خرید آپارتمان در شهرک شهید خرازی تهران با بودجه کم!

0
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
محله خرازی، نام شهرکی واقع در منطقه 22 تهران است که با ساختاری نوین توجه بسیاری را برای خرید آپارتمان در این شهرک به خود جلب می‌کند.
خرید آپارتمان در شهرک شهید خرازی

بدون شک هر فردی قبل از اقدام برای خرید خانه، باید با منطقه‌ای که قرار است در آن سکونت داشته باشد آشنا شود؛ از همین رو ما در این مطلب قصد داریم برای کسانی که به دنبال خرید آپارتمان در شهرک شهید خرازی هستند، اقدام به معرفی این شهرک کنیم.

خرید آپارتمان در تهران

شهرک شهید خرازی کجاست؟ (موقعیت جغرافیایی)

این شهرک از جنوب به بزرگراه حکیم، از شمال به بزرگراه همت، از غرب به بلوار اردستانی و از شرق به بزرگراه همت منتهی می‌شود. به دلیل امکانات مناسب رفاهی و تفریحی موجود در این شهرک، استقبال سرمایه‌گذاران در این شهرک در طول چند سال اخیر بسیار چشمگیر بوده است؛ چرا که بسیاری آینده سرمایه‌گذاری در منطقه 22 را بسیار عالی توصیف می‌کنند. تقاضای خرید آپارتمان در شهرک شهید خرازی به دلیل دسترسی عالی و آینده درخشان بسیار بالا است.

وجود برج‌های امروزی و لوکس، شهرک شهید خرازی را از سایر شهرک‌های موجود در تهران متمایز کرده است. برج‌های شهرک شهید خرازی اغلب 25 تا 30 طبقه هستند. ردیف‌های شمالی طبقات بیشتر و ردیف‌های جنوبی طبقات کمتری دارند. شکل جای‌گیری بلوک‌های A و B به این شکل است؛ که دو بلوک A در وسط و دو بلوک B در کنار آنها قرار دارند و در بلوک‌های C و D دو بلوک در کنار هم قرار دارند.

خرید آپارتمان در شهرک خرازی

دسترسی به شهرک شهید خرازی

نزدیکترین ایستگاه مترو برای رسیدن به محله شهید خرازی “ایستگاه مترو وردآورد” در بین بلوار اردستانی و اتوبان تهران کرج است. این شهرک نوساز بین اتوبان شهید خرازی و اتوبان شهید همدانی قرار گرفته و در نتیجه دسترسی محلی خوبی  را به واسطه نزدیکی به این دو اتوبان دارد. دسترسی خوب این شهرک نوساز باعث شده تا بسیاری به فکر خرید آپارتمان در شهرک شهید خرازی باشند.

مراکز درمانی محله

بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نزدیک به شهرک شهید خرازی عبارت اند از: بیمارستان تریتا، مرکز بین المللی علوم مغز و اعصاب ایران، بیمارستان حضرت ولیعصر، درمانگاه المپیک و مرکز بهداشت و درمانگاه ساحل.

مطلب پیشنهادی:  بررسی قیمت مسکن در محله قصرالدشت

امکانات تفریحی شهرک شهید خرازی

نزدیکی شهرک شهید خرازی به دریاچه چیتگر، باغ گیاه‌شناسی، آبشار لتمان و نزدیکی به بازار بزرگ ایران مال از جمله مزایای خرید آپارتمان در شهرک شهید خرازی تهران هستند.

محله شهید خرازی به لحاظ امکانات رفاهی در شرایط خوبی قرار دارد و به همین خاطر محله‌ای مناسب جهت سکونت است. این محله دارای ایستگاه‌های آتش‌نشانی، پمپ بنزین و جایگاه  CNG، سالن‌های ورزشی متعدد، سالن‌های اجتماعات، مدارس در مقطع‌های مختلف، مراکز درمانی و بیمارستان‌ها، مساجد، مراکز فرهنگی، فروشگاه‌ها، فضاهای سبز، مجتمع‌های مسکونی، ایستگاه‌های تاکسی‌رانی و اتوبوس‌رانی است.

قیمت خرید آپارتمان در شهرک شهید خرازی

این شهرک از دو فاز تشکیل شده است. فاز 1 شامل 40 بلوک و فاز 2 دارای 4 بلوک است که فاز 1 به طور کامل تکمیل شده و به مالکان تحویل داده شده است. فاز دو شهرک خرازی نیز در حال آماده‌سازی است و در سال 1404 تحویل داده خواهد شد. در مجموع، در این منطقه 8000 واحد مسکونی و 140 واحد تجاری ساخته شده است.

برای آشنایی شما با قیمت خرید آپارتمان در شهرک شهید خرازی، چند نمونه آگهی از سایت ملکی دلتا برایتان آوردیم.

متراژ(متر)

سن بنا قیمت هرمترمربع(تومان)

قیمت کل(تومان)

114

1سال ساخت 53,000,000

6,000,000,000

68

نوساز 48,000,000

3,200,000,000

105

نوساز 60,000,000

6,000,000,000

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معرفی محله ها

همچنین بخوانید

بهترین محله های تهران برای خرید آپارتمان

تهران به عنوان پایتخت ایران، پرجمعیت‌ترین شهر کشور است. به همین دلیل افراد زیادی متقاضی خر…