فیس فریم، تکنیک جدید رنگ کردن مو

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تکنیک جدیدی در رنگ کردن مو که با کمترین میزان آسیب انجام میشود و تنها قسمت جلوی مو رنگ خواهد شد.
فیس فریم

فیس فریم، یکی از جدیدترین تکنیک‌های رنگ کردن مو است که این روزها بسار پرطرفدار شده است. از آنجایی که در این روش، تنها قسمت جلوی مو رنگ می‌شود، این گونه نامگذاری شده است و باعث می‌شود چهره باز و جذاب‌تر به نظر برسد. ما در مجله دلتا قصد داریم به معرفی کامل روش فیس فریم بپردازیم. در ادامه همراه ما باشید.

فیس فریم چیست؟

فریم به معنای قاب است و فیس فریم نوعی بالیاژ مو است که بر روی قسمت جلوی مو انجام می‌شود و معمولا نیاز است که مو دکلره شود. برای این مدل، می‌توانید از رنگ‌های فانتزی هم استفاده کنید و یا به صورت هایلایت انتخاب شود و بدون این‌که آسیبی به تمام موها وارد شود، تغییرات بسیاری در چهره‌تان ایجاد خواهد شد.

فیس فریم

 

این روش به راحتی انجام می‌شود و تنها کافی است تا قسمت جلوی مو و هر اندازه که مدنظرتان است، جدا شود، داخل فویل قرار بگیرد و رنگ شود. بعد از دکلره نیز می‌توانید هر رنگی را که دوست داشته باشید، روی موها بزنید.

فیس فریم روی موی مشکی

برای آن دسته از خانم‌هایی که موهای مشکی خود را دوست دارند و می‌خواهند با کمترین آسیب، تغییراتی را در خود ایجاد کنند، مدل فیس فریمی پیشنهاد می‌شود که می‌توان از رنگ‌های دودی یا یخی استفاده کرد.

  • اگر موهای خرمایی دارید، فیس فریم بلوند یا طلایی برای شما مناسب‌تر است.
  • برای موهای قهوه‌ای تیره، هایلایت مسی می‌تواند گزینه جالبی باشد.

بهترین مدل‌های فیس فریم

این‌که چه رنگی برای فیس فریم انتخاب شود، کاملا سلیقه‌ای است و ما در این قسمت، به معرفی پرطرفدارترین مدل‌ها خواهیم پرداخت.

فیس فریم

  • فیس فریم یخی

یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ها برای فریم مو، یخی است که چهره‌تان حالت ژورنالی پیدا می‌کند. آرایشگر باید در ابتدا جنس و رنگ موی شما را بررسی کند و متناسب با آن، از ترکیب رنگ‌هایی استفاده کند که مو سریع به رنگ پایه برسد و رنگساژ یخی بزند.

  • رنگ کرم، بلوند و دودی

پرطرفدارترین رنگ‌ها برای قسمت جلوی مو رنگ‌های دودی، اسموکی، کرم و بلوند هستند که روی هر رنگ مویی به خوبی خود را نشان می‌دهند و چهره‌تان تغییر خواهد کرد.

  • مدل رنگی

برای انجام این روش حتما یک آرایشگر باتجربه را انتخاب کنید تا هم رنگبندی زیباتری را در بیاورد و هم اینکه کمترین میزان آسیب به موها وارد شود. در این مدل، ترکیبی از رنگ‌ها استفاده می‌شود.

مطلب پیشنهادی:  در خانه کانسیلر بسازید

فیس فریم

  • فیس فریم چتری

خیلی از دختران نوجوان که چتری هم دارند، می‌توانند فیس فریمی را در این قسمت از موهای خود انجام دهند که معمولا پایه مو مشکی است و از رنگ‌های یخی و نقره‌ای برای جلوی مو استفاده می‌شود.

فیس فریم بر اساس فرم صورت

محل قرارگیری و مدل فیس فریمی که مستقیما بر چهره شما تاثیر می‌گذارد و بسیار مهم است که مدل را بر اساس فرم صورت‌تان انتخاب کنید.

  • صورت گرد

برای صورت گرد، بهتر است از مدل هایلایت استفاده شود و پراکنده باشد تا گردی صورت کمتر به چشم بیاید.

فیس فریم

  • صورت بیضی

اگر فرم صورت‌تان بیضی شکل است، سعی کنید فیس فریم یخی یا دودی را انتخاب کنید.

  • صورت مربع

برای صورت‌های مربعی، بهتر است که فریم مقداری پایین‌تر از ریشه مو زده شود و هر دو طرف به یک اندازه باشد.

تعداد کلمات مطلب: 520

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

سوئیس ایران کجاست؟

دشت هلن در چهارمحال و بختیاری و در نزدیکی رشته کوه‌های زاگرس، منطقه محافظت شده‌ای است که ب…