کلاه برداری ملکی با استفاده از سلبریتی‌‌ها

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
اخیرا تعدادی شرکت ساختمانی با استفاده از چهره برخی سلبریتی ها و فوتبالیستهای مشهور اقدام به تبلیغات پیش فروش مسکن در فضای مجازی و فضاهای شهری کرده‌اند که اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، ضمن هشدار به پیش خریداران و شهروندان، این فروش و تبلیغات را غیرقانونی دانست.
پیش فروش آپارتمان

به گزارش «مجله ملکی دلتا» اخیرا تعدادی شرکت که مجوز پیش فروش ساختمان ندارند در مناطقی از استان تهران به تبلیغات گسترده برای فروش مسکن اقدام کرده اند. در این خصوص تصاویر و بیلبوردهایی در فضای مجازی و فضاهای شهری منتشر و نصب شده که در آن از تصاویر فوتبالیست‌ها و چهره‌های معروف استفاده شده است.

معاون مسکن اداره راه و شهرسازی استان تهران ضمن غیرقانونی دانستن این نحوه فروش و تبلیغات، گفت: شرکت‌های پیش فروش ساختمان موظف هستند در مرحله اول مجوز پیش فروش را طی مراحل اداری و قانونی از ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها کسب و سپس این مجوز را به ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارایه و مجوز تبلیغات شهری و مطبوعاتی و فضای مجازی را کسب کنند. در صورت عدم طی این مراحل، پیش فروش غیرقانونی تلقی می شود.

یاسر لک تاکید کرد: تبلیغات گسترده حال حاضر پیش فروش مسکن با استفاده از چهره سلبریتی‌ها در شهر تهران و بویژه فضای مجازی هیچ مجوز قانونی از نهادهای ذی ربط نداشته و شهروندان باید احتمال کلاهبرداری در این خصوص را بدهند و بیشتر مراقب باشند.

مطلب پیشنهادی:  تورم پنهان مسکن در تهران تقریبا صفر شد

لک با بیان اینکه ما به هیچ عنوان با فوتبالیست‌های مشهور و محبوب کشور که سرمایه های ملی هستند، مشکلی نداریم گفت: شرکت‌های مذکور نیز ممکن است از فرآیند دریافت مجوز بی اطلاع باشند که از آنها می خواهیم قبل از انتشار تبلیغات نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

برای دریافت وام ودیعه مسکن چند ضامن لازم است؟

هیچ ملکی از ضامن به رهن بانک گرفته نمی‌شود اما بانک باید مطمئن شود اگر این وام پرداخت نشد …