آیا خرید آپارتمان با 600 میلیون در تهران شدنی است؟

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
با توجه به این‌که نرخ‌های اجاره و فروش مسکن در حومه تهران، پایین‌تر از پایتخت است، برخی اقشار در شهرهای اطراف به عنوان محل سکونت خود انتخاب می‌کنند.
خرید خانه با 600 میلیون در تهران

در حال حاضر با مبلغ بین ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان، می‌توان در شهرهای واقع در جنوب شرقی استان تهران به عنوان مثال محله‌های افسریه، مسعودیه، مشیریه، شهرک کاروان و شهرهای قیام دشت، پاکدشت، خاتون‌آباد، ورامین و قرچک، به خرید آپارتمان با 600 میلیون در تهران سرمایه گذاری کنید.  در تاریخ ۲۱ فروردین ۱۴۰۲، یک آپارتمان ۶۰ متری با سن بنای ۱۵ سال، در طبقه اول، دارای انباری و بدون پارکینگ در منطقه‌ی خاتون‌آباد با قیمت ۶۰۰ میلیون تومان به فروش رسیده است. در این گزارش، نرخ‌های پیشنهادی برای خرید مسکن در مناطق جنوب شرقی تهران را بررسی می‌کنیم.

خرید آپارتمان با 600 میلیون در تهران

با وجود نوسانات بازار مسکن، تقاضای مصرفی در این مناطق فعال است و بررسی‌ها نشان می‌دهد با نقدینگی کمتر از میانگین قیمت‌های منطقه تهران، می‌توان در این مناطق به سرمایه‌گذاری در بازار مسکن پرداخت.به عنوان مثال با نقدینگی ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان، مسکنی را خریداری کرد. قیمت آپارتمان‌ها در این مناطق بعضا کمتر از یک میلیارد تومان است. برای بسیاری از کارمندان و کارگران شهر تهران، مناطقی از جنوب شرقی پایتخت به عنوان مناطق سکونتی انتخاب شده‌اند که روزانه بین شهر تهران و مناطق حومه در تردد هستند.

مطلب پیشنهادی:  کدام مناطق تهران بیشترین و کمترین رشد قیمت را داشتند؟
خرید آپارتمان با 600 میلیون در تهران
خرید آپارتمان با 600 میلیون در تهران

دولت سیزدهم برای تامین مسکن اقشار جامعه، به اجرای برخی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرهای پاکدشت و ورامین پرداخته است. اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در حال اجرای حدود ۴۰۰۰ واحد از پروژه‌های نهضت ملی مسکن است که تا آبان ماه سال گذشته، به میانگین ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است. این پروژه‌ها در مناطقی مانند تهرانسر، شهریار، اسلامشهر، رباط کریم، قرچک و پاکدشت قرار دارند.

با توجه به اینکه می‌دانیم برخی بلوک‌های پروژه ۶۳۰ واحدی پاکدشت به مرحله‌ی نازک‌کاری رسیده است و برخی دیگر در مراحل سفت‌کاری و نازک‌کاری هستند، ممکن است در صورت عدم وقوع مشکلات برنامه‌ریزی و اجرایی، برخی واحدهای مسکن ملی در استان تهران تا پایان ماه خرداد یا ماه های بعدی افتتاح شوند. با این حال، باید توجه داشت که تاریخ افتتاح پروژه‌های ساختمانی ممکن است به دلیل مشکلات فنی، اجرایی، مالی و یا قوانینی به تأخیر بیفتد.

پیشنهاد مطالعه:رنگ مناسب برای اتاق نشیمن با این 11 پیشنهاد وسوسه کننده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

مقایسه میزان تقاضای خرید ملک در اولین ماه سال

تحقیقات اخیر نشان داده است که وضعیت ریسک‌های غیراقتصادی، انتظارات تورمی و نوسانات قیمت دلا…