با این چند ترفند مثل آرایشگرها آرایش کنید

1
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از کارهای مورد علاقه خانم‌ها آرایش کردن است. آگاهی از متدها و اصول آرایش کردن باعث می‌شود بتوانید مانند آرایشگرها آرایش کنید.
آرایش کردن مثل آرایشگرها

آرایش کردن مثل آرایشگرها خواسته اکثر خانم‌هایی است که حداقل یک‌بار برای میکاپ کردن به آرایشگاه سر زده‌اند؛ اما دراین‌رابطه باید به شما بگوییم این نوع آرایش اصلی و تمیز دارای ترفندها و متدهایی است که آگاهی از آن لازم است. همراه دلتامگ باشید.

آرایش کردن مثل آرایشگرها

این روش دارای مراحلی است که باید آن‌ها را رعایت کنید تا آرایشی تمیز داشته باشید.

قبل از شروع پوست خود را مرطوب کنید

اگر دوست دارید که یک آرایش خوب و بدون نقص داشته باشید باید به این نکته مهم بسیار توجه داشته باشید که استفاده از کرم مرطوب‌کننده بسیار مهم و ضروری است.

اگر از این کرم استفاده کنید باعث می‌شود که آرایش به زیبایی هرچه‌تمام‌تر روی پوستتان بخوابد. از طرفی آرایش بر روی پوست مرطوب بهتر نمایان می‌شود. ازاین‌رو بهتر است که از کرم مرطوب‌کننده قبل از آرایش کردن مثل آرایشگرها استفاده کنید.

استفاده از کرم‌پودر به‌عنوان زیرساز

اگر دوست دارید که مثل آرایشگرها آرایش کنید بهتر است که از یک فوندانسیون یا همان کرم‌پودر استفاده کنید. برای این کار بهتر است که کرم‌پودر را برای پوست خود حتماً انتخاب کرده و در ابتدا بدانید که نوع پوستتان چیست؟

برای اینکه بتوانید به‌راحتی کرم‌پودر را بر روی پوست خود پخش کنید بهتر است از کرم‌پودری استفاده کنید که از رنگ پوست صورت شما یک درجه تیره‌تر  باشد.

سپس شما می‌توانید برای پخش‌کردن کرم‌پودر بر روی پوست صورت خود، آن را به‌صورت نقطه‌ای بر روی نواحی مختلف صورت خود زده و بعد توسط یک اسفنج آن را محو کنید.

استفاده از کرم‌پودر به‌عنوان زیرساز

استفاده از اسپری و پودر فیکس برای آرایش کردن مثل آرایشگرها

استفاده از پودر فیکس و اسپری تثبیت‌کننده بیشتر از هر لوازم‌آرایش دیگر در آرایش کردن مثل آرایشگرها لازم است.

زیرا این محصولات باعث ماندگاری بیشتر آرایش روی پوست صورت می‌شوند. بسیاری از ما زمانی که آرایش می‌کنیم می‌خواهیم که آرایشمان از صبح تا شب بر روی پوستمان بماند؛ بنابراین برای این کار می‌توانید به‌راحتی با استفاده از اسپری و پودرهای فیکس آرایش خود را برای مدت‌زمان طولانی بر روی پوستتان فیکس کنید.

استفاده از کانسیلر یکی از مهم‌ترین قسمت‌های آرایش کردن مثل آرایشگرها

از جمله مهم‌ترین محصولات برای آرایش کردن مثل آرایشگرها استفاده از کانسیلر است. کانسیلرها یکی از مواردی هستند که می‌توانند به‌راحتی صورت شما را بدون عیب‌ونقص نشان دهند و تمامی نقص‌های صورتتان را از بین ببرند؛ بنابراین شما می‌توانید به‌راحتی با پخش‌کردن کانسیلر توسط یک براش مخصوص تمام عیوب و نقص‌های پوستتان را از بین ببرید.

مطلب پیشنهادی:  بهترین هدایا برای عروس در شب یلدا

شما می‌توانید برخی از قسمت‌های صورت خود را مانند گونه‌ها، خط رویش موها و بینی خود را توسط کانسیلرها پهن‌تر، کوتاه‌تر و کوچک‌تر نمایش دهید. استفاده از های‌لایترها در کنار کانسیلرها می‌تواند به برجستگی‌های صورت شما جلوه و زیبای خاصی را بدهد.

استفاده از اسپری و پودر فیکس برای آرایش کردن مثل آرایشگرها 

رژگونه‌ها برای نمایان کردن گونه‌ها

استفاده از رژگونه باعث زیبایی هرچه‌تمام‌تر پوستتان می‌شود؛ زیرا در واقع یک‌رنگی به چهره شما می‌بخشد؛ اما نکته مهمی که باید آن است که امروزه استفاده از رژگونه‌های بسیار پررنگ ازمدافتاده و خانم‌های بسیار شیک از رژگونه‌های کم‌رنگ و معمولاً صورتی و گلبهی برای زیبایی و رنگ انداختن گونه‌هایشان استفاده می‌کنند.

آرایش چشم و ابرو در آرایش کردن مثل آرایشگرها

چشم‌ها یکی از مهم‌ترین قسمت‌های صورت هستند که توجه افراد را به خود جلب می‌کنند و در آرایش این قسمت باید تمام دقت و توجه خود را جلب کرد.

برای اینکه بتوانید چشم‌های خود را آرایش کنید، باتوجه‌به تناژ پوستی خود می‌توانید سایه موردنظر خود را برای آرایش کردن انتخاب کنید. سایه‌هایی که برای آرایش چشم خود انتخاب می‌کنید نباید بسیار پررنگ و جیغ باشند، چرا که امروزه بیشتر افراد از آرایش‌های لایت برای چشم‌های خود استفاده می‌کنند.

بنابراین، استفاده از رنگ‌های نود، بیشتر از سایر رنگ‌ها توصیه می‌شود. همچنین برای آرایش ابروهای خود می‌توانید از لیفت ابرو استفاده کنید، لیفت ابرو این روزها به‌عنوان یکی از ارزان‌ترین راه‌ها برای پرپشت نمایش‌دادن ابروها به شمار می‌رود.

یک نظر

  1. روشنک

    27 دی 1402 در 1:53 ب.ظ

    عالی و بی نظیر بود

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

کفش کالج مردانه را با چه لباس‌هایی ست کنیم؟

کفش کالج مردانه از جمله کفش‌های راحت و شیک است که همه آقایان باید یکی از آن داشته باشند. ک…