قیمت اجاره آپارتمان در شهرک غرب چند؟

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در این مطلب از دلتامگ به معرفی امکانات، دسترسی‌ها و بررسی قیمت اجاره آپارتمان در شهرک غرب می‌پردازیم.
شهرک غرب تهران

شهرک غرب در منطقه ۲ شهرداری در شمال‌غرب تهران واقع شده است. این منطقه با داشتن شهرسازی مدرن، آب و هوای تمیز، امکانات رفاهی و درمانی، خانه‌های ویلایی با طراحی‌های متنوع و دسترسی آسان به بزرگراه‌های اصلی شهر، به یکی از مناطق مسکونی گران‌قیمت تهران تبدیل شده است. در این مطلب از دلتامگ قصد داریم شما را با جدیدترین قیمت اجاره آپارتمان در شهرک غرب آشنا کنیم و کمی از امکانات و دسترسی به این محله با شما صحبت کنیم.

اجاره آپارتمان در تهران

اگر قصد اجاره آپارتمان در شهرک غرب را دارید، به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید و از به روزترین آگهی‌های رهن و اجاره ملک در این محله با خبر شوید.

شهرک غرب تهران کجاست؟

اگر در جستجوی پیدا کردن خانه مناسب برای اجاره‌نشینی در شهرک غرب هستید باید به دنبال فایل‌هایی باشید که از جنوب به بزرگراه شهید همت، از غرب به بلوار فرحزادی، از شمال به بلوار دادمان و بلوار مدیریت و از شرق به ایران زمین محدود می‌شوند. این محله با ونک، شهرک آزمایش، محله ایوانک، کوی نصر، دریا و شهرک والفجر همسایه است.

دسترسی به شهرک غرب تهران

دسترسی به شهرک غرب با ماشین شخصی از بزرگراه حکیم، بزرگراه شهید همت، بزرگراه چمران، بزرگراه یادگار امام، بلوار ایوانک شرقی و بلوار فرحزادی به راحتی امکان‌پذیر است. میدان صنعت در قسمت جنوبی شهرک غرب و در انتهای شمالی بزرگراه شیخ فضل اله نوری قرار دارد و مسیرهای ورودی و خروجی بزرگراه همت را به بلوارهای خوردین، پاک نژاد و فرحزادی به هم متصل می‌کند. نزدیکترین مترو به شهرک غرب، ایستگاه مترو میدان صنعت است. استفاده از ناوگان حمل و نقل شهری با اتوبوس و تاکسی نیز برای رفتن به شهرک غرب به راحتی میسر است.

مطلب پیشنهادی:  اندرزگو، آشنایی با این محله مدرن و لوکس+ قیمت خرید آپارتمان

اجاره آپارتمان در شهرک غرب

امکانات و مراکز خرید شهرک غرب تهران

شهرک غرب تهران پر از امکانات رفاهی و مراکز خرید معروف است. مرکز خرید ایران زمین، مجتمع تجاری گلستان، مجتمع اداری تجاری رویال، پارک ایران زمین، مرکز تجاری میلاد نور، لیدوما، آرن، سپهر و مرکز خرید مهستان از مشهورترین اماکن برای خرید و پاساژ گردی در شهرک غرب هستند.

بوستان کودک، بوستان شورایاری و بوستان سدروس نیز از اماکن تفریحی و فضای سبز در این محله هستند. پردیس سینمایی شهرک غرب، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی لاله و بیمارستان بهمن نیز مهمترین مراکز درمانی در شهرک غرب هستند.

قیمت اجاره آپارتمان در شهرک غرب

اجاره آپارتمان در شهرک غرب تهران به خاطر داشتن فضای دلباز با خیابان‌های عریض، امکانات گسترده رفاهی و وجود مراکز خرید پررونق است. قیمت اجاره آپارتمان در شهرک غرب به نسبت محله‌های مجاور گرانتر است. هزینه رهن و اجاره خانه در شهرک غرب بسته به لوکیشن، امکانات برج، متراژ و سن بنا متفاوت است. برای دیدن جدیدترین آگهی‌های رهن و اجاره خانه در شهرک غرب از سایت ملکی دلتا دیدن نمایید.

متراژ

سال ساخت اجاره(تومان) رهن(تومان)

100 متر

1393 26 میلیون

400 میلیون

136 متر 1398

1.650 میلیارد

 

تعداد کلمات مطلب: 468

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معرفی محله ها

همچنین بخوانید

همه چیز در مورد فازهای مختلف شهر پردیس

کثرت مجتمع‌های تجاری و رفاهی در فاز دو موجب افزایش متقاضیان برای خرید ملک در شهر پردیس شده…