5 نوشیدنی برای شفاف شدن پوست صورت

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
داشتن پوستی شفاف و سالم، از طریق مصرف نوشیدنی‌های حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز.

همه خانم‌ها زیبایی را دوست دارند و به دنبال راه‌هایی برای شفاف شدن پوست صورت هستند و ممکن است برای داشتن پوستی شفاف و سالم، هزینه‌های زیادی را پرداخت کنند. اما شاید برایتان جالب باشد بدانید که شما می‌توانید با قرار دادن یک سری از نوشیدنی‌های طبیعی در برنامه غذایی خود، به راحتی و در خانه، سلامت پوست‌تان را تضمین کنید. اما کدام نوشیدنی‌ها به روشن‌تر شدن پوست کمک می‌کنند؟ ما در مجله دلتا، قصد داریم به معرفی 5 نوشیدنی برای شفاف شدن پوست صورت بپردازیم.

شفاف شدن پوست صورت

نوشیدنی‌های مفید برای شفاف شدن پوست صورت

در ابتدا باید بگوییم که پوست سالم، مستلزم این است که کلاژن به میزان بالا تولید شود و به همین خاطر، نیاز است که ویتامین‌ها و مواد معدنی به میزان کافی در رژیم غذایی گنجانده شوند. پس توصیه ما این است که نوشیدنی‌های طبیعی را آماده کنید که حاوی ویتامین‌های ضروری برای سلامت پوست هستند تا علاوه بر روشن شدن پوست صورت، شاهد برطرف شدن چین و چروک‌های پوستی نیز باشید.

  1. آب خیار و زنجبیل

ترکیب این دو ماده با هم که هر دو سرشار از آنتی اکسیدان هستند، سلامت بافت پوست را تضمین می‌کند و شاهد شفاف شدن پوست صورت خود خواهید بود. توصیه می‌شود روز خود را با این نوشیدنی آغاز کنید تا علاوه بر سم زدایی از بدن، آبرسانی به پوست هم انجام شود. می‌توانید به این ترکیب، مقداری لیمو هم اضافه کنید.

  1. آب آلوئه ورا

آلوئه ورا منبع غنی از مواد مغذی و معدنی است که به حفظ سلامت، زیبایی و هم چنین شفاف شدن پوست کمک می‌کند. روزانه یک لیوان آب آلوئه ورا بنوشید و هم چنین می‌توانید آن را با چند عدد آلبالو ترکیب کرده و داخل مخلوط کن بریزید تا طعم فوق‌العاده‌ای پیدا کند.

  1. آب هویج

آب هویج و سیب، یکی از بهترین نوشیدنی‌های کلاژن ساز است و توصیه می‌شود چند بار در هفته مصرف شود تا پوست به شفافیت کامل برسد. هویج، دارای مقادیر بالایی ویتامین A است که یک ماده عالی برای کلاژن سازی و هم چنین روشن شدن پوست به حساب می‌آید.

مطلب پیشنهادی:  چرا دختران همسرانی شبیه پدران خود انتخاب می‌کنند؟

در این ترکیب هم چنین می‌توانید از چغندر هم استفاده کنید که نه تنها، سموم را از بدن دفع می‌کند، بلکه پوست شفاف‌تری هم خواهید داشت.

شفاف شدن پوست صورت

  1. آب اسفناج و کرفس

اسفناج، سرشار از ویتامین A و C است که هر دو به تولید کلاژن بیشتر و شفاف شدن پوست کمک می‌کنند. آب کرفس نیز حاوی این دو ویتامین است و ترکیب این دو ماده در یک نوشیدنی، می‌تواند شفاف شدن پوست صورت را سرعت ببخشد.

  1. آب لیمو و زنجبیل

آب لیمو و زنجبیل را با هم ترکیب کرده و روزانه مصرف کنید تا علاوه بر داشتن پوست شفاف و سالم، در برابر بیماری‌ها مصون شوید. هر دو این ماده، سرشار از آنتی اکسیدان هستند و خواص آنتی باکتریال دارند و بدن را نیز مقاوم می‌کنند.

نوشیدنی‌هایی که به آن‌ها اشاره کردیم، به شما کمک می‌کنند تا پوست شفاف و سالم‌تری داشته باشید. امیدواریم این مطلب برایتان مفید باشد.

تعداد کلمات مطلب: 483

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سلامتی

همچنین بخوانید

تالاب میانکاله، تماشای پرندگان مهاجر

تالاب میانکاله، یکی از شگفتی‌های شمال ایران است که در نزدیکی بهشهر واقع شده و مامنی امن بر…