رپورتاژ آگهی

5 مورد از گرانترین عطرهای زنانه دنیا 2024

0
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
اگر شما هم با چالش انتخاب یک عطر گران مواجه هستید، این مطلب را از دست ندهید.
گرانترین عطرهای زنانه

ادکلن‌های گران به‌ دلیل قیمت نجومی که دارند، همیشه توجه‌ها را به سمت خود جلب می‌کنند. این محصولات که به ادکلن پولدارها شهرت دارند، نمادی از لوکس بودن هستند. در سال 2024، پنج عطر به‌عنوان گران‌ترین ادکلن‌های زنانه معرفی شده‌اند که هر یک برای افرادی که به‌دنبال تجربه‌ای متفاوت و خاص هستند یا کلکسیونرهای عطر نیز جذابیت فراوانی دارند. از تام فورد بیتر پیچ با رایحه وانیلی گرفته تا کرید رویال میفر با بوی خنک، همه و همه جزو گرانترين عطر زنانه در سال ۲۰۲۴ شناخته می‌شوند. اگر شما هم با چالش انتخاب یک عطر گران مواجه هستید، این مطلب را از دست ندهید.

۱. تام فورد بیتر پیچ؛ گرانترين عطر وانیلی کهربایی زنانه

عطر بیتر پیچ (TOM FORD Bitter Peach) یک ادکلن وانیلی کهربایی زنانه از برند معروف تام فورد است که در گروه بویایی شرقی وانیلی قرار دارد. این عطر که در لیست گرانترين عطر زنانه قرار دارد، با طبعی معتدل و طعمی شیرین، در همه فصول سال از جمله بهار و تابستان قابل‌استفاده است.

نت‌های اولیه این عطر شامل هلو، پرتقال خونی، هل و هلیوتروپ بوده و رایحه میانی آن از ترکیباتی همچون رام، کنیاک، داوانا و یاس تشکیل شده است. نت‌های پایه‌ بیتر پیچ شامل برگ پاتچولی اندونزیایی، وانیل، چوب صندل، دانه تونکا، بنزوئین، کشمیران، استیراکس، گل لابدانیوم و وتیور می‌باشد.

برای خرید عطر اورجینال بیتر پیچ به مغازه‌های معتبر یا وب‌سایت‌های معتبر مراجعه کنید. با استفاده از این عطر، می‌توانید به خودتان لمسی از شیرینی واقعی و متفاوت ببخشید و با رایحه‌ منحصر‌به‌فرد بیتر پیچ، همواره شیک و خاص حس کنید.

گرانترین عطرهای زنانه

۲. تام فورد لاست چری؛ گران ترین ادکلن زنانه

تام فورد لاست چری (Tom Ford Lost Cherry) در جدول گرانترين عطر زنانه قرار گرفته است که با رایحه‌ای کلاسیک و وسوسه‌انگیز، توجه هر کسی را به خود جلب می‌کند. این عطر یک ترکیب منحصر‌به‌فرد از گیلاس و بادام تلخ است. با استفاده از این عطر، می‌توانید حسی از یک زندگی لاکچری و خاص را تجربه کنید که برای مهمانی‌های شبانه و رویدادهای رسمی بسیار مناسب است.

رایحه‌ وسوسه‌انگیز این عطر از اسانس بادام و گیلاس آغاز می‌شود و با ترکیباتی همچون رز، یاس، تونکا، خس‌خس و چوب صندل به اوج خود می‌رسد. استفاده از عطر لاست چری در روزهای سرد سال پیشنهاد می‌شود و برای مهمانی‌های شبانه و رویدادهای رسمی بسیار مناسب است. اگر به دنبال یک عطر ست لاست چری زنانه برای مردان می‌گردید، تام فورد فاکینگ فبیولس را امتحان کنید. این عطر مردانه نیز حس لوکس بودن را تداعی می‌کند.

۳. اگر به‌دنبال رایحه معتدل هستید، عطر گوچی فلورا را انتخاب کنید

گوچی فلورا ادو پرفیوم، پخش بو و ماندگاری بالایی دارد. شیشه‌ زیبا و جذاب این عطر با طراحی گل با ۵ برگ و نام گوچی روی آن، شما را شگفت‌زده خواهد کرد. همچنین، درب شیشه با یک گل سفید زیبا تزئین شده است که ظاهر عطر را بیشتر زیبا می‌کند.

مطلب پیشنهادی:  این گلدان‌ها خانه را شیک و مدرن می‌کنند

نت‌های ابتدایی عطر گوچی فلورا با پرتقال ماندارین و مرکبات تازه آغاز می‌شود و پس از مدتی به رایحه‌ گل رز و گیاه اسمانتوس تغییر می‌کند. نت‌های پایه شامل چوب صندل، نعناع‌هندی و فلفل‌صورتی است که به این عطر زنانگی و جذابیت بیشتری می‌بخشد.

گوچی فلورا با رایحه‌ای معتدل و نسبتا خنک، بهترین انتخاب برای استفاده روزمره و میهمانی‌های آخر هفته است. این عطر پیشنهادی ویژه برای خانم‌های جوان موفق و احساساتی است که در همه فصول سال می‌توانند از آن لذت ببرند و با آن بین همه افراد بدرخشند.

۴. کرید رویال میفر؛ جذاب‌ترین عطر گران زنانه

کرید رویال میفر یکی از عطرهای محبوب و جذاب برند کرید است که در سال 2015 معرفی شد و در بخش گرانترين عطر زنانه قرار گرفت این عطر با ترکیب منحصر‌به‌فردی از نعناع، لیموترش، گل سرخ، اسطوخودوس و وتیور، رایحه‌ای خنک، تازه و پیچیده را ارائه می‌دهد. این ترکیبات، عطری با بویی خنک و ترش ایجاد می‌کنند که برای شخصیت‌های جدی و مردانه بسیار جذاب است.

ماندگاری بالا و پخش بو قابل‌قبول از ویژگی‌های این عطر است که آن را برای استفاده روزانه، در جلسات اداری یا مهمانی‌های رسمی بسیار مناسب می‌سازد. این عطر به سفارش دوک ویندوز تولید شده و تأثیر خاص و شیک محله‌ معروف میفر لندن را با خود به همراه دارد.

۵. تام فورد توسکان لدر؛ کامل‌ترین عطر لوکس دنیا

تام فورد توسکان لدر یک عطر چرمی استثنایی است. استفاده از توسکان لدر در محیط‌های رسمی و کاری بسیار پیشنهاد می‌شود. این عطر با ترکیبی پیچیده از نت‌هایی مانند تمشک، آویشن، یاس، چرم و کهربا، بویی شاهانه و خاص را ایجاد می‌کند. بوی توسکان لدر، یادآور شکوه و قدرت دوران قرون وسطی است و هنگام استشمام آن، احساس می‌کنید که در دنیایی از سرمایه‌داران و قدرتمندان باستانی قدم می‌گذارید.

گرانترین عطرهای زنانه

گرانترين عطر زنانه را از فروشگاه‌های معتبر بخرید

بهترین راه برای تهیه گرانترين عطر زنانه از فروشگاه‌های معتبر، انجام تحقیقات کافی و انتخاب مناسب براساس سلیقه و نیازهای شخصی است. با مراجعه به فروشگاه‌های عطر و ادکلن معتبر، می‌توانید عطرها را از نزدیک بررسی کرده و بوی آن‌ها را تست کنید.

از پرسیدن از فروشندگان متخصص نیز برای انتخاب بهترین گزینه‌ مطابق با سلیقه و مهم‌تر از همه، پوست و فرم بدنتان استفاده کنید. پس از انتخاب عطر موردنظر بین گزینه‌هایی همچون گوچی فلورا، کرید رویال میفر یا تام فورد لاست چری، به فروشگاه‌های معتبر سر بزنید تا از اورجینال بودن آن‌ها مطمئن شوید.

تعداد کلمات مطلب: 859

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در رپورتاژ آگهی

همچنین بخوانید

طرز تهیه اسکندر کباب خوشمزه ترکیه‌ای

اسکندر کباب یک غذای محبوب ترکیه‌ای است که به‌راحتی در خانه نیز می‌توانید آن را تهیه کنید. …