جدیدترین طرح‌های دیزاین ناخن

0
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برای داشتن استایل زیبا، از جدیدترین مدل‌های طراحی برای ناخن‌هایتان استفاده کنید.

دیزاین ناخن، برای خانم‌هایی که دنبال طرح برای ناخن‌های خود هستند، همیشه با چالش همراه است و انتخاب طرح و رنگ مناسب می‌تواند زیبایی استایل شما را چندین برابر کند. برخی ترجیح می‌دهند طرح‌های ساده‌ای را انتخاب کنند و برخی دیگر، طرح‌های شلوغ‌تر را دوست دارند. در ادامه با مجله دلتا همراه باشید تا طرح‌های دیزاین ناخن ترند و جدید را به شما بگوییم.

طرح‌های دیزاین ناخن جدید

از جمله مدل‌های دیزاین ناخن که این روزها ترند شده و طرفداران بیشتری پیدا کرده، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. لاک ژل کریستالی

در این نوع لاکژل، براده‌های آهن وجود دارد و بعد از اینکه لاکژل بر روی ناخن زده می‌شود، با استفاده از یک آهنربای مخصوص، می‌توان شکل‌های متفاوتی را روی ناخن ایجاد کرد. این مدل دیزاین ناخن، زیبایی و درخشش بسیار خاصی دارد و متفاوت با لاکژل‌های معمولی است.

دیزاین ناخن

  1. طرح ناخن سه بعدی

دیزاین سه بعدی، به این صورت است که حالت خطی ندارد و به صورت  برجسته و سه بعدی روی ناخن زده می‌شود و حتی می‌توان با یک طراحی ساده هم این دیزاین را ایجاد کرد.

  1. طرح فرنچ

یکی از جذاب‌ترین مدل‌های دیزاین ناخن، فرنچ است که برای تابستان می‌توانید فرنچ رنگی را انتخاب کنید که جزء مدل‌های پرطرفدار است. برای اجرای این طرح، معمولا از رنگ‌های نود و بیس برای لایه اول استفاده می‌شود و سپس، یک خط نازک و یا نسبتا پهن در قسمت نوک ناخن کشیده می‌شود. بیشتر خانم‌ها برای فرنچ رنگی، لاک‌های پاستلی را انتخاب می‌کنند.

مطلب پیشنهادی:  ساخت یک کرم‌پودر فوق‌العاده در خانه

دیزاین ناخن

  1. لاک‌های کرومی

لاک‌های کرومی، حالت براق و آینه‌ای دارند و هرگز از مد نمی‌افتند. رنگ‌های رزگلد، نقره‌ای و شیری طرفداران بیشتری دارند و می‌توانید این مدل دیزاین را در کنار طراحی دیگر ناخن‌ها هم داشته باشید.

  1. طرح گلدار

از دیگر مدل‌های طراحی ناخن که ترند شده، طرح گل است که مناسب برای فصل وبهار و تابستان است و می‌توانید از چندین رنگ استفاده کنید. بهتر است برای طراحی این مدل، یک لایه لاک نود یا بیس روی ناخن زده شود و سپس طرح مورد نظر کشیده شود. البته برخی از سالن‌ها از برچسب یا لنز هم استفاده می‌کنند.

دیزاین ناخن

  1. بیبی بومر

یکی از جدیدترین مدل‌ها برای دیزاین ناخن، بیبی بومر است که در طراحی آن از ترکیب دو رنگ لاک استفاده می‌شود که لاک پایه از رنگ‌های بیس و نود انتخاب می‌شود و رنگ بعدی، به صورت فید شده روی قسمت نوک ناخن، زده می‌شود و تناسب رنگ‌ها، 30 به 70 است.

  1. ناخن شیشه‌ای

ناخن شیشه‌ای یا فوم گلس، از جمله مدل‌های جدید است که مانند شیشه، شفاف است و زیبایی بسیار خاصی هم دارد. این مدل طراحی، در همان مرحله کاشت انجام می‌شود و این را هم باید در نظر داشته باشید که شکنندگی بالایی دارد.

تعداد کلمات مطلب: 439

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

بدون دکلره موهایتان را روشن کنید

روشن کردن مو با آب اکسیژنه (پراکسید هیدروژن) بدون دکلره امکان‌پذیر است، اما نیاز به‌دقت و …