با این رژهای مناسب فصل پاییز زیباتر شوید

0
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با تغییر فصل همان‌طور که لبا‌س‌ها تغییر پیدا می‌کنند، آرایش صورت نیز باید تغییر کرده و تناژ گرمی داشته باشد. انتخاب رژلب مناسب این فصل بسیار مهم است.
رژهای مناسب فصل پاییز

رژهای مناسب فصل پاییز را اگر بشناسید می‌توانید به آرایشتان یک رنگ خاص دیگر ببخشید. پاییز پر از رنگ‌های گرم مثل زرد و قرمز و نارنجی است، شما نیز برای زیباتر شدن در این فصل، می‌توانید در آرایش خود از رژ با رنگ‌های پاییزی کمک بگیرید. همراه دلتامگ باشید.

رژهای مناسب فصل پاییز

یکی از پرکاربردترین و زیباترین لوازم آرایش، رژلب است. رژلب رنگ و جلوه‌ای خاص به لب‌ها می‌دهد اما بهتر است رنگ رژ شما متناسب با رنگ پوست و همچنین مناسب فصل باشد. در ادامه فهرستی از رژهای مناسب فصل پاییز را برایتان آورده‌ایم.

رژهای مناسب فصل پاییز مثل رنگ بادمجانی

یکی از زیباترین رنگ‌های پاییزی، بادمجانی است که اگر از آن استفاده کنید، شیفته آن می‌شوید. این رنگ رژلب برای یک عصر یا مهمانی شب پاییزی فوق‌العاده است و جلوه‌ای خاص به لبتان می‌دهد. اگر با یک لباس نقره‌ای از این رژلب استفاده کنید، در مهمانی می‌درخشید. در مراسم‌های خاص‌تری مانند عروسی هم می‌شود از این رژ لب زیبا استفاده کنید.

رنگ مسی؛ بهترین انتخاب برای رژ پاییزی

یکی از رژلب‌هایی که همیشه در پاییز مد هستند، رنگ مسی است. این رنگ به دلیل تناژ گرمی که دارد یکی از بهترین انتخاب‌ها برای فصل پاییز است و بسیاری از خانم‌ها از این رژ استفاده می‌کنند. این خانم‌ها رنگ مسی را در قسمت‌های دیگر آرایش خود نیز به کار می‌برند.

رنگ مسی؛ بهترین انتخاب برای رژ پاییزی

رژ لب پاییزی به رنگ نارنجی سوخته

معمولا رژ پاییزی با رنگ‌های ملایم، مورد علاقه تمام کسانی است که اهل مد و زیبایی هستند. استفاده از رژ لب نارنجی سوخته یک آرایش ملایم در عین حال جذاب در فصل پاییز را برایتان ایجاد می‌کند. این مدل از انواع رژ لب پاییزی شباهت زیادی به رنگ زیبای غروب خورشید پاییز دارد و به خوبی با طیف‌های رنگ قرمز ست می شود.

مطلب پیشنهادی:  ساده‌ترین روش طرز تهیه سوسیس خانگی با طعم بیرون

رژ لب کالباسی

این رنگ برای فصل پاییز بسیار زیبا است که نشاط و سرزندگی را به لب‌های شما هدیه می‌دهد. یکی از دلایل زیبایی و محبوبیت این رنگ رژلب در بین خانم‌ها به این دلیل است که به راحتی با انواع رنگ‌های دیگر لباس و آرایش ست می‌شود. پس توصیه می‌کنیم پاییز امسال از این رنگ رژ جذاب و کابردی غافل نشوید.

رژهای مناسب فصل پاییز مثل رژ لب قرمز آجری

از گذشته تا به امروز یکی از رنگ‌های محبوب که بسیاری از افراد حتی در روز عروسی خود از آن استفاده می‌کنند، رنگ قرمز است. هیچ‌کس نمی‌تواند منکر زیبایی این رنگ شود بنابراین همواره این رنگ رژلب عضو ثابت یک آرایش پاییزی است. این رنگ علاوه‌بر زیبایی باعث شادابی و جوانی خانم‌ها نیز می‌شود.

رنگ قرمز آجری زیباترین رنگ پاییزی است. این رنگ اعتماد به نفس شما را در آرایش افزایش می‌دهد.

رژهای مناسب فصل پاییز مثل رژ لب قرمز آجری

رژ لب قرمز روشن

بهترین رژهای مناسب فصل پاییز قرمز روشن است، چون در فصل پاییز که احتمال افسردگی بالا است باید از رنگ‌های شاد مانند قرمز استفاده کنید تا روحیه‌تان را تقویت کند و احساس نشاط و شادابی به شما بدهد. در هنگام انتخاب این رنگ جسورانه بهتر است از نوع مات آن استفاده کنید.

تعداد کلمات مطلب: 491

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

پاک کردن لکه پوست گردو از دست با 5 راه حل سریع

لکه پوست گردو از دست شاید مانعی باشد برای لذت نبردن از گردوی تازه که با این 5 روش، این مشک…