دلتابلاگ
تبلیغات
  • خبر و گزارش
  • معرفی محله‌ها
    • محله‌های تهران
    • محله‌های کرج
    • شهر پردیس
    • محله‌های اصفهان
    • محله‌های شیراز
    • محله‌های مشهد
    • جزیره کیش
    • شهر‌های ساحلی شمال
    • محله های سایر شهرها
  • نکات معاملات ملکی
  • دکوراسیون
  • گوناگون
بدون نتیجه
مشاهده همه نتایج
  • خبر و گزارش
  • معرفی محله‌ها
    • محله‌های تهران
    • محله‌های کرج
    • شهر پردیس
    • محله‌های اصفهان
    • محله‌های شیراز
    • محله‌های مشهد
    • جزیره کیش
    • شهر‌های ساحلی شمال
    • محله های سایر شهرها
  • نکات معاملات ملکی
  • دکوراسیون
  • گوناگون
بدون نتیجه
مشاهده همه نتایج
دلتابلاگ
بدون نتیجه
مشاهده همه نتایج
صفحه اصلی گوناگون

آقای علی عزیزپور مدیریت مجموعه نیلوفر آبی

دلتابلاگ توسط دلتابلاگ
۲۴ شهریور، ۱۴۰۲
زمان مطالعه: 1 دقیقه
0 0
0
آقای علی عزیزپور مدیریت مجموعه نیلوفر آبی

مسیر حرفه‌ای علی عزیزپور ابتدا هیچ ربطی به ماساژ نداشت. او مهندسی مکانیک خواند، تدریس در دانشگاه را آغاز کرد و مدیریت مراکز آموزش عالی و پژوهش‌های علمی را بر عهده گرفت. اما در تمام این سال‌ها علاقه درونی‌اش به دنیای آرامش، لمس و ریلکسیشن در ذهنش زنده بود. تا اینکه در سال ۱۳۸۲، نخستین سفر کاری‌اش به تایلند همه چیز را تغییر داد.

تایلند برای هر مسافر تعریف خاصی دارد؛ یکی شیفته طبیعت، دیگری عاشق غذاهای محلی می‌شود. اما برای علی عزیزپور، تایلند با فرهنگی شناخته شد که بعدها الهام‌بخش مسیر زندگی‌اش شد: ماساژ سنتی. او که برای شرکت در یک کنفرانس علمی به بانکوک رفته بود، هر شب پس از جلسات، ماساژ می‌گرفت تا تجدید قوا کند. آن‌قدر تحت تأثیر این تجربه قرار گرفت که با خود عهد کرد روزی در ایران مرکزی با همان سطح از تخصص، اخلاق و آرامش تأسیس کند. او می‌گوید: «در هر خیابانی چندین مرکز ماساژ حرفه‌ای وجود داشت. همان‌جا با خودم گفتم این همان چیزی است که انسان مدرن نیاز دارد؛ یک مکث در هیاهو و بازسازی انرژی.»

علی عزیزپور ماساژ را نه فقط یک صنعت، بلکه یک فرهنگ، یک سبک زندگی و حتی یک میراث ارزشمند می‌دانست. اما شاید خودش هم تصور نمی‌کرد تحقق این رویا چنین مسیر پرپیچ‌وخمی داشته باشد؛ مسیری که در نهایت منجر به خلق برندی شد که امروز نماد کیفیت و آرامش در صنعت اسپا و ماساژ ایران است.

پس از بازگشت به ایران، علی عزیزپور رویای خود را کنار نگذاشت. او کفش آهنی به پا کرد و در حالی که هیچ مرکز رسمی آموزش ماساژ یا مرجع صدور مجوز برای تأسیس اسپا در کشور وجود نداشت، تصمیم گرفت راه را باز کند. این موانع او را دلسرد نکرد. نخستین گام‌ها را در جزیره کیش برداشت؛ جایی که محدودیت‌ها کمتر بود. او با پشتکار فراوان توانست پروپوزالی جامع تدوین کند و موافقت سازمان منطقه آزاد کیش را بگیرد. نتیجه آن شد که در سال ۱۳۸۷، اولین مجوز رسمی تأسیس مرکز ماساژ در ایران به نام علی عزیزپور و برند نیلوفرآبی صادر شد.

از آنجا که او می‌خواست همان تجربه واقعی تایلند را برای مشتریانش بازسازی کند، در ابتدا مجوز استخدام ماسورهای تایلندی را دریافت کرد. به این ترتیب، اولین شعبه نیلوفرآبی در کیش آغاز به کار کرد و امروز دو شعبه تخصصی این برند در هتل‌های ۵ ستاره داریوش و مارینا پارک فعالیت می‌کنند.

تنها دو سال پس از موفقیت در کیش، توجه فدراسیون پزشکی ورزشی و وزارت ورزش به نیلوفرآبی جلب شد. همکاری‌های مشترک آغاز شد، دوره‌های آموزشی به تصویب رسید و پای علی عزیزپور به تهران باز شد. حالا نیلوفرآبی با دو شعبه در فرمانیه (کوهستان) و شهرک غرب (آب) فعالیت دارد و به مرکزی سلامت‌محور تبدیل شده است؛ جایی برای پیشگیری از بیماری‌ها، درمان برخی مشکلات و بازگرداندن آرامش به زندگی شهری.

پیشنهاد خواندن:  چه نوع طراحی سایتی برای کسب‌ و کار من مناسب ‌تر است؟

جزئی‌نگری و نگاه دقیق علی عزیزپور به مشتریان باعث شد نیلوفرآبی مشتریانی خاص هم پیدا کند. او می‌گوید: «امروز علاوه بر ساکنان تهران و گردشگران، دیپلمات‌ها و ورزشکاران حرفه‌ای هم مشتری ما هستند و پکیج‌های VIP متناسب با نیازشان دریافت می‌کنند.»

با تلاش‌های علی عزیزپور، سرفصل‌های تخصصی ماساژ برای رشته کاربر ماساژ در سازمان فنی و حرفه‌ای طراحی شد. امروز بسیاری از ماسورهای ایرانی دوشادوش ماسورهای تایلندی در نیلوفرآبی مشغول به کار هستند و این صنعت روزبه‌روز حرفه‌ای‌تر می‌شود.

اما فعالیت‌های علی عزیزپور به همین‌جا محدود نشد. او می‌خواست برای اقتصاد ایران هم ارزش افزوده ایجاد کند. شرکت «ناکو» را برای صادرات محصولات لبنی ایران به تایلند راه‌اندازی کرد و موفق شد سهمی قابل توجه از بازار را به دست آورد؛ به طوری که در نیمه اول ۲۰۲۵ فروش این شرکت از یک میلیون دلار گذشت. همزمان پروژه ساخت یک هتل ۵ ستاره در ولنجک تهران را نیز آغاز کرده است تا نمونه‌ای از میزبانی با استانداردهای جهانی در پایتخت ارائه دهد.

آینده‌نگری علی عزیزپور فقط به داخل کشور محدود نمی‌شود. او در نظر دارد شعباتی از برند نیلوفرآبی را در امارات، اروپا و آسیای جنوب شرقی راه‌اندازی کند. همچنین طرح دهکده‌های سلامت را پیش می‌برد؛ مراکزی ترکیبی از اقامت، تغذیه سالم، طبیعت‌درمانی و ماساژ که به نیاز روزافزون جمعیت سالمند ایران پاسخ خواهد داد.

فلسفه کاری علی عزیزپور روشن است: ایجاد فضایی برای بازسازی انرژی جسم و روان، با تمرکز کامل بر آرامش و بدون هیچ حاشیه‌ای. از نظر او، توسعه پایدار تنها با حرفه‌ای‌گری و رعایت استانداردهای بین‌المللی ممکن است.

امروز وقتی از برند نیلوفرآبی سخن می‌گوییم، نام علی عزیزپور در کنار آن می‌درخشد. مردی که از تجربه‌های ساده کودکی آغاز کرد و با پیوند زدن علاقه‌اش به دانش و جسارت، صنعتی را در ایران پایه‌گذاری کرد که پیش از او نه مجوز داشت و نه چهارچوب. نیلوفرآبی امروز تنها یک مرکز ماساژ نیست؛ نمادی است از فرهنگ، سلامت و احترام به انسان.

برچسب ها : علی عزیزپور,نیلوفر آبی

همچنین بخوانید

تهران هفتاد سال پیش
گوناگون

اجاره خانه در تهران قدیم؛ هزینه زندگی ۷۰ سال پیش

۱۴ آذر، ۱۴۰۴
از اجاره‌نشینی تا صاحب چندین ملک شدن، تجربه واقعی یک مهاجر ایرانی
گوناگون

از اجاره‌نشینی تا صاحب چندین ملک شدن، تجربه واقعی یک مهاجر ایرانی

۱۲ آذر، ۱۴۰۴
17 سایت جهانی برای تبلیغات اینترنتی رایگان (پربازده)
رپورتاژ آگهی

17 سایت جهانی برای تبلیغات اینترنتی رایگان (پربازده)

۱۱ آذر، ۱۴۰۴
علت و رفع ارورهای پکیج ایران رادیاتور؛ از E1 تا E51
رپورتاژ آگهی

علت و رفع ارورهای پکیج ایران رادیاتور؛ از E1 تا E51

۱۱ آذر، ۱۴۰۴
تفاوت خرید خانه لوکس در شمال تهران و برلین
گوناگون

خرید خانه لوکس؛ وقتی خرید خانه در شمال تهران از ویلا های برلین هم گران‌تر می‌شود

۱۰ آذر، ۱۴۰۴
چرا ورق فومیزه احسان‌کار به انتخاب اول کابینت‌سازان تبدیل شده است؟
رپورتاژ آگهی

چرا ورق فومیزه احسان‌کار به انتخاب اول کابینت‌سازان تبدیل شده است؟

۱۰ آذر، ۱۴۰۴
مطلب بعدی
چشم‌ انداز دکتر رحمت الله قوامی برای تضمین سلامت در صنعت دامداری

چشم‌ انداز دکتر رحمت الله قوامی برای تضمین سلامت در صنعت دامداری

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی

دکتر مژده شکری ساز ؛ کارآفرین برجسته در ایران و کانادا
گوناگون

دکتر مژده شکری ساز ؛ کارآفرین برجسته در ایران و کانادا

توسط دلتابلاگ
۷ مرداد، ۱۴۰۴
0

دکتر مژده شکری ساز، کارآفرین برجسته‌ای است که تجربیات خود را در عرصه‌های مختلف کسب‌وکار در ایران به دست آورد...

بیشتر بدانید
وام بدون ضامن

وام بدون ضامن| راهنمای کامل دریافت این وام

۱۵ شهریور، ۱۴۰۴
هتل‌های کیش

معروف‌ترین هتل‌های کیش؛ روی آب یا معماری تخت جمشید؟

۲ اسفند، ۱۴۰۳
نهضت ملی مسکن

حذف مجردها از نهضت ملی مسکن؟/ دیوان عدالت اداری: اخذ تعهد ازدواج باطل شد

۶ فروردین، ۱۴۰۴
عطر

تعبیر خواب شکستن شیشه عطر از نظر معبران معروف

۸ اردیبهشت، ۱۴۰۴
دلتابلاگ

جدیدترین اخبار و مسائل حوزه اقتصاد و مسکن و ضروری ترین نکات مربوط به خرید و اجاره ملک را به همراه نکات حقوقی ملکی در نشریه دلتا بخوانید.


ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

تازه ترین عناوین

اجاره خانه در تهران قدیم؛ هزینه زندگی ۷۰ سال پیش

جدیدترین قیمت خرید آپارتمان در چیتگر در سال 1404

از اجاره‌نشینی تا صاحب چندین ملک شدن، تجربه واقعی یک مهاجر ایرانی

جهش ۲۰۰ درصدی قیمت مسکن در غرب تهران تنها ظرف ۴ سال

۱۰ ایده کم‌هزینه برای ایجاد فضایی آرامشبخش در خانه

گرانی ۵۰ درصدی مصالح ساختمانی و رکود کامل معاملات مسکن

دسته های پربازدید

آکادمی دلتا تیتر اصلی جزیره کیش خبر و گزارش دسته بندی نشده دلتا گفتمان دکوراسیون رپورتاژ آگهی شهر پردیس محله‌های تهران محله‌های شیراز معرفی محله‌ها نکات معاملات ملکی پیشنهاد سردبیر گوناگون
  • درباره ما
  • صفحه اصلی

© کلیه حقوق مادی و معنوی این بلاگ برای سایت ملکی دلتا محفوظ می باشد.

خوش آمدید!

اطلاعات کاربری خود را وارد کنید

کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟

بازیابی کلمه عبور

لطفا برای بازیابی کلمه عبور نام کاربری یا ایمیل خود را وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتایج
  • خبر و گزارش
  • معرفی محله‌ها
    • محله‌های تهران
    • محله‌های کرج
    • شهر پردیس
    • محله‌های اصفهان
    • محله‌های شیراز
    • محله‌های مشهد
    • جزیره کیش
    • شهر‌های ساحلی شمال
    • محله های سایر شهرها
  • نکات معاملات ملکی
  • دکوراسیون
  • آکادمی دلتا
  • دلتا گفتمان

© کلیه حقوق مادی و معنوی این بلاگ برای سایت ملکی دلتا محفوظ می باشد.