تزریق فیلر شما را کور می‌کند

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
امروزه یکی از روش‌های پرطرفدار در بین افراد تزریق فیلر است. تزریق فیلر، یک روش زیبایی است که باعث از بین بردن چین و چروک صورت می‌شود اما نکته مهم، توجه به تزریق نکردن فیلر به قسمت‌هایی از صورت است که باعث کوری می‌شود.
تزریق فیلر

هر فردی روتین مخصوص به خودش را دارد و از محصولات آرایشی که فکر می‌کند برای صورتش مناسب است استفاده می‌کند. گاهی افراد احساس می‌کنند هر چقدر که از این لوازم‌آرایش استفاده می‌کنند، باز هم نمی‌توانند پیری را کند کنند و دقیقاً در همین زمان است که به سراغ تزریق فیلر می‌روند. همراه دلتامگ باشید.

فیلر چیست؟

فیلرها یک ژل قابل تزریق هستند که حجم ازدست‌رفته صورت را بازیابی کرده و باعث باز شدن چین‌وچروک و خطوط  صورت می‌شوند و ظاهر آنها را بهبود می‌بخشد. ‌البته که استفاده از فیلر کار خطرناکی نبوده؛ اما طبق نظر جراحان پلاستیک مشهور و معتبر تزریق فیلر به بعضی از قسمت‌ها صورت کار خطرناکی است.

تزریق فیلر به پیشانی، بینی و شقیقه خطرناک است

در حالت طبیعی و نرمال در تمام افراد با بالارفتن سن چین‌وچروک پیشانی با بالارفتن سن افزایش پیدا کرده و در چنین شرایطی همه افراد دوست دارند که از دست این چین‌وچروک‌ها خلاص شوند.

دراین‌رابطه باید بگوییم که اگر در این شرایط قرار دارید تزریق فیلر را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم. خطرناک‌ترین جا برای استفاده از فیلر، قسمت پیشانی، بینی و شقیقه بوده که بیشترین خطر را برای افراد ایجاد می‌کند. ممکن است بافت این ناحیه را از بین ببرد یا باعث نابینایی فرد شود، پس مراقب باشید.

تزریق فیلر به پیشانی، بینی و شقیقه خطرناک است

نابینایی با تزریق فیلر در نزدیکی پیشانی!

طبق تحقیقات و اطلاعات موجود، اگر شما فیلر را نزدیک به ابرو تزریق کنید، موجب می‌شود که جریان خون مسیر باریک‌تری را پیدا کرده و ممکن است قسمتی از بافت بدن در آن ناحیه بمیرد و در نهایت باعث زدن جوش، قرمزی، عفونت یا مشکلات سریع‌تر شود. تزریق فیلر در نزدیکی پیشانی یا بالای بینی هم ممکن است عاملی برای نابینایی فرد باشد.

مطلب پیشنهادی:  عید امسال با لیفت ابرو و مژه در خانه زیباتر شوید

فیلر گونه گزینه بهتری است؛ اما خطراتی نیز دارد

این فیلر هم خطراتی را برای هر فرید ممکن است شامل شود؛ اما به‌هرحال ترجیح ما استفاده از فیلر گونه است. فیلر گونه باعث می‌شود که خطوط کنار بینی از بین رفته و خط خنده برطرف شود که معمولاً زیر بینی و گوشه دهان، آن را استفاده می‌کنند.

فیلر داخل بینی هم که جزو فیلرهای رایج محسوب می‌‍شود اما ممکن است خطرات خودشان را داشته باشند و باعث مشکلات پوستی در قسمت بینی شود و شاید آن را دفرمه و بدشکل کند؛ بنابراین هنگام تزریق فیلر در هر قسمت در ابتدا نزد پزشک معتبر رفته و نهایت دقت خودتان را داشته باشید تا در این راه به‌جای زیبایی دچار مشکل نشوید.

فیلر گونه گزینه بهتری است؛ اما خطراتی نیز دارد

در انتخاب پزشک دقت کنید

برای جلوگیری از مشکلات، بهترین راه‌حل این است که برای پیشانی از فیلر استفاده نکنید. اگر هم دوست دارید که از شر چین و چروک‌های پیشانی خلاص شوید، بهتر است به سراغ بوتاکس بروید؛ اما اگر می‌خواهید که راهکار ساده‌تری را انتخاب کنید، از کرم‌‌های موضعی حاوی رتینول، لایه‌بردارهای شیمیایی و سرم‌ها استفاده کنید و در نهایت همان‌طور که بیان کردیم، اگر می‌‌خواهید کارهایی مانند فیلر و بوتاکس را انجام دهید، مهم‌ترین نکته این است که به پزشک حاذق مراجعه کنید تا شرایط را برایتان توضیح دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

زیباترین شهر ایران کجاست؟

زیباترین شهر ایران به نظر شما کجاست؟ هر یک از شهرهای ایران زیبایی خاص خود را دارند و کسانی…