با دستبندهای مناسب دست‌ های ظریف آشنا شوید

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر به دنبال خرید دستبند هستید و دست‌هایی ظریف و لاغر دارید باید به برخی از نکات توجه کرده و مدل‌های خاصی را انتخاب کنید. اگر دستبندی مغایر با دستان خود خریداری کنید؛ متوجه ظاهر ناموزون آن شده و شاید هیچ وقت از آن استفاده نکنید.
دستبندهای مناسب دست‌ های ظریف

دستبندهای مناسب دست‌ های ظریف را اگر بشناسید در خریداری‌کردن آن‌ها دچار سردرگمی نشده و بهترین انتخاب را خواهید داشت. همراه دلتا مگ باشید تا با هم این دستبندهای زیبا را بشناسیم. همراه دلتامگ باشید.

دستبندهای مناسب دست‌ های ظریف

در این مطلب به شما نشان می‌دهیم دستبندهای مناسب دست‌ های ظریف از چه نوعی هستند.

 دستبند طلا لیزری

دستبندهای مدل لیزری دارای زنجیرهای نازک اما مستحکم بوده که در وسط آن یک پلاک لیزری نازک با طراحی مختلف به چشم می‌خورد؛ بنابراین اگر به دنبال خرید دستبندهای مناسب برای دست های لاغر هستید این گزینه می‌توانید یک انتخاب عالی باشد. خبر خوبی که برایتان داریم آن است که به‌طورکلی قیمت این دستبندها بسیار مناسب بوده و به بودجه هر فردی می‌خورد.

دستبندهای مناسب دست‌ های ظریف مثل دستبند مرواریدی

در این مدل دستبند، مرواریدهایی با اندازه ریز تا متوسط در دو طرف بند دستبند خودنمایی می‌کنند که به رنگ سفید بوده و یک نمای فوق‌العاده زیبا را به دستبند بخشیده‌اند. در قسمت میانی دستبند هم پلاک‌های مختلفی را خواهید دید که شامل پلاک‌های توخالی و توپر می‌گردند. در وسط این دستبندها هم از پلاک‌ها مختلفی می‌توان استفاده کرد که ظاهری زیبا و شکیل را به دست‌های شما می‌بخشد. بنابراین یکی از دستبندهای مناسب دست‌ های ظریف دستبندی با طرح مروارید است.

دستبند طلا کارتیه

این دستبند نسبت به سایر دستبندها ظرافت بیشتری را دارد. به همین دلیل از آن به‌عنوان یکی از دستبندهای مناسب دست های لاغر می‌توان نام برد. وجود حلقه‌های نزدیک به هم و پیوسته در این دستبندها بیش از هر چیزی نظر هر کسی را به خودش جلب می‌کند.

همچنین این دستبند از لحاظ استحکام نیز کاملاً مطمئن بوده و از وزن و قیمت مناسب برخوردار است. در ضمن شما می‌توانید این دستبند بی‌نظیر را به‌عنوان هدیه در نظر گرفته یا اینکه آن را برای مصارف شخصی انتخاب کنید.

مطلب پیشنهادی:  کندلوس؛ بهشتی 4000 ساله در نزدیکی نوشهر

دستبندهای مناسب دست‌ های ظریف مثل دستبند مرواریدی

دستبندهای مناسب دست‌ های ظریف مثل دستبند فیگارو

یکی از مدرن‌ترین دستبندها که برای دست‌های لاغر و ظریف نیز مناسب است، دستبندهای فیگارو است. شما می‌توانید این دستبند زیبا را در کنار ساعت‌مچی یار دستبندهای خود استفاده کرده و زیبایی دوچندانی را به دستان خودتان ببخشید. این دستبند از بافت متفاوت و مستحکمی برخوردار بوده و خیالتان را از هر نظر آسوده می‌سازد. همچنین شما می‌توانید دستبند‌های زیبایی را در خانه بسازید.

دستبند تیفانی

وجود حلقه‌های عمودی و افقی متصل‌به‌هم، جذابیت خاصی را به دستبند تیفانی طلا بخشیده است. این حلقه‌های توخالی، منجر به کاهش وزن دستبند شده و البته قیمت نهایی کار باتوجه‌به ضخامت حلقه‌ها و طول دستبند، مشخص می‌گردد. درهرحال این دستبند زیبا، یکی از دستبندهای مناسب دست های لاغر است.

 دستبند رولکس

دستبند رولکس طلا درحالی‌که دارای ضخامت بوده، کاملاً به دست‌های لاغر می‌آید. در ضمن دستبند رولکس، ظاهر بسیار شکیلی داشته و تعریف و تمجید دیگران را در پی خواهد داشت.

 دستبند رولکس

در ضمن شما می‌توانید روی این دستبند، حساب همیشگی باز کنید؛ چون همیشه و در هر زمان مد بوده و هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد. بافت‌های درشت و پیوسته این دستبند هم از دیگر نقاط قوت آن به شمار آمده و با وجود استحکامی که دارد، دچار آسیب یا خطراتی مثل مفقودی نخواهد شد؛ بنابراین یکی دیگر از دستبندهای مناسب دست های لاغر طرح رولکس است.

تعداد کلمات مطلب: 522

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سبک زندگی

همچنین بخوانید

نو کردن و نگهداری از ظروف چوبی با 3 راهکار کاربردی

نگهداری از ظروف چوبی آشپزخانه نیازمند مراقبت‌های بسیاری است. ظروف چوبی از محبوبیت بالایی ب…