید، انتخاب درست ترکیب رنگ است. همراه دلتامگ باشید تا شما را با این نکات طلایی آشنا کنیم.

ست کردن بلوز و شلوار برای عید

  • یکی از نکات مهم هنگام خرید و ست کردن بلوز و شلوار برای عید آن است که بدانید لباسی که می‌خرید از نظر جنس و کیفیت ارزش پولی که بابت آن می‌پردازید را دارد. کیفیت دوخت لباس به صورتی باشد که وقتی آن را می‌پوشید، فرم بدن شما را بدشکل جلوه ندهد. همچنین به کیفیت نخ و جنس پارچه نیز دقت لازم را داشته باشید.
  • حتماً در مورد فرم بدن خودتان و این که چه مدل لباسی به اندام، رنگ پوست و موی شما می‌آید تحقیق کرده و اطلاعات مفیدی را در آورید تا بتوانید استایل زیبایی همیشه برای خود داشته باشید.
  • حتماً جنس لباس را به‌گونه‌ای انتخاب کنید که ماندگاری بیشتری برای شما داشته تا مبادا در هنگام شستشو ‌رنگ‌های پارچه با هم ترکیب شوند و یا جنسی نباشد که چروک شود یا آب‌رفت داشته باشد.

چگونه بلوز خود را با شلوارهای گشاد ست کنیم؟

خانم‌هایی که قد بلندی دارند بهتر است که از شلوارهای مدل راسته، پاچه گشاد یا به اصلاح دم پا گشاد استفاده کرده و خانم‌هایی که قدکوتاه دارند بهتر است از این نوع شلوار استفاده نکنند؛ زیرا قد آن‌ها کوتاه‌تر نشان داده می‌شود.

البته برای بعضی از خانم‌ها شلوارهای دم پا گشاد باعث کشیده‌تر نشان‌دادن آن‎ها شده که در این صورت قدشان را بلندتر نشان می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:  خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

لازم به ذکر است که شلوارهای گشاد برای دورهمی‌های دوستانه و جشن تولدها با یک تاپ بلند و صندل پاشنه‌دار استفاده شده زیرا باعث می‌شود شخص بسیار شیک و جذاب به نظر برسد.

چگونه بلوز خود را با شلوارهای گشاد ست کنیم

چگونه شلوار طرح‌دار را با بلوز ست  کنیم؟

  • یک نکته مهم در ست‌ کردن بلوز و شلوار برای عید آن است که شلوار طرح‌دار را با بلوز طرح‌دار نپوشید. زیرا ترکیب جالبی به وجود نیامده و خیلی شلوغ به نظر می‌رسد. این کار از زیبایی هر دوی آن‌ها می‌کاهد.
  • بهترین روش برای ست کردن یک شلوار طرح‌دار آن است که بلوز ساده پوشیده و دقت کنید حتماً رنگ بلوز با یکی از طرح‌های داخل شلوار هماهنگی داشته باشد‌.
  • البته نکته مهم آن است که بدانید رنگ سفید با تمام مدل‌های شلوار طرح‌دار ست زیبایی می‌سازد؛ بنابراین نگران نباشید اگر برای ست شلوار طرح‌دار گیج شدید از ترکیب رنگ سفید و ساده با اکسسوری و دستبند طلایی می‌توانید ست جذابی بسازید.

چگونه شلوار طرح‌دار را با بلوز ست  کنیم

چه رنگ‌هایی در زمان ست‌کردن بلوز و شلوار زنانه باهم به‌خوبی جفت می‌شوند؟

  • ست‌کردن رنگ‌های آبی آسمانی با صورتی در زمان ست کردن بلوز و شلوار برای عید
  • شلوار سفید به همراه بلوز نارنجی
  • ست‌کردن رنگ‌های قرمز و آبی
  • سفید و مشکی یا مشکی و سبز و یا زرد و مشکی
  • طوسی و صورتی

 

تعداد کلمات مطلب: 483

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

شواز، روستای ده هزار ساله یزد

روستای شواز یکی از روستاهای تاریخی و دیدنی استان یزد در ایران است که به خاطر معماری منحصر …