رپورتاژ آگهی

شهید کشوری اصفهان کجاست؟ چند فاز است؟

1
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر قصد خرید، اجاره یا رهن ملک در شهید کشوری اصفهان را دارید و هنوز به قطعیت نرسیده‌اید، این مقاله را از دست ندهید.
شهید کشوری اصفهان کجاست؟

شهید کشوری اصفهان یکی از مناطق نوساز و در حال توسعه در اصفهان است که هر روزه افراد بیشتری را در خود جای می‌دهد. به همین دلیل اجاره ملک در شهید کشوری اصفهان یکی از انتخاب‌های بسیار خوب برای افرادی به شمار می‌رود که به دنبال اجاره آپارتمان‌هایی با سال ساخت کم و فضای دلباز هستند. در این مقاله می‌خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که شهید کشوری اصفهان کجاست و چند فاز دارد؟

شهید کشوری اصفهان کجاست؟

شهرک شهید کشوری اصفهان یکی از شهرک‌های مسکونی است که در مرکز این استان قرار گرفته و در بخش جنوب شرقی است. مسیر دسترسی این شهرک، از طریق بزرگراه شهید کشوری است؛ اما می‌توانید از راه بلوار آوینی یا بزرگراه شهدای صفه هم به شهرک شهید کشوری اصفهان راه پیدا کنید. از آنجا که شهید کشوری اصفهان روز به روز در حال توسعه است، افرادی که قصد سرمایه گذاری در آن را دارند، می‌خواهند بدانند که شهید کشوری اصفهان چند فاز است؟ زیرا فازهای جدید آن هنوز به طور کامل توسعه پیدا نکرده‌اند و ممکن است جای مناسبی برای اجاره آپارتمان نباشند.

شهید کشوری اصفهان چند فاز است؟

سال 1370 بود که پروژه مجتمع‌های آبشار یا شهرک شهید کشوری اصفهان کلید خورد؛ از آن روز تاکنون، 7 فاز از این پروژه توسعه یافته یا در حال ساخت است. به عبارت بهتر باید بدانید که تا فاز 5 شهرک شهید کشوری اصفهان، تقریبا به صورت کامل ساخته شده است؛ در نتیجه از نظر امکانات زندگی مطلوب‌تر خواهد بود و برای اجاره یا رهن ملک مسکونی یا تجاری ایده آل است. اما فاز 6 و فاز 7 در حال ساخت هستند و هنوز به صورت کامل تکمیل نشده‌اند؛ به همین دلیل بیشتر برای سرمایه گذاری مناسب هستند. اما همین موضوع باعث شده که قیمت اجاره ملک هم در فاز 6 و 7 شهید کشوری ارزان‌تر باشد و برخی از افراد، به آن روی بیاورند.

شهید کشوری اصفهان در کدام منطقه است؟

شهید کشوری اصفهان در کدام منطقه است؟

اگر می‌خواهید بدانید که شهید کشوری اصفهان زیر نظر کدام شهرداری قرار دارد و در دسته کدام منطقه قرار می‌گیرد، باید این بخش را مطالعه کنید. شهید کشوری اصفهان در منطقه 6 قرار گرفته و شما باید برای دریافت مجوز یا اقدامات دیگر، به شهرداری این منطقه که در خیابان سعادت آباد واقع شده است، مراجعه کنید. این منطقه از شهرداری 6600 هکتار است و مناطق دیگری مانند پل بزرگمهر، ریل راه آهن و سی و سه پل را هم شامل می‌شود. بنابراین می‌توان گفت که یک منطقه برخوردار است و از نظر امکانات یا بودجه، تقریبا مشکلی ندارد.

مطلب پیشنهادی:  برای مراقبت از پوست دست چه باید کرد؟

هر فاز شهید کشوری چند ساختمان دارد؟

تعداد ساختمان‌های اداری و مسکونی در فازهای مختلف شهید کشوری اصفهان متفاوت است و هریک از آنها بسته به وسعت یا موقعیت قرارگیری، تعداد واحدهای متفاوتی را شامل می‌شوند. برای مثال فاز 6 شهید کشوری که هنوز در دست ساخت است و تکمیل نشده، 15 برج مسکونی را شامل می‌شود و چندین برج دیگر هم در حال کار دارد. همچنین در فاز هفتم که به تازگی استارت خورده است، در حال حاضر دو برج مسکونی 28 طبقه کلید خورده که حدود 1568 واحد را شامل می‌شوند.

آیا شهید کشوری اصفهان جای مناسبی برای اجاره نشینی است؟

برای افرادی که قصد اجاره ملک در شهید کشوری اصفهان را دارند، این سوال پیش می‌آید که آیا این شهرک برای اجاره نشینی مناسب است و امکانات لازم را دارد یا خیر؟ باید بگوییم که فازهای تکمیل شده این شهرک، امکانات بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهند و حتی یک مرکز اورژانس هم در این شهرک در دست ساخت است. با این حال هنوز مواردی مانند مدرسه یا درمانگاه در شهید کشوری اصفهان وجود ندارد و همین موضوع می‌تواند برای ساکنینی که فرزندی در سن مدرسه دارند، نگران کننده باشد.

اجاره ملک در شهید کشوری اصفهان

با این وجود باید بدانید که مسیر دسترسی این شهرک به دیگر قسمت‌های شهر خوب است و شما می‌توانید از درمانگاه‌ها یا مدارس نزدیک، به راحتی استفاده کنید. به علاوه،  این شهرک به طور دائمی در حال رشد است؛ برای مثال شعبه‌ای از سرای ایرانی در آن افتتاح شده که رفت و آمد را تا حد زیادی افزایش می‌دهد. در نتیجه فرصت شغلی خوبی را برای ساکنین فراهم کرده و به مکان‌های تجاری هم رونق بخشیده است.

اجاره ملک در شهید کشوری اصفهان

اگر می‌خواهید در شهید کشوری اصفهان ملک مسکونی یا تجاری اجاره کنید، باید به سراغ یک مشاور املاک خوب بروید. املاک اصفهان یکی از بهترین مشاوران املاک در منطقه شهید کشوری اصفهان است که هر روزه آگهی‌های متنوعی را در زمینه رهن، اجاره یا خرید آپارتمان در شهید کشوری را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با چک کردن روزانه آگهی‌های منتشرشده در املاک اصفهان، به جدیدترین آگهی‌ها در این زمینه دسترسی پیدا کرده و با بهترین قیمت آنها را معامله کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    2 آذر 1402 در 10:11 ب.ظ

    شهرک شهید کشوری مدرسه هم داره

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در رپورتاژ آگهی

همچنین بخوانید

20 باشگاه ورزشی دزاشیب و فرمانیه با بهترین امکانات

یک مثل قدیمی هست که می گوید بهترین باشگاه نزدیک ترین باشگاه است پس اگر می خواهید به ورزش ک…