راهکارهای رفع بوی بد فاضلاب در تابستان

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آیا تابه‌حال متوجه شده‌اید که یک لوله فاضلاب در خانه شما بوی بدی می‌دهد؟ آیا به نظر می‌رسد که این فقط پس از استفاده نکردن از زه‌کش و در چندین ساعت اتفاق می‌افتد؟
رفع بوی بد فاضلاب در تابستان

ماه های گرم تابستان معمولاً شما را یاد آفتاب، ساحل و بستنی می‌اندازد. شما نمی‌خواهید این تصویر با بوی بدی که از جایی در خانه شما می‌آید خراب شود. لوله‌ها می‌توانند در ماه‌های گرم‌تر که گرما و رطوبت متناوب بین یکدیگر قرار می‌گیرند، شروع به انتشار بوی نامطبوع کنند و در صورت عدم کنترل، می‌توانند برای سلامتی و خانه شما مضر باشند. با دلتا مگ همراه باشید تا راهکارهای رفع بوی بد فاضلاب در تابستان را یاد بگیرید.

رفع بوی بد فاضلاب در تابستان

به این دلیل که گازهای فاضلاب حاوی باکتری‌هایی هستند که ممکن است باعث بیماری‌های مختلفی شوند. برای کسانی که صاحب مؤسسات تجاری هستند، بو به تنهایی می‌تواند مشتریان را از بین ببرد و سود کلی را کاهش دهد، مهم است که لوله‌ها مانند لوله‌های معمولی کار کنند، بدون بوهای اضافی.

رفع بوی بد فاضلاب در تابستان

در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما می‌گوید رفع بوی بد فاضلاب در تابستان چگونه است:

برای رفع بوی بد فاضلاب در تابستان زه‌کشی آشپزخانه را بررسی کنید

انسداد اضطراری زه‌کشی زمانی اتفاق می‌افتد که یکی از اعضای خانواده شیئی را داخل راه آب فاضلاب ظرفشویی انداخته باشد. از یک طرف دیگر مایعاتی که به مواد جامد تبدیل می‌شوند، بزرگ‌ترین عامل انسداد فاضلاب آشپزخانه هستند. تکه‌های بزرگ غذا، چربی و روغن حاصل از پخت و پز به مرور زمان جمع می‌شوند و می‌توانند در داخل لوله شکسته و پوسیده شوند و بوی بد ایجاد کنند. بازرسی‌های فاضلاب در موقع لزوم و تمیز کردن راه آب می‌تواند شما را به حالت بدون بو برگرداند.

برای رفع بوی بد فاضلاب در تابستان زه‌کشی کف را حفظ کنید

از نظر صاحبان مشاغلی مانند هتل‌دارها و مالک مکان‌های عمومی، این کار ارزش وقت اضافی را دارد تا مطمئن شوند که فاضلاب کف حمام به خوبی مراقبت می‌شود. تجمع باکتری‌ها می‌تواند افزایش یابد و مشتریان را دور کند. اگر دوست ندارید مشتری‌ها از شما شکایت کنند، روی تمیز کردن و نگهداری درست زه‌کشی کف محل کار خود سرمایه‌گذاری کنید.

آیا سینک‌ها و وان‌ها قدیمی هستند یا به ندرت استفاده می‌شوند

اگر سینک‌ها و وان‌های حمام خانه‌تان قدیمی هستند و مدت‌هاست بازرسی نشده‌اند، می‌تواند عامل بوی بد فاضلاب باشد که خانه‌تان را فرا گرفته است. برای رفع بوی بد فاضلاب در تابستان تله P که در زیر وان‌ها و سینک‌ها قرار دارد، آب را نگه می‌دارد تا گازهای فاضلاب از زه‌کشی خارج نشوند. اگر از آن زه‌کشی خاص یا وان حمام به ندرت استفاده شود، احتمالاً آب موجود در تله P تبخیر شده است و به گاز اجازه خروج می‌دهد. علاوه بر این، نگاهی به اطراف خانه بیندازید و ببینید آیا وسایلی دارید که به ندرت استفاده می‌شوند. آن‌ها را یادداشت و بررسی می‌کنید و دو بار در ماه آب را در این زه‌کش‌ها می‌ریزید تا P-trap فعال بماند. برای توالت‌ها، فقط می‌توانید دکمه فلاش را فشار دهید تا آب چرخانده و آب تازه وارد شود.

مطلب پیشنهادی:  خوش‌رنگ‌ترین رژلب‌ها را خودتان در خانه بسازید

حلقه موم توالت را بررسی کنید

حلقه موم توالت را بررسی کنید

یک حلقه مومی فضای بین توالت و کفپوش را می‌بندد تا از نفوذ آب جلوگیری کند. حلقه های مومی ذاتاً بادوام هستند و باید در آزمون زمان مقاومت کنند، اما مواردی وجود دارد که می‌تواند شکسته شود یا زودتر آسیب ببیند. هر کاسه توالت را بررسی کنید و ببینید که آیا حلقه‌های موم محکم هستند یا خیر. صندلی توالت لرزان نشان‌دهنده یک حلقه مومی آسیب‌دیده است که باید فوراً تعویض شود.

لوله‌ها را عایق‌بندی کنید

برای رفع بوی بد فاضلاب در تابستان و جلوگیری از نفوذ بوی بد به خانه، می‌توانید عایق لوله فوم روی لوله‌ها نصب کنید که از رطوبت و تراکم ضایعات محافظت می‌کند.

لوله‌ها را عایق‌بندی کنید

بازرسی انجام شود

بازرسی‌های تصویری فاضلاب می‌تواند مشکلات اساسی مانند ترک‌خوردگی یا شکستگی لوله را نشان دهد. SPT می‌تواند به سرعت خطوط فاضلاب شما را به طور موثر و تنها در چند ساعت تعمیر کند.

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر ۱۰ تمرین ساده ورزشی در خانه را بخوانید.

تعداد کلمات مطلب: 625

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سبک زندگی

همچنین بخوانید

کوه های مریخی ایران کجاست؟

کوه‌های مریخی ایران را تا به حال دیده‌اید؟ کوه‌های مریخی چابهار یکی از جاذبه‌های طبیعی شگف…