مزایا و معایب استفاده از تینت لب

0
12
زمان مطالعه: 3 دقیقه
دنیای جذاب لوازم آرایشی مورد علاقه بسیاری از خانم‌هاست. لوازم آرایش‌ها انواع مختلفی دارد که یکی از آن‌ها که به تازگی بسیار روی بورس آمده، تینت لب است.
مزایای استفاده از تینت لب

در آرایش کردن استفاده از تینت لب  دارای مزایا و معایبی است که جالب است از آن‌ها اطلاع داشته باشید. تینت لب از جدیدترین محصولات لب به شمار می‌آید که توانسته توجه بازار زیبایی و مخاطبان آن را به خود جلب کند. همراه دلتامگ باشید.

مزایای استفاده از تینت لب

تینت‌های لب در مقایسه با سایر محصولات لبو رژلب‌های موجود در بازار مزایای زیادی دارند. مزایای تینت لب عبارتند از:

با تینت لب آرایش طبیعی داشته باشید

ماهیت تینت لب چیزی بین برق لب و رژ لب است. این محصول نسبت به رژ لب ملایم‌تر بوده اما رنگ بیشتری نسبت به برق لب دارد. به همین دلیل باعث می‌شود تا ظاهری بدون آرایش یا طبیعی داشته باشید. حتی اگر واقعا آرایش می‌کنید، با تینت لب، این آرایش، برای دیگران غیرقابل تشخیص خواهد بود.

تینت لب یک طراوت و شادابی ملایمی را به شما می‌دهد.

چندمنظوره بودن تینت لب

شما می‌توانید از تینت لب برای قسمت‌های مختلف صورت مثل لب، گونه و حتی پشت چشم استفاده کنید. بسیاری از تینت‌های لب برای استفاده به‌عنوان رنگ گونه و سایه چشم نیز به کار می‌روند. این تینت‌ها رنگ ملایمی را به چهره می‌افزایند تا ظاهری ساده اما با رنگ و رو داشته باشید. از آنجایی که بسیار سبک هم هستند، می‌توانید با سایر محصولات آرایشی راحت‌تر استفاده کنید.

توصیه می‌کنیم قبل از استفاده از تینت لب روی چشم یا صورت خود، تمام اطلاعات روی محصول را برای اطمینان از ایمنی آن مطالعه کنید.

ماندگاری بیشتر تینت لب

از جمله مهم‌ترین مزایای استفاده از تینت لب آن است که این محصول ماندگاری بسیار بالایی دارد. تینت‌های لب بیشتر از رژلب‌ها و برق لب‌ها ماندگاری دارند؛ چراکه ذرات آن به جای نشستن روی لب‌ها، به عمق لب نفوذ پیدا می‌کند. تینت‌ها در مقایسه با رژلب‌های روزانه که بین ۳ تا ۴ ساعت ماندگاری دارند، می‌توانند به‌طور متوسط ​​۶ ساعت بمانند.

مقرون‌به‌صرفه بودن اکثر تینت‌های لب

اکثر تینت‌های لب دارای رنگدانه بالا و ماندگاری طولانی‌مدت هستند و از آنجایی که می‌توان از آن برای چندین منظور استفاده کرد، با عدم نیاز به خرید محصولات اضافی دیگر در هزینه خود صرفه‌جویی می‌کنید.

مطلب پیشنهادی:  رشد سریع مو در کمترین زمان

مقرون‌به‌صرفه بودن اکثر تینت‌های لب 

لکه نشدن

بعد از خشک شدن مناسب، تینت‌های لب روی سطح لب‌ها باقی مانده و برخلاف رژ لب‌ها و برق لب‌ها حرکت نمی‌کنند. علت این امر آن است که تینت لب با استفاده از رنگدانه‌ها در یک فرمول مبتنی بر آب ساخته شده است. هنگامی که پایه آبکی بخار می‌شود، رنگدانه موجود در رنگ زیرین به لایه سطحی لب‌ها می‌چسبد.

معایب استفاده از تینت لب

اگرچه ما در بالا مزایای استفاده از تینت لب را برای شما بررسی کردیم اما هنوز نکات منفی در رابطه با آن‌ها وجود دارد که قبل از امتحان کردن، باید آن‌ها را در نظر بگیرید.

ملایم بودن رنگ‌های تینت لب

اگر شما طرفدار ظاهر ظریف و طبیعی نیستید، ممکن است از تینت‌های لب خوشتان نیاید. زیرا تینت‌های لب دارای رنگ ملایم و پوشش شفافی هستند که ممکن است برای کسانی که به دنبال رنگ لب با پوشش کامل هستند، مطلوب نباشد.

فرمول مایع تینت‌های لب

قوام تینت‌های لب مایع بوده، بنابراین باید با احتیاط اعمال شود وگرنه می‌ریزند و می‌تواند لباس شما را لک کند.

فرمول مایع تینت‌های لب

تنوع کم رنگ‌ها

در مقایسه با رژ لب، تینت‌ها تنوع کمی در رنگ دارند.

خشکی لب‌ها توسط برخی از مارک‌های تینت لب

بعضی از تینت‌های لب به‌طور باورنکردنی روی لب‌ها خشک شده و لب‌ها را خشک و پوسته‌پوسته می‌کنند. برای جلوگیری از ترک خوردن، باید با نوعی از بالم لب‌های مرطوب‌کننده، لب را مرطوب کرد. دلیل این امر نیز ساخت تینت‌ها با یک فرمول مبتنی بر آب است که سریع خشک می‌شوند. البته فرمول‌های اخیر بهبود پیدا کرده‌اند و آبرسانی بیشتری به لب‌ها دارند.

تعداد کلمات مطلب: 599

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

طرز تهیه ترشی انبه تند به سبک جنوبی ها

ترشی انبه یکی از خوشمزه‌ترین ترشی‌ها است که از آسیای جنوبی و جنوب شرقی وارد ایران شده است.…