با چند راهکار ساده تیپ پاییزی شیک بزنید

1
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با شروع فصل‌های سرد، لباس‌های گرم‌تر وارد بازار شده و تغییرات پاییزی را در رنگ لباس‌ها مشاهده می‌کنید. بنابراین اگر دوست دارید استایل زیبا و شیکی در این فصل داشته باشید، باید به چند نکته توجه داشته باشید.
تیپ پاییزی

تیپ پاییزی یکی از زیباترین استایل‌هاست که افراد با کمی دقت در آن می‌توانند در تمام مهمانی‌ها و مراسم‌ها بدرخشند. پوشاک هر فصل معمولاً با شرایط آب‌وهوایی آن تغییر کرده  و این مهم‌ترین ویژگی استایل‌های فصلی است. در پاییز، رنگ و طرح و حتی بافت لباس‌ها هم تغییر می‌کنند. برای زدن یک استایل پاییزی زیبا باید مراحل و راهکارهای زیر را دنبال کنید.

با چند راهکار ساده تیپ پاییزی شیک بزنید

اگر علاقه دارید در فصل پاییز همیشه لباس مناسب برای موقعیت‌های مختلف داشته باشید، حتماً لازم است که این موارد را در کمد خودتان داشته باشید. این لباس‌ها چندکاره بوده و به‌راحتی می‌توانید در موقعیت‌های مختلف از آن‌ها استفاده کنید و همیشه یک تیپ پاییزی یا زمستانی زیبا و خاص داشته باشید که می‌توانید با انواع و اقسام رنگ‌ها آن را ست کنید.

بوت

فصل پاییز برای اضافه‌کردن و خرید بوت به استایلتان بهترین زمان است. برای خریدن بوت به نکات زیر توجه کرده تا یک تیپ پاییزی زیبا داشته باشید:

  • حتماً دنبال بوت‌هایی بگردید که از جنس جیر یا چرم باشند.
  • این نکته را هرگز فراموش نکنید که بیشتر رنگ‌های خنثی را انتخاب کنید که با هر لباسی ست شود.
  • نیم‌بوت‌ها با تمام استایل‌ها از غیررسمی تا رسمی ست می‌شوند؛ بنابراین سعی کنید در خرید رنگ و جنس آن دقت کنید.
  • انواع مختلف پاشنه را برای بوت امتحان کنید.

با چند راهکار ساده تیپ پاییزی شیک بزنید

جین برای داشتن یک تیپ پاییزی زیبا

فصل پاییز برای خرید لباس جینت بهترین زمان است. یک تیپ پاییزی با لباس‌های جین، امروزه بسیار ترند شده است. لباس‌های جین همیشه شیک هستند و شما را گرم نگه می‌دارند.

  • یادتان باشد جین‌های مشکی و تیره برای این فصل مناسب‌تر و همه‌کاره‌تر است.
  • برای اینکه قدبلندتر به‌ نظر برسید حتماً شلوار جین راسته بخرید.
  • اگر بوت بلند تا زانو دارید، جین اسکینی بخرید و داخل بوت بزنید.

هودی و ژاکت

در پاییز می‌توانید هودی و ژاکت با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و جذاب انتخاب کنید. تنوع این لباس به‌قدری زیاد است که برای هر سلیقه‌ای شما می‌توانید این لباس را پیدا کنید و تهیه کنید.

  • ژاکت‌های بافت، یکی از زیباترین لباس‌ها برای یک تیپ‌ پاییزی بوده که استایل شما را زیبا و خاص می‌کند.
  • ژاکت‌هایی بخرید که به‌اندازه‌ کافی نازک بوده که بتوانید آن را زیر کت بپوشید.
  • برای خرید هودی و ژاکت، سعی کنید جنس‌های مختلف را بخرید. به‌عنوان‌مثال هم نخی و هم پشمی. برای اینکه چند تیپ پاییزی دخترانه با هودی داشته باشید، می‌توانید رنگ شلوار را هر بار تغییر دهید. لازم به ذکر است که این استایل با شلوار جین بهتر می‌شود.
مطلب پیشنهادی:  بهترین روش خاموش کردن کامپیوتر کدام است؟

خرید شکت برای داشتن تیپ پاییزی

اگر بخواهیم شکت را توضیح دهیم باید بگوییم که در واقع شکت‌ها درواقع ترکیبی از ژاکت و پیراهن هستند و به‌خاطر کاربردی‌بودن، با هر تیپ و استایلی ست می‌شوند.

  • شکت از لباس‌هایی است که به‌راحتی می‌توانید آن را لایه‌لایه با لباس‌های دیگر ست کنید. مثلاً می‌توانید زیر آن یقه‌اسکی بپوشید.
  • شکت با شلوار جین‌های تیره یا لک‌های چرم به زیبایی ست می‌شود.

خرید شکت برای داشتن تیپ پاییزی 

یقه‌اسکی

یادتان نرود که یقه‌اسکی هرگز قدیمی نمی‌شود و همیشه زیبا است. در فصل پاییز و زمستان چندرنگ یقه‌اسکی خریده و به‌راحتی با لباس‌های مختلف ست کنید. یقه‌اسکی بهترین انتخاب برای تکمیل‌کردن یک استایل پاییزی دخترانه است. البته انواع یقه‌اسکی برای آقایان هم وجود دارد.

  • برای اینکه راحت‌تر بتوانید یقه‌اسکی را با لباس‌های مختلف ست کنید، آن را حتماً در رنگ‌های خنثی مثل مشکی، قهوه‌ای و طوسی بخرید.
  • یقه‌اسکی‌ها نیز جنس‌های مختلفی دارند؛ از بافت‌های ظریف گرفته تا کشمیرهای گران‌قیمت. اگر می‌توانید از هر دو جنس، یقه‌اسکی بخرید.

 

 

یک نظر

  1. ناشناس

    7 آذر 1402 در 12:15 ب.ظ

    مرسی از شما مطالب عالی وآموزنده وکاربردی بود سپاسگزارم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

ست کردن شلوار مام استایل با مانتوی مناسب آن

ست کردن شلوار مام استایل با مانتوی مناسب آن برای داشتن یک استایل زیبا و شیک بسیار مهم و ضر…