طراحی بیبی بومر برای ناخن

0
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
طراحی خاص و جذاب ناخن با ترکیب دو رنگ و ایجاد سایه روشن.
بیبی بومر

بیبی بومر، یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین مدل‌های طراحی ناخن است که از ترکیب دو رنگ استفاده می‌شود و در واقع، مدلی است که هرگز از مد نمی‌افتد. برای ایجاد این طرح، نیاز است که حالت سایه روشن روی ناخن ایجاد شود. در ادامه با مجله دلتا همراه باشید تا شما را با بیبی بومر ناخن و همچنین طرح‌ها و مدل‌های آن آشنا کنیم.

بیبی بومر ناخن چیست؟

در بیبی بومر از ترکیب دو رنگ لاک به نسبت 30 به 70 استفاده می‌شود و این گونه است که رنگ لبه ناخن با دیگر نقاط متفاوت است و سایه روشن ایجاد می‌شود. در بیشتر موارد، برای قسمت پایینی ناخن از رنگ‌های هلویی، نوود و یا صورتی روشن استفاده می‌شود و برای قسمت بالایی از رنگ سفید، اما این امکان وجود دارد که به جای سفید از دیگر رنگ‌ها استفاده شود و بیبی بومر رنگی داشته باشیم.

بیبی بومر به راحتی روی لمینت و کاشت پودر انجام می‌شود و بسیاری از افرادی که طرح‌های ساده را می‌پسندند، این مدل را انتخاب می‌کنند.

بیبی بومر

مدل‌های جذاب بیبی بومر

بیبی بومر را می‌توان با هر رنگ لاکی انجام داد و نکته‌ای که وجود دارد این است که این مدل باید با دقت بالا و تمیز انجام شود.

  • بیبی بومر سفید

یکی از پرطرفدارترین مدل‌هاست که در این حالت، از رنگ سفید در کنار گلبهی یا هلویی استفاده می‌شود. این طرح در تمام فصل‌های سال قابل انجام شدن است و با هر لباسی که دارید، به خوبی ست می‌شود. اگر می‌خواهید این مدل را از سادگی دربیاورید، می‌توانید روی یک یا دو ناخن طرح بزنید و یا با نگین‌های ریز، تزئین کنید.

  • بیبی بومر صورتی

رنگ صورتی، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای فصل بهار است که زیبایی خاص خود را دارد. شما بسته به سلیقه‌تان می‌توانید یکی از توناژهای صورتی را در کنار هلویی و یا نوود برای بیس ناخن انتخاب کنید.

  • بیبی بومر قرمز

یکی از جذاب‌ترین رنگ‌ها برای بیبی بومر، قرمز است که در کنار مشکی انتخاب می‌شود و زیبایی خاصی دارد. می‌توانید قرمز یا مشکی را به عنوان بیس انتخاب کنید و یا برای قسمت بالای ناخن، که این حالت، کاملا سلقیه‌ای است.

مطلب پیشنهادی:  خواص باورنکردنی کشک

بیبی بومر

  • بیبی بومر بنفش

بنفش جزء رنگ‌های گرم است و بهتر است در کنار رنگ نوود استفاده شود. توناژ بنفش هم می‎تواند تیره و یا یاسی باشد که عمدتا طرح ناخن بهاری در نظر گرفته می‌شود.

  • بیبی بومر رنگی

این تکنیک طراحی ناخن را می‌توان با چند رنگ انجام داد تا طرح ناخن تابستانی داشته باشید. در بیشتر موارد، انتخاب‌ها برای این مدل به سمت رنگ‌های پاستلی و روشن می‌رود که در کنار هم، هارمونی خاصی پیدا می‌کنند و ناخن جلوه زیباتری خواهد داشت.

تعداد کلمات مطلب: 433

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

خورشت ساک، خوشمزه ترین غذای شمالی

طرز تهیه خورشت ساک را بلدید؟ این یکی از خوش طعم و عطرترین خورشت‌های شمالی است که اصالت آن …