اجاره خانه و خرید آپارتمان در ولیعصر کرج چند؟

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
ولیعصر کرج جزو آن دسته از محله‌هایی می‌باشد که در کنار امکانات رفاهی مناسب، قیمت اجاره و خرید خانه در آن بسیار مناسب است.
خرید آپارتمان در ولیعصر کرج


خرید و اجاره آپارتمان در ولیعصر کرج در یک منطقه نسبتا خوب، با واحدهای مسکونی متنوع و قیمت مناسب، به شما فرصتی فوق‌العاده برای تجربه یک زندگی ایده‌آل را می‌دهد. برای خرید آپارتمان در ولیعصر کرج در واحدهای شیک، نقلی و نوساز تا چند خوابه و چند سال ساخت می‌توانید از آگهی‌های درج شده در سایت ملکی دلتا دیدن نمایید.

خرید آپارتمان در ولیعصر کرج

موقعیت جغرافیایی ولیعصر کرج

محله ولیعصر کرج، در محدوده شرقی در منطقه 1 شهرداری کرج واقع شده است. این محله از شمال به میدان شهید آجرلو و بلوار علامه جعفری از غرب به میدان والفجر و بلوار سرداران، از شرق به محله چهارصد دستگاه و از جنوب به بلوار دانش‌آموز محدود می‌شود.

ویژگی منحصر به فرد خرید و اجاره آپارتمان در ولیعصر کرج این است که با داشتن ارتباط مستقیم با محله‌های درختی، گلشهر ویلا، چهارصد دستگاه، طالقانی، کوی کارمندان جنوبی و جهانشهر دسترسی آسان به مناطق مختلف شهر ممکن خواهد بود.

اگر قصد اجاره یا خرید آپارتمان در بهترین نقطه محله ولیعصر کرج را دارید می‌توانید واحدهایی که در میدان والفجر، فرهنگیان، میلاد یکم و بلوار دانش‌آموز قرار دارند را بررسی کنید.

خرید آپارتمان در ولیعصر کرج

امکانات محله ولیعصر کرج

برخی از مهمترین امکانات محله ولیعصر شامل بیمارستان قائم، درمانگاه فرهنگیان، خدمات مسافری هوایی و جهانگردی رومینا پرواز، بازار میوه و تره‌بار فجر، رستوران محله ولیعصر، تالار و رستوران پردیس ناجا کرج، رستوران و مطبخ قائم است.

در کل، ولیعصر به عنوان یک منطقه با زیرساخت خوب و امکانات متنوع، مکانی مناسب برای اجاره و خرید ملک در شهر کرج است.

قیمت خرید آپارتمان در ولیعصر کرج

قیمت خرید آپارتمان در ولیعصر کرج متغیر است و ممکن است بسته به ویژگی‌ها و امکانات ملک، متراژ، سال ساخت و وضعیت بازار ملک در زمان خرید تغییر کند. از طرفی، موقعیت دقیق آپارتمان در ولیعصر کرج نیز می‌تواند روی قیمت نهایی تاثیرگذار باشد.

مطلب پیشنهادی:  عباس‌آباد، محله‌ای گران قیمت در اصفهان

چند نمونه قیمت از آگهی‌های ثبت شده در سایت ملکی دلتا به شرح زیر آمده است:

نمونه قیمت‌ خرید آپارتمان در ولیعصر کرج

متراژ سن بنا قیمت هر مترمربع (تومان) قیمت خرید خانه (تومان)
62 متر 10 سال ساخت 45,967,000 2,850,000,000
78 متر 20 سال ساخت 33,974,000 2,650,000,000
85 متر 19 سال ساخت 38,823,000 3,300,000,000

قیمت اجاره آپارتمان در ولیعصر کرج

قیمت اجاره خانه در ولیعصر کرج  به عوامل مختلفی، از جمله متراژ و نوع آپارتمان، موقعیت و امکانات داخلی ملک و … بستگی دارد. برای اطلاع دقیق‌تر از قیمت‌ اجاره آپارتمان در ولیعصر کرج، می‌توانید در سایت ملکی دلتا به روزترین آگهی‌ها را ببینید.

نمونه قیمت‌ اجاره خانه در ولیعصر کرج

متراژ سن بنا قیمت اجاره خانه (تومان) قیمت رهن خانه (تومان)
85 متر 22 سال ساخت 5,000,000 250,000,000
93 متر 15 سال ساخت 0 450,000,000
85 متر 19 سال ساخت 3,000,000 300,000,000

دسترسی به ولیعصر کرج

با توجه به قرار گرفتن این محله در شرق کرج و نزدیکی آن به بلوار شهید بهشتی، بلوار علامه جعفری، بلوار دانش آموز، بلوار نبوت و سپس آزاد راه کرج قزوین، دسترسی این محله به مرکز و خارج از شهر، به خصوص با ماشین شخصی بسیار راحت است.  استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز تردد به این منطقه را آسان کرده است.

تعداد کلمات مطلب: 513

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های کرج

همچنین بخوانید

شهر اصفهان را بیشتر بشناسید + جدیدترین قیمت اجاره و خرید آپارتمان

همه شهرهای ایران ویژگی‌های جذاب و منحصر به فردی دارند که برای زندگی و سرمایه‌گذاری مناسب ه…