سایت خرید و فروش ملک و آپارتمان در نواب تهران

محله نواب به دلیل مجاورت با بزرگراه شهید نواب صفوی یکی از محله های معروف در تهران به شمار می آید که از ترافیک بالایی برخوردار است. این محله در جنوب غربی تهران و منطقه ده  شهرداری قرار دارد. دسترسی در این محله از شمال به تونل توحید و بزرگراه چمران و از جنوب به بزرگراه تندگویان و شهید چراغی محدود می شود.

قیمت آپارتمان در محله نواب

قیمت آپارتمان در این محله نیز همچون سایر محله‌ها ، به عوامل متعددی از جمله متراژ، دسترسی و قدمت بنا بستگی دارد. اما می توان گفت که در مقایسه با بیشتر مناطق تهران محله نواب از قیمت کمتری برخوردار است.

دسترسی محله نواب

یکی از دلایلی که افراد این محله را با توجه به حجم بالای تردد برای زندگی انتخاب می‌کنند، سهولت تردد به سایر محله‌ها است. بزرگراه نواب محوری است که از میدان جمهوری آغاز شده و به دو بزرگراه شهید تندگویان و چراغی راه می یابد. همچنین ایستگاه های متروی شهید نواب صفوی، متروی توحید، کمیل و بریانک در این منطقه قرار دارند.  علاوه بر این خطوط اتوبوسرانی که از مسیر بزرگراه نواب و خیابان آزادی می گذرند هم استفاده از اتوبوس را میسر می کنند.

امکانات محله نواب

 بوستان زنجان و پارک رضوان از جمله بوستان‌های بزرگ در شمال و جنوب محله نواب هستند. علاوه بر آن مراکز اداری مهمی همچون سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، سازمان تامین اجتماعی، شهرداری منطقه  ده و دادسرای عمومی ناحیه ده در این محله قرار دارند. مراکز درمانی همچون بیمارستان لولاگر، بیمارستان بابک، بیمارستان شهریار در این محله واقع شده اند.