نحوه ثبت نام در صرافی ال بانک + آموزش تصویری

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
صرافی ال بانک یکی از برترین صرافی های جهان و مناسب برای معامله گران ایرانی است. چرا که این صرافی بدون نیاز به احراز هویت تمام خدمات خود را به کاربران ایرانی ارائه می دهد.
صرافی ال بانک

با استفاده از ال بانک می توان تمام بازی های تلگرامی، میم کوین ها و رمز ارزهای نوظهور را ترید کرد. این در حالی است که در از صرافی های دیگر ارزها را سریعا لیست نمی کنند و مدت ها لیست شدن یک ارز به طور می انجامد. از این رو ال بانک به یکی از بهترین گزینه ها برای ثبت نام تبدیل شده است. با ما همراه باشید تا در این بلاگ به طور کامل با نحوه ثبت نام صرافی معتبر ال بانک آشنا شویم.

ثبت نام در ال بانک برای ایرانیان

برای ثبت نام می توان از طریق لینک «https://lbank-farsi.com» وارد صرافی ال بانک شد و سپس با کلیک بر روی گزینه «ثبت نام در صرافی ال بانک» مراحل را طی نمائید. اما توصیه می شود قبل از انجام مراحل برای دانستن نکات ثبت نام به صرافی ال بانک فارسی مراجعه کرده و 0 تا 100 نحوه خرید و فروش رمز ارزها و نحوه واریز و برداشت دارایی ها را در صرافی ال بانک بخوانید.

آموزش تصویری ثبت نام در سایت ال بانک فارسی

برای ثبت‌نام صرافی ال بانک (Lbank) دو روش اصلی وجود دارد: ثبت‌نام با ایمیل و ثبت‌نام با شماره‌تلفن. اما به دلیل محدودیت‌ها و مشکلاتی که ممکن است برای کاربران ایرانی به وجود آید، توصیه می‌شود که از روش ثبت‌نام با ایمیل استفاده کنند.

کاربران ساکن ایران در صورت استفاده از شماره‌تلفن ایرانی، به دلیل مشخص بودن ملیت، در صورت اعمال تحریم‌ها ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند. همچنین، اگر خطوط بین‌المللی توسط ایران قطع شود، دریافت کد تایید برای کاربران دچار مشکل خواهد شد.

از طرف دیگر، استفاده از ایمیل برای ثبت‌نام امنیت بیشتری را فراهم می‌کند و هیچگونه اختلالی در دریافت کد تایید به وجود نخواهد آمد
برای آموزش و ثبت نام در این صرافی می توانید به وبسایت ال بانک فارسی مراجعه کنید.

نکات قابل توجه برای ثبت نام در صرافی ال بانک

چند نکته طلایی برای ثبت نام در صرافی ال بانک فارسی عبارتند از:

  •         برای کاربران داخل ایران بهتر است با استفاده از ایمیل ثبت نام خود را تکمیل کنند. چرا که با استفاده از تلفن همراه به دلیل تحریم های بین المللی امکان محدودیت در واریز و برداشت وجود دارد.
  •         حتما تایید دو مرحله ای اکانت خود را فعال کنید تا امنیت حسابتان بالاتر برود.
  •         مطابق آخرین قوانین ال بانک کاربران کشور ایران اجازه احراز هویت را در صرافی ال بانک را ندارند. ولی یکی از دلایل محبوبیت این صرافی آن است که فرآیند احراز هویت در ال بانک اجباری نیست. بنابراین با ثبت نام توسط ایمیل و بدون احراز هویت امکان فعالیت برای ایرانی ها وجود دارد.
  •         قبل از ثبت نام، حتما به صرافی ال بانک فارسی مراجعه کرده و آموزش ویدئویی واریز و برداشت رمز ارزها را در وب سایت مشاهده کنید.
مطلب پیشنهادی:  طرز تهیه جوجه کباب رستورانی در سرخ کن + ویدئو

سخن پایانی

در این مقاله به طور کامل با ال بانکک آشنا شدیم. همه معامله گران ایرانی به دنبال صرافی برتر و امنی هستند که ارزهای دیجیتال زیادی را پشتیبانی کند. اهرم معاملاتی متنوعی ارائه دهد و کارمزدهای معاملات، واریز و برداشت وجه در آن به طور معقول محاسبه شود و از سرعت بالایی در معاملات برخوردار باشد. در بین هزاران پلتفرم آنلاین، صرافی ارز دیجیتال ال بانک (LBank) تمام این مزایا را دارد و به عنوان یکی از محبوب ‌ترین پلتفرم ‌های معاملاتی بازار ارزهای دیجیتال شناخته می ‌شود.

بنابراین صرافی ال بانک را می‌ توان گزینه‌ مناسبی برای انجام معامله رمز ارزهای مختلف توسط ایرانیان در نظر گرفت.

سوالات متداول

چطور می توان در صرافی ال بانک معامله انجام داد؟!

برای انجام معامله حتما ابتدا به سایت ال بانک فارسی مراجعه کرده و آموزش تصویری ثبت نام و نحوه وریز و برداشت در ال بانک را مشاهده کنید. سپس با دانستن اطلاعات لازم با خیال راحت می توانید رمز ارزهای مختلف را خرید و فروش نمائید.

مزایا و ویژگی های برتر صرافی ال بانک چیست؟!

از مهم ‌ترین ویژگی ‌های آن می ‌توان به دریافت کارمزد نسبتاً پایین، رابط کاربری ساده و پشتیبانی از معاملات فیوچرز اشاره کرد.

آیا بدون احراز هویت می توان در صرافی ال بانک ثبت نام و معامله کرد؟!

بله، از آن‌ جایی که ال بانک به عنوان یک صرافی بین ‌المللی مطمئن هنوز احراز هویت در آن اجباری نیست و کاربران ایرانی بدون احراز هویت می ‌توانند از آن استفاده کنند.

تعداد کلمات مطلب: 717

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سبک زندگی

همچنین بخوانید

طرز تهیه ترشی انبه تند به سبک جنوبی ها

ترشی انبه یکی از خوشمزه‌ترین ترشی‌ها است که از آسیای جنوبی و جنوب شرقی وارد ایران شده است.…