بهترین چیدمان پذیرایی ال شکل

0
5
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برای داشتن بهترین چیدمان پذیرایی ال شکل کافی است به ایده ها و نکات کلیدی بیان شده توجه کنید تا فضایی شیک، با کلاس و کاربردی داشته باشید.
بهترین چیدمان پذیرایی ال شکل

بهترین چیدمان پذیرایی ال شکل به ابعاد و اندازه فضا، نوع و تعداد مبلمان، سبک دکوراسیون و سلیقه شخصی شما بستگی دارد. با مجله دلتا همراه باشید تا با بهترین چیدمان پذیرایی ال شکل آشنا شوید تا فضای منزل خود را زیبا و شیک بچینید.

ایده های چیدمان پذیرایی ال شکل

با این حال، چند ایده کلی که می تواند به شما در ایجاد یک چیدمان زیبا و کاربردی کمک کند در ادامه آورده شده است:

 تعیین نقطه کانونی

اولین قدم در چیدمان مبلمان در پذیرایی ال شکل، تعیین نقطه کانونی است. این نقطه می تواند شومینه، تلویزیون، پنجره با منظره زیبا یا هر چیز دیگری باشد که می خواهید توجه را به آن جلب کنید. مبلمان را حول نقطه کانونی بچینید. به عنوان مثال، می توانید مبل ها را روبروی شومینه یا تلویزیون قرار دهید.

بهترین چیدمان پذیرایی ال شکل

استفاده از فرش

فرش می تواند به تعریف فضا و بزرگتر نشان دادن پذیرایی ال شکل شما کمک کند. می توانید از یک فرش بزرگ برای کل فضای نشیمن یا از فرش های کوچکتر برای تعریف مناطق مختلف مانند نشیمن و غذاخوری استفاده کنید.

چیدمان مبلمان به صورت زاویه دار

در پذیرایی ال شکل، چیدمان مبلمان به صورت زاویه دار می تواند به ایجاد فضایی صمیمی تر و دعوت کننده تر کمک کند. به عنوان مثال، می توانید دو مبل را روبروی هم با زاویه کمی قرار دهید و سپس یک صندلی یا عثمانی در بین آنها قرار دهید.بهترین چیدمان پذیرایی ال شکل

استفاده از مبلمان با اندازه مناسب

مبلمان با اندازه مناسب را انتخاب کنید تا فضا را شلوغ و دلگیر نکند. به عنوان مثال، اگر فضای پذیرایی شما کوچک است، از مبلمان با ابعاد کوچکتر استفاده کنید.بهترین چیدمان پذیرایی ال شکل

مطلب پیشنهادی:  نکات انتخاب رنگ پرده اتاق خواب، زیبا و آرامش بخش

نورپردازی

نورپردازی مناسب می تواند به بزرگتر نشان دادن پذیرایی ال شکل شما کمک کند. از ترکیبی از نور طبیعی و مصنوعی برای روشن کردن فضا استفاده کنید.

جداسازی فضا

اگر می خواهید فضای پذیرایی ال شکل خود را به دو یا چند بخش مجزا مانند نشیمن و غذاخوری تقسیم کنید، می توانید از مبلمان، قفسه کتاب یا پارتیشن استفاده کنید.بهترین چیدمان پذیرایی ال شکل

نکات کلیدی چیدمان پذیرایی ال شکل

بهترین چیدمان پذیرایی ال شکل به شرح زیر است:

  • اگر شومینه در پذیرایی ال شکل شما وجود دارد، می توانید مبلمان را روبروی شومینه بچینید. همچنین می توانید یک دست مبلمان را در کنار شومینه و دست دیگر را روبروی تلویزیون قرار دهید.
  • اگر پذیرایی ال شکل شما پنجره بزرگی با منظره زیبا دارد، می توانید مبلمان را روبروی پنجره بچینید تا از منظره لذت ببرید.
  • اگر می خواهید فضای غذاخوری جداگانه ای در پذیرایی ال شکل خود داشته باشید، می توانید میز ناهارخوری و صندلی ها را در ضلع کوچکتر اتاق قرار دهید.

تعداد کلمات مطلب: 430

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

بهترین و شیک ترین چیدمان مبلمان برای پذیرایی مستطیلی

چیدمان مبلمان برای پذیرایی مستطیلی به ابعاد و اندازه فضا، نوع و تعداد مبلمان، سبک دکوراسیو…