جزیره کیش

شرایط لازم برای اقامت در جزیره کیش

خرید آپارتمان در کیش

اگر می‌خواهید زندگی در محیط آرام و به‌ دور از ترافیک، آلودگی و به معنای واقعی آرامش را تجربه کنید، جزیره‌ی کیش انتخاب بینظیری است. جزیره‌‌ی کیش به دلیل قرار گرفتن در خلیج فارس در بیشتر ماه‌های سال آب‌وهوایی گرم دارد و از رطوبت بالایی برخوردار است. با ما همراه شوید تا درباره‌ی اقامت در کیش اطلاعات بیشتری کسب کنید. …

نکات مهم برای سرمایه‌گذاری در کیش

سرمایه گذاری در کیش

قبل از اقدام به سرمایه‌گذاری در حوزه مسکن، باید در ابتدا هدف از سرمایه‌گذاری خود را مشخص کنید. زمان مناسب برای سرمایه‌گذاری در بازار مسکن یکی دیگر از نکات مهمی است که باید به آن توجه کافی داشته باشید.

مقایسه مناطق مختلف جزیره کیش برای خرید خانه

مناطق مختلف کیش

جزیره کیش مساحتی حدود 92 کیلومتر و جمعیتی تقریبا 5 هزار نفره دارد. پوشش گیاهی متنوع و آب و هوای مطلوب حاکم بر این منطقه باعث شده تا افرادی که سرمایه لازم را دارند به‌جای سفر به کشورهای خارجی و پذیرفتن ریسک بالا، در این منطقه زیبا و پرسود سرمایه‌گذاری کنند.

بهترین فرصت خرید آپارتمان در کیش

جزیره کیش

اگر می‌خواهید کیفیت زندگی در یکی از بهترین‌ شهرهای اروپایی را در ایران تجربه کنید، خرید آپارتمان در کیش شما را به این هدف می‌رساند. شهری که علاوه بر جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر، خیابان‌های مدرن، مراکز خرید معتبر، هتل‌های کلاس الف و معروفش، آب و هوایی بسیار مطلوب دارد. اگر تمایل به خرید آپارتمان در کیش را دارید، تا پایان این …

همه چیز درباره مهاجرت به کیش

موقعیت جغرافیایی جزیره کیش

چنانچه قصد اجاره خانه در کیش را دارید باید بگوییم که جزیره کیش در این حوزه نیز بسیار موفق است. متراژ خانه‌های اجاره‌ای در کیش از 30 تا 90 متر است. شما با هر مقدار بودجه می‌توانید فایل اجاره‌ای مورد نظر خود را در کیش پیدا کنید. آنچه که باعث تعیین قیمت اجاره در کیش می‌شود، متراژ آپارتمان و طبقه‌ای که خانه مورد نظر در آن قرار دارد. برای مثال هرچه تعداد طبقات بالاتر باشد قیمت اجاره بیشتر است.

پیش خرید ملک، بهترین راه سرمایه‌گذاری در کیش

سرمایه‌گذاری سودمند

افراد بسیاری که به کیش سفر می‌کنند، محو زیبای، قانونمندی آن می‌شوند و ترجیح می‌دهند ملکی خیریده و در کیش ساکن شوند. اما برای سکونت در این جزیره قبل از خرید ملک لازم است، تا با شرایط و محله‌های کیش آشنایی کافی داشته باشید. تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

اقامت در جزیره زیبای کیش

کیش

جزیره کیش با مساحت 92 کیلومتر و جمعیتی 5 هزار نفره در آب‌های نیلگون خلیج فارس قرار دارد. این جزیره کوچک از بهتر آب و هوا و امکانات رفاهی برخوردار است. امکانات این جزیره به گونه‌ای است که اقتصاد در آن رونق بسیاری دارد

ویژگی خرید خانه در جزیره تجاری و مسکونی کیش

اقامت

اگر قصد خرید خانه در جزیره کیش را دارید لازم است تا محله‌های آن را بهتر بشناسید. ساختمان‌سازی در محله کیش به گونه‌ای است که به راحتی می‌توانید متناسب با سلیقه خود خانه ویلایی یا آپارتمان خریداری کنید.

12صفحه 1 از 2

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

مطالب پیشنهادی

فنگشویی آشپزخانه، ایجاد فضایی هماهنگ و پرانرژی

فنگشویی آشپزخانه، ایجاد فضایی هماهنگ و پرانرژی

آشپزخانه قلب خانه محسوب می‌شود، جایی که غذا تهیه و پخته می‌شود و خانواده و دوستان دور هم جمع می‌شوند. فنگشویی، فلسفه‌ای باستانی که بر تعادل و هماهنگی انرژی ("چی") در محیط تمرکز دارد، می‌تواند به شما در ایجاد آشپزخانه‌ای ایده‌آل از نظر فنگشویی کمک کند که هم زیبا و هم کاربردی باشد. با مچله دلتا همراه باشید تا با فنگشویی آشپزخانه، ایجاد فضایی هماهنگ و پرانرژی داشته باشید.