زیباترین مکان های دیدنی تهران در پاییز

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کدام‌یک فصل تهران برای شما جذاب‌تر است؟ مکان ‌های دیدنی تهران در پاییز را دیده‌اید؟ در پاییز تهران به یکی از زیباترین شهرهای ایران تبدیل می‌شود.
مکان های دیدنی تهران در پاییز

همه شهرهای ایران هرکدام جذابیت و زیبایی منحصربه‌فرد خود را دارند. تهران یکی از شهرهایی است که هم در دل خود و هم در اطرافش جاذبه‌های بسیاری وجود دارد که در فصل‌های مختلف سال درخشندگی بی‌نظیری پیدا می‌کنند. مکان‌ های دیدنی تهران در پاییز شاید لیست بلندبالایی نداشته باشد؛ اما زیبایی‌های خاص و جلوه‌ای استثنایی دارد. همراه دلتامگ سفری کوتاه به این مکان‌های زیبا داشته باشید.

روستای آبنیک از مکان های دیدنی تهران در پاییز

یکی دیگر از زیباترین جاهای دیدنی تهران در پاییز، روستای آبنیک است که در توابع رودبار قصران در منطقه شمیرانات واقع شده است. طبیعت دلنشین این روستا که تنها دوازده کیلومتر با فشم فاصله دارد سفری دلپذیر و استثنایی برای شما رقم خواهد زد.

روستای آبنیک

 

روستای ایگل یکی از زیباترین جاهای دیدنی تهران در پاییز

پاییز یکی از زیباترین فصل‌های سال است که با پاشیده شدن رنگ‌های گرم و لذت‌بخش بر چهره طبیعت، همه‌جا به شکلی استثنایی شروع به درخشیدن می‌کند. روستای ایگل یکی از زیباترین روستاهای نزدیک به تهران است که در فصل پاییز زیبایی آن دوچندان می‌شود.

اگر قصد دارید برای دقایقی هم که شده از شلوغی و ازدحام شهر فرار کنید و به یکی از زیباترین نقاط اطراف شهر پناه ببرید، بدون شک روستای ایگل می‌تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد. فاصله این روستا از تهران تنها 25 کیلومتر است و در شمال شرق تهران و 4 کیلومتری غرب اوشان واقع شده است.

اگر دلتان یک پیاده‌روی بی‌نظیر در دل طبیعت می‌خواهد تنها کافی است که ماشینتان را در روستا پارک کنید و پیاده مسیر رودخانه را دنبال کنید تا به یکی از زیباترین جاهای دیدنی تهران در پاییز برسید. ایگل یکی از زیباترین مکان های دیدنی تهران در پاییز است.

روستای برگ جهان از مکان های دیدنی تهران در پاییز

روستای برگ جهان را شاید با نام روستای برگ جون بشناسید. این روستا سیزده کیلومتری لواسان واقع شده است. طبیعت این روستا بسیار بکر باقی مانده و کمتر کسی آن را می‌شناسد. شاید آب‌وهوای این روستا در بهار و تابستان معتدل و خنک باشد و در پاییز و زمستان سرد؛ اما بدون شک زیبایی آن در فصل پاییز مثال‌زدنی است.

روستای برگ جهان یکی از جاهای دیدنی تهران در پاییز و زمستان است. طبیعت این روستا در فصل پاییز چنان زیباست که گویی کسی به نقاشی آن نشسته است. قلعه دختر، زندان‌خانه لار، ‌غار خمیره و آبشار برگ جهان از جمله جاهایی هستند که در سفر به این روستا می‌توانید آن‌ها را نیز ببینید.

مطلب پیشنهادی:  بندرانزلی و اقامت در سفر

روستای برگ جهان

زرین دشت از جاهای دیدنی اطراف تهران در پاییز

یکی دیگر از مکان های دیدنی تهران در پاییز در چهل کیلومتری فیروزکوه روستایی وجود دارد که همه آن را به بهشت تشبیه می‌کنند. روستایی که در فصل پاییز به یک شاهکار طبیعی تبدیل می‌شود و دل هر بیننده‌ای را می‌رباید. نام این روستا زرین دشت است.

از جمله جاهایی که در سفر به این روستا نباید دیدن آن را از دست بدهید چشمه آب‌معدنی خمده و باغ‌های میوه روستا است. همچنین قدم‌زدن در کوچه‌باغ‌های بکر و زیبای آن چنان لذت‌بخش است که بدون شک تصمیم می‌گیرد هرسال پاییز به این روستا برگردید.

جاهای دیدنی تهران در روزهای بارانی پاییز

در لیست مکان های دیدنی تهران در پاییز، مکان‌هایی قرار دارند که در دل تهران واقع شده‌اند. پارک ملت یکی از زیباترین پارک‌های تهران است که در خیابان ولیعصر و جنب بزرگ‌راه نیایش قرار گرفته است. پارک ملت یکی از قدیمی‌ترین و وسیع‌ترین پارک‌های تهران است که در منطقه‌ای خوش آب‌وهوا با امکانات فراوان واقع شده است.

در این پارک حدود 120 گونه مختلف درخت، درختچه و درخت میوه وجود دارد که باعث منحصربه‌فرد شدن این پارک شده‌اند. این بوستان 34 هکتاری تهران در روزهای بارانی پاییز چنان زیبایی و جذابیتی پیدا می‌کند که هرکسی بدون شک مسحور زیبایی آن می‌شود. این پارک یکی از زیباترین پارک‌های تهران است که در روزهای بارانی قدم‌زدن در آن بسیار توصیه می‌شود.

پارک ملت

سخن پایانی

مکان های دیدنی تهران در پاییز چه در اطراف تهران باشند چه در قلب تهران قرار گرفته باشند، در لیست پربازدیدترین جاهای دیدنی تهران قرار دارند. با رفتن به هریک از این مکان‌ها به‌خصوص در فصل پاییز که زیبایی خاصی به چهره طبیعت بخشیده می‌شود، خودتان را به اندکی آرامش و لذت‌بردن از زندگی دعوت کنید.

 

 

تعداد کلمات مطلب: 691

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

4 شهر برای سفر بدون ترافیک از تهران

تجربه سفر بدون ترافیک در زمانی که تعطیلات تابستانی آغاز شده است، کمی مشکل خواهد بود. اما ج…