رپورتاژ آگهی

معرفی انواع دستگاه لیزر موهای زائد

0
0
زمان مطالعه: 5 دقیقه
دستگاه های لیزر زیادی در کلینیک های زیبایی وجود دارد اما کیفیت نتایج و عملکرد آنها یکسان نیست بنابراین باید در انتخاب یک کلینیک با بهترین دستگاه لیزر دقت کنید.
عکس سری لیزر الکساندرایت کندلا - دستگاه لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر موهای زائد بر روی نتیجه بیمار از این روش اثر مستقیم دارد. در حال حاضر، برند های مختلفی در جهان به تولید انواع دستگاه لیزر موهای زائد می پردازند. هر کدام از این دستگاه ها هم ویژگی های خاص خودشان را دارند؛ به همین دلیل آشنایی با آن ها برای هر شخص به خصوص پزشکان بسیار مهم است. اما چرا می گوییم که به دست آوردن اطلاعات در مورد این تجهیزات مهم است؟ به طور کلی هر دستگاه لیزری بر روی یک طیف خاص از رنگ پوست اثر دارد. حال فرض کنید رنگ پوستی روشن دارید اما با دستگاه مخصوص رنگ تیره لیزر می کنید؛ آیا به نظرتان نتیجه ای می گیرید؟ مسلما خیر! با توجه به اهمیت این موضوع ما تصمیم گرفته ایم در مقاله زیر به بررسی انواع دستگاه لیزر موهای زائد بپردازیم. پس با ما همراه شوید.

دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس

دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس بهترین محصول برای لیزر کردن موهای زائد بخش های مختلف بدن و صورت است. این دستگاه لیزر از سیستم خنک کننده برخوردار است و دارای تاییدیه FDA هم می‌ باشد. ماندگاری نتیجه این لیزر به شکل دائمی می باشد و تا حدود ۹۰ درصد موهای زائد را از بین خواهد برد. این دستگاه ساخت کمپانی سایناشور آمریکا می باشد که بزرگ‌ ترین سازنده دستگاه‌ لیزر زیبایی در جهان به شمار می رود.

این دستگاه، بهترین نوع لیزر با ۲ طول موج الکساندرایت مختلف ۷۵۵ نانومتر یا ان‌ دی‌ یاگ حدودا ۱۰۶۴ نانومتری است که برای ساخت آن از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است. این محصول با کمک سیستم خنک کننده ای از نوع Air Cooling، هیچ گونه عارضه جانبی ناشی از دما و حرارت بالا برای بیماران ایجاد نمی کند؛ یعنی بدون درد و همچنین آسیب‌ های حرارتی کار می‌ کند. لیزر سایناشور الیت پلاس با تنظیم کردن دقیق عرض پالس با انرژی لیزر، بهترین نتیجه را در کمترین تعداد جلسه های ممکن برای بیماران فراهم خواهد کرد.

عکس پنل دستگاه الیت پلاس سایناشور

لیزر الکساندرایت یا Alexandrite Laser

لیزر الکساندرایت یکی از مشهور ترین دستگاه های لیزر موهای زائد است که از طول موج حدودا 755 نانومتری برخوردار می باشد. الکساندرایت پیشرفته ترین نوع دستگاه لیزر در جهان است که از آن برای از بین بردن و حذف موهای زائد استفاده می کنند. الکساندرایت، یکی از انواع لیزر جامد و در محدوده های نور مرئی است؛ همچنین این دستگاه کارایی بسیار بالایی دارد و از کمترین عوارض برخوردار می باشد. نتایج حاصله از لیزر موهای زائد با فناوری الکساندرایت در طولانی مدت باقی خواهد ماند و انتظارات اکثر بیمارانش را به خوبی برآورده خواهد کرد.

یکی از ویژگی های دستگاه الکس این است که طول موج این لیزر از دستگاه دایود کوتاه تر عمل خواهد کرد. به طور کلی طول موج کوتاه در فناوری الکس باعث می شود از نظر تئوری درمان روی پوست روشن بیشتر از تیره تاثیر گذار باشد. این نوع دستگاه عمدتا برای تیپ پوستی بسیار روشن (یعنی تایپ 1 و 2) مناسب می باشد. البته اینطور هم نیست که بر روی تیپ های پوستی دیگر تاثیرگذار نباشد؛ در حالت کلی بیشترین تاثیر لیزر الکساندرایت بر روی پوست روشن با مو تیره است.

دستگاه لیزر دایود یا Diode Laser

لیزر دایود دارای طول موج حدودا 808 نانومتری است که به شکل پالسی عمل خواهد کرد. طول موج لیزر دایود از الکس طولانی تر می باشد و همین موضوع امکان نفوذ عمیق اشعه های نوری را به پوست بدن فراهم می کند؛ در نتیجه این پرتو ها مستقیما فولیکول های مو را هدف قرار خواهند داد. لیزر دایود روی موهای درشت با رنگ تیره عملکرد بهتری دارد؛ حتی اثربخشی آن برای موهای کمر یا بیکینی زیاد است.

مطلب پیشنهادی:  آموزش نصب شومینه برقی

لیزر دایود برای همه انواع پوست به ویژه پوست تیره قابل استفاده می باشد و به خاطر قدرت نفوذ زیاد پرتو های نوری به عمق پوست، این توانایی را دارد موهایی که در زیر پوست قرار گرفته اند را هم از بین ببرد. توجه داشته باشید این لیزر بیشترین طیف اثرش روی تیپ پوستی 2 الی 5 می باشد و معمولا برای نژاد ایرانی گزینه مناسبی خواهد بود. عیب لیزر دایود تاثیر کمتر آن بر روی تیپ پوستی بسیار روشن یعنی نوع 1 می باشد.

دستگاه لیزر ان دی یاگ یا ND-YAG Laser

یکی دیگر از انواع دستگاه لیزر موهای زائد ND-YAG Laser است. دستگاه لیزر ان دی یاگ از طول موج بلند حدودا 1064 نانومتری و عمق نفوذ بالایی برخوردار است که باعث می شود سیاهی های پوست بدن انرژی لیزری را جذب نکنند و فولیکول های مو اکثرشان را جذب نمایند. در نهایت این موضوع به سوختگی کمتر پوست تیره می ‌انجامد. به طور کلی طول موج لیزر ان‌ دی ‌یگ جهت رفع موهاى زائد درون پوست تيره (یعنی تیپ پوستی ۵ یا ۶) مناسب است و بیشتر افرادی که پوست بسیار تیره یا برنزه دارند می توانند از آن استفاده کنند.

دستگاه لیزر ایلایت

دستگاه لیزر ایلایت از فناوری IPL یا پالس نور شدید برای از بین بردن مو های زائد، استفاده می‌ کند و سپس پالس‌ کنترل شده نور های فیلتر شده را انتشار می دهد. این نور به وسیله ملانین موجود در رنگدانه های مو، جذب خواهد شد و با گرم نمودن تارهای مو، می تواند سلول‌ هایی که مسئول رشد مو ها هستند را در بلند مدت حذف کرده و از بین ببرد. این دستگاه می تواند حتی موهایی که به رنگ خاکستری روشن یا قرمز هستند را هم هدف بگیرد و از جوانسازی کردن پوست به صورت همزمان پشتیبانی کند. با ترکیب فناوری RF با IPL، سیستم e-light از انرژی IPL برای پیش گرم نمودن ناحیه هدف استفاده می کند و سپس از انرژی RF برای از بین بردن فولیکول های مو، ضایعات عروقی و همچنین رنگدانه‌ ای کمک می کند.

عکس دستگاه لیزر سایناشور

قیمت خرید انواع دستگاه لیزر موهای زائد

برای خریداری لیزر موهای زائد، توجه به قیمت آن بسیار است و باید این مورد را حتما در نظر گرفت. با توجه به اوضاع کشورهای تحت تحریم، نوسانات بازار، نوسانات ارزی و تورم، قیمت دستگاه‌ لیزر موهای زائد بسیار متغیر می باشد. انتخاب یک دستگاه که قیمت مناسبی  داشته باشد، می‌ تواند به خریداران کمک بزرگی کند، ولی بهتر است که از خرید نمونه های بی کیفیت یا غیر استاندارد خودداری نمایید. دستگاه‌ هایی با کیفیت بالاتر در طولانی مدت کارآمدتر هستند؛ در نتیجه انتخاب بهتری برای بیماران شما خواهند بود. در نهایت، مشورت کردن با متخصصان معتبر در این حوزه می‌ تواند برای خرید انواع دستگاه لیزر موهای زائد به شما کمک زیادی کند تا بهترین مدل را متناسب با نیازهای خود خریداری کنید. برای آشنایی بیشتر با دستگاه های لیزر و یا رزور نوبت لیزر موهای زائد می توانید از طریق مراجعه به سایت tarannomclinic.com و یا تماس با شماره 02191006622 با کارشناسان زیبایی کلینیک ترنم در ارتباط باشید.

تعداد کلمات مطلب: 1097

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در رپورتاژ آگهی

همچنین بخوانید

طرز تهیه میلک شیک شکلات خوشمزه و ساده در خانه

میلک شیک شکلات یکی از نوشیدنی‌های خوشمزه و مقوی در سراسر جهان است که به عنوان یک نوشیدنی ب…