اهمیت سرمایه‌گذاری در شهر پردیس

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سرمایه‌گذاری در پردیس، آینده‌ای درخشان را برای ساکنین این شهر به ارمغان می‌آورد. جالب است بدانید همین امر موجب شد تا سیل عظیمی از جمعیت پایتخت به سمت پردیس روانه شوند.
وام مسکن

با توجه به روند افزایشی نرخ اجاره‌بها که متاثر از گرانی مصالح ساختمانی همچون سیمان و میلگرد است،به نظر می‌رسد همین امر موجب رشد صعودی قیمت مسکن در نیمه اول سال 1401 شده است. بنابراین گرانی واحدهای استیجاری تهران، سیل عظیمی از جمعیت را روانه شهرهای حومه تهران همچون شهر پردیس کرده است. همچنین بسیاری را ترغیب به سرمایه‌گذاری در این منطقه کرد. در نتیجه این افراد تصمیم گرفتند تا با صرف سرمایه خود به توسعه شهر پردیس بهبود ببخشند. برای اخذ گزارشات بیشتر پیرامون شهر پردیس تا پایان این خبر با دلتا مگ همراه باشید.

در صورتی که سکونت این حجم از جمعیت در شهرهای اطراف تهران، معضلات و مشکلات فراوانی را برای شهرداری‌ها ایجاد کرده است، اما بهترین راه شاید مهاجرت به حومه پایتخت باشد. جالب است بدانید که سال 1391 شهر جدید پردیس در 17 کیلومتری تهران احداث شد. همچنین پردیس به عنوان پانزدهمین شهرستان تهران شناخته شد.

جمعیت

مهاجرت موج عظیمی از جمعیت به شهر پردیس

گفته می‌شود که پردیس در ابتدا شهرستانی کوچک برای مهاجرت تعداد اندکی از جمعیت تهران در نظر گرفته شده بود. اما با افزایش جمعیت تهران، شهر پردیس به سرعت رشد قابل‌توجهی کرد. بنابراین موج بزرگی از جمعیت تهران در شهر پردیس سکنی گزیدند.

شهر پردیس منطقه‌ای است که شامل 55 آبادی و روستا، زمین‌های کشاورزی، نواحی کارگاهی و دو شهر پردیس و بومهن می‌شود. لازم است بدانید که جمعیت شهر پردیس روز به روز در حال گسترش است.

در صورتی که علاقه‌مند به دانستن مطالب پیرامون سرمایه‌گذاری در پردیس هستید، مطلب« جزئیات خرید آپارتمان در پردیس» را در دلتا مگ بخوانید.

مطلب پیشنهادی:  همه چیز در مورد فازهای مختلف شهر پردیس

جمعیت

آینده درخشان برای سرمایه‌گذاران شهر پردیس

شهر پردیس با اینکه از ساختمان‌های نوساز برخوردار می‌باشد، اما باید مسیر طولانی را برای رقابت با دیگر شهرهای حاشیه تهران طی کند تا بتواند نظر بسیاری را برای خرید ملک یا واحد تجاری جلب سازد. لازم به یادآوری است که شهر پردیس به دلیل موقعیت جغرافیایی و امکانات رفاهی و تجاری که دارد، آینده درخشانی را برای سرمایه‌گذاری نیز به دنبال دارد.

شهر جدید پردیس با بر‌‌خورداری از جاذبه‌های گردشگری-توریستی، موقعیت جفرافیایی خاص، وجود کوهستان‌های مرتفع، آب‌و‌هوایی فاقد آلودگی چشم‌اندازی زیبا را ایجاد کرده است. برخی از این جاذبه‌های گردشگری شامل منطقۀ آبشار کمرد، منطقۀ جوزک، منطقۀ واصفجان، منطقۀ پیست آبعلی، دریاچۀ سدلار، منطقۀ لار و دریاچۀ تار می‌‌شود.

نتیجه‌گیری

به نظر می‌رسد پردیس با برخورداری از امکانات رفاهی، تجاری، درمانی، مذهبی شرایط را برای برای سرمایه‌گذاری طی سال‌های آتی فراهم کرده باشد. وزارت راه و شهرسازی به همین دلیل اقدامات زیادی را برای رشد و توسعه پردیس انجام داده است.

مطالعه بیشتر: برای آشنایی در حوزه خرید و فروش ملک، مطلب « پرداخت مالیات حتی برای ساکنین یک خانه » را در دلتا مگ بخوانید.

تعداد کلمات مطلب: 442

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در شهر پردیس

همچنین بخوانید

کدام فاز از شهر پردیس برای خرید خانه مناسب‌تر است؟

یکی از قدیمی‌ترین فازهای پردیس، فاز 1 می‌باشد. در این فاز واحدهای لوکس ویلایی چشم هر رهگذر…