نروژ، تنها کشور بدون ترافیک جهان + ویدیو

دیدگاه‌ها برای نروژ، تنها کشور بدون ترافیک جهان + ویدیو بسته هستند
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
میدونستی سطح درآمد مردم نروژ از همه اروپایی‌ها بالاتره؟ میدونستی کشور نروژ دمکرات‌ترین کشور دنیاست؟ تازه یه چیز عجیب‌تر! میدونستی به پنگوئن تو نروژ نشان سرهنگی داره؟! ولی تو همین کشور، یه چیزهایی وجود نداره! می‌خوای بدونی تو نروژ چه چیزهایی وجود نداره؟

کشور نروژ یکی از کشورهای اروپایی با بالاترین سطح رفاه و شاخص کیفیت زندگی عالی است که حتی خود اروپاییان نیز به آن حسادت می‌کنند! این کشور یکی از دمکرات‌ترین کشورهای دنیاست و جالب است بدانید که یک ایرانی رئیس پارلمان این کشور است؛ اما چیزهای که در کشورهای دیگر به فراوانی یافت می‌شود، در این کشور اصلا وجود ندارد! همراه دلتامگ با این کشور عجیب بیشتر آشنا شوید.

دزدی؟ دزدی واژه‌ای است که در این کشور حتی کاربرد هم ندارد

چه چیزهایی در کشور نروژ وجود ندارد؟!

در نروژ چیزهای زیادی وجود دارد که برای گردشگران جذاب و دلرباست. در این کشور حتی یک کلیسای چوبی 800 ساله وجود دارد که یکی از قدیمی‌ترین کلیساهای دنیاست و هرساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند؛ اما سبک زندگی مردم این کشور به یکی از جذابیت‌های نروژ تبدیل شده است.

دزدی؟ دزدی واژه‌ای است که در این کشور حتی کاربرد هم ندارد!

دزدی از جرم‌هایی است که درصد اتفاق افتادن آن در این کشور بسیار پایین است و این یک جرم بسیار شرم‌آور در کشور نروژ محسوب می‌شود به همین دلیل هیچ‌کس در مسیر زندگی خود حتی فکر دزدی هم به سرش خطور نمی‌کند و میزان این جرم آن‌قدر پایین است که تقریبا با صفر برابری می‌کند.

زندگی در نروژ

نگرانی برای آخر ماه در نروژ کاملا بی‌معنی است

بسیاری از مردم در پایان هرماه لباس‌ها، کفش‌ها و خیلی از اشیای گران‌قیمت خود را بسته‌بندی کرده و کنار خیابان می‌گذارند و کسی هم به آن‌ها دست نمی‌زند! موسسات خیریه این اقلام و اجناس را جمع‌آوری کرده و از آنجایی که در نروژ هیچ تهی‌دستی وجود ندارد، به سایر کشورهای فقیر در آسیا و آفریقا می‌فرستند!

چه چیزهایی در کشور نروژ وجود ندارد؟!

در کشور نروژ خبری از صدای آزاردهنده بوق ماشین‌ها نیست

نروژ یکی از آرام‌ترین و ساکت‌ترین کشورهای دنیاست و اگر سروصدایی در آن بشنوید در حقیقت صدای شادی مردم است! در این کشور نه ترافیکی وجود دارد و نه صدای بوق ممتد رانندگان عصبی که از حجم بالای ترافیک کلافه شده‌اند.

مطلب پیشنهادی:  خداحافظی با پیری فقط با استفاده از این روغن

هیچ‌کس نگران هزینه‌های تحصیل فرزندانش در نروژ نیست

هیچ‌کس در نروژ نگران هزینه‌های تحصیل فرزندانش نیست

برای هرکس که قصد تحصیل و دانشگاه رفتن دارد، تمام مسیر برایش رایگان است! دولت برای خانواده‌هایی که از نظر مالی نیاز بیشتری دارند، کمک‌ها و بسته‌های کمکی نیز در نظر گرفته است. با زندگی در نروژ به‌راحتی تا هر مقطی که می‌خواهید، می‌توانید به تحصیلات خود ادامه دهید.

در کشور نروژ هیچ کلاه‌برداری وجود ندارد

در کشور نروژ هیچ کلاه‌برداری وجود ندارد

تعداد کلاه‌برداری‌هایی که در کشور نروژ انجام می‌شود آن‌قدر کم است که در واقع می‌توان گفت که هیچ کلاه‌برداری‌ای در این کشور رخ نمی‌دهد! هر کسی که اقدام به کلاه‌برداری کند، آن‌چنان از سمت جامعه طرد می‌شود که دیگر هیچ‌گاه به سمت کلاه‌برداری نمی‌رود!

در کشور نروژ به‌هیچ‌وجه چیزی به نام خشونت علیه کودکان وجود ندارد

اگر معلمی متوجه جای زخم یا کبودی روی بدن کودکان شود، به‌سرعت به مقامات گزارش می‌دهند و دولت هم بلافاصله در این ماجرا دخالت کرده و اگر خشونتی اثبات شود، دولت بچه‌ها را از والدین جدا می‌کند! با زندگی در نروژ هیچ کودکی آسیب نمی‌بیند.

در کشور نروژ به‌هیچ‌وجه چیزی به نام خشونت علیه کودکان وجود ندارد

سخن پایانی

کشور نروژ یکی از پاک‌‎ترین و سالم‌ترین کشورهای دنیاست. هرچند این کشور از نظر جاذبه‌های تاریخی و مناظر طبیعی نیز بسیار غنی است؛ اما بسیاری از گردشگران به‌خصوص آسیایی‌ها این کشور تنها برای دیدن سبک زندگی مردم آن انتخاب می‌کنند! سبک زندگی و مدل حکومت‌داری این کشور خود به‌تنهایی به یک جاذبه زیبا برای نروژ تبدیل شده است! نروژ یکی از بهترین کشورهای دنیا برای گذراندن کریسمس و تعطیلات زمستانی است.

تعداد کلمات مطلب: 554

اپلیکیشن مجله دلتا
نظرات بسته شده است
بیشتر ببینید در سبک زندگی

همچنین بخوانید

طرز تهیه 3 پروتئین بار خانگی ساده و خوشمزه

پروتئین بار یک میان وعده خوشمزه و سالم است که امروزه محصولات کارخانه‌ای آن را در بسیاری از…