این 6 مدل کم محلی باعث جذب مردان می‌شود

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر به دنبال یک راه بسیار ساده و خاص هستید که یک مرد عاشق شما شود، این مطلب برای شماست.
جذب مردان با بی محلی

جذب مردان با بی محلی شاید در وهله اول یک کار ناشایست به نظر برسد اما این یکی از تکنیک‌های روانشناسی تاریک یا دارک است که باعث می‌شود تا شما به راحتی به مرد مورد علاقه خود برسید. با دلتامگ همراه شوید تا با راهکارهای جذب مردان با محلی آشنا شوید.

  • جذب مردان با بی محلی

جذب مردان با بی محلی حتی می‌تواند موجب این شود که عاشق و دلباخته شما شوند. اما این کار نیز مانند همه کارها نیاز دارد به دقت و داشتن مهارت‌های لازم تا بتوانید در این راه موفق شوید. برای موفقیت در این مسیر برای شما چندین راهکار عالی آورده‌ایم.

جذب مردان با بی محلی

تعادل داشته باشید
اگر به صورت مداوم و خیلی غیر منطقی به مردان بی توجهی و بی محلی کنید ممکن است باعث شود تا او فکر کند که شما هیچ حس خوبی به او ندارید و کلا بی‌خیال ارتباط عاطفی با شما شود. در واقع شما باید با دست پس بزنید و با پا پیش بکشید. سعی کنید همیشه و به طور مداوم در دسترس او نباشید.

جذب مردان با بی محلی

جذب مردان با بی محلی با داشتن اعتماد به نفس

یکی از شاخصه‌های اصلی که همه را جذب می‌کند و باعث می‌شود که شما فردی جذاب دیده شوید، داشتن اعتماد به نفس است. اما به یاد داشته باشید که اعتماد به نفس شما نباید کاذب باشد و باید به دیگران نشان دهید که به خودتان باور دارد. مردان از زنانی که اعتماد به نفس کمی دارند خوششان نمی‌آید.

مستقل باشید

اگر می‌خواهید بتوانید در جذب مردان با بی محلی موفق عمل کنید سعی کنید تا مستقل باشید. باید بتوانید به آن مرد نشان دهید که شما در زندگی شخصی خود و به تنهایی نیز از پس همه چیز بر می‌آیید و برای شادی و لذت بردن از زندگی و حتی مسائل روزمره خود نیازی به دیگران ندارید.

مطلب پیشنهادی:  ۳ راهکار ساده برای روشن کردن رنگ پوست

جذب مردان با بی محلی

محدود کردن رابطه

نباید همیشه شما اول تماس بگیرید یا سر صحبت را باز کنید. بگذارید تا او پیش قدم شود. او باید برای داشتن شما و حتی برقرار کردن هر نوع ارتباطی با شما تلاش کند و دل شما را به دست بیاورد.

یکی از راه‌های جذب مردان با بی محلی کردن رمز آلودبودن است
او را نسبت به خود کنجکاو کنید. نیازی نیست تا همین ابتدای کار همه چیز را راجع به خود و زندگیتان بگویید. بگذارید برای شنخت شما تلاش کند. مردان تلاش کردن را دوست دارند بنابراین اجازه دهید تا برای شما تلاش کنند. شما فقط کافی است که به آن‌ها نشانه بدهید و تمام ماجرا را نگویید.

سرد اما  محترمانه برخورد کنید

بی محلی کردن به معنای این نیست که باید با او با بی احترامی برخورد کنید بلکه با او با رفتاری مودب ومخترمانه برخورد کنید.

 

تعداد کلمات مطلب: 442

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در روانشناسی

همچنین بخوانید

معجزه ای به نام اسطوخدوس برای لاغری

تا به حال شنیده اید که اسطوخدوس برای لاغری هم مصرف مشود؟ اسطوخدوس، گیاه دارویی از خانواده …