بازسازی لاک خشک شده با چند ترفند ساده+ویدیو

0
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
لاک زدن یکی از کارهای موردعلاقه خانم‌هاست. باتوجه‌به اینکه لاک‌ها بعد از مدتی خشک می‌شوند ما در این مطلب تصمیم گرفتیم به شما کمک کنیم تا در خانه لاک‌های خشک‌شده‌تان را بازسازی کنید.

بازسازی لاک خشک شده جلوی هزینه‌های اضافی شما را می‌گیرد و به شما کمک می‌کند از لاک‌های قدیمی خود برای مدت طولانی‌تری استفاده کنید. همراه دلتامگ باشید.

بازسازی لاک خشک شده

روش‌های مختلفی برای این کار وجود دارد که در این مطلب به برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

روش اول

برای بازسازی لاک خشک شده در ابتدا به یک ظرف آب گرم احتیاج داریم. برای این کار تنها کافی است در ابتدا لاک را بین دو دست خودتان نگه داشته و تکان دهید. حالا آن لاک را درون ظرف آب گرم قرار دهید. اجازه دهید مدتی نیز درون آب باقی بماند. بعدازاین مرحله لاک شما به حالت قبل برگشته است.

روش دوم

برخلاف باور اشتباه بسیاری از افراد استفاده از استون برای بازسازی لاک کار نامناسب و اشتباهی است. شما می‌توانید برای بازسازی لاک خشک شده خود از مقداری رقیق‌کننده لاک (تینر) استفاده کرده و چند قطره از آن را درون لاک خود بریزید. حالا لاک را خوب تکان دهید تا رقیق‌کننده با لاک مخلوط شود.

 روش سوم

استفاده از الکل از جمله کارهایی است که می‌توانید برای بازسازی لاک خشک شده انجام دهید. الکل یکی از بهترین گزینه‌ها برای رقیق کردن لاک ناخن است. کافی است برای این کار دو قطره از این ماده را به ظرف لاک خود اضافه کنید و به‌خوبی تکان دهید. حال پولیش لاک را بررسی کنید. اگر به‌اندازه دلخواهتان رقیق نشده بود، می‌توانید الکل بیشتری اضافه کنید و دوباره این مراحل را تکرار نمایید.

مطلب پیشنهادی:  استایل مینیمال مردانه؛ تجربه یک تیپ شیک و خاص

نحوه تمیزکردن لاک خشک شده

معمولاً زمانی که با یک لاک خشک شده مواجه می‌شوید، علت آن پر شدن درب لاک از لاک‌های خشک شده است. پاک‌کردن داخل درب لاک می‌توانید از یک گوش پاک آغشته به استون استفاده کنید. البته برای این کار باید کمی حوصله به خرج بدهید و معمولاً زمانی که با یک لاک خشک‌شده موجه هستید علت آن پر شدن داخل درب لاک از لاک‌های خشک شده است. ​یکی از معضلات افراد، دیر خشک شدن لاک است اما ما برای این موضوع هم برایتان راهکار داریم.

نحوه تمیزکردن لاک خشک شده

سخن آخر

یکی از لذت‌بخش‌ترین کارها برای خانم‌ها لاک‌زدن است؛ اما باید مراقب لاک‌های خود باشیم و در ابتدا از آن‌ها درست استفاده کنیم و در نهایت اگر خشک شدند، از راه‌های بازسازی لاک خشک شده استفاده کنیم.

تعداد کلمات مطلب: 374

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

میکاپ ابرو؛ راهکاری ساده برای داشتن ابروهای زیبا

میکاپ ابرو به مجموعه‌ای از تکنیک‌ها و روش‌هایی گفته می‌شود که برای شکل‌دهی، پر کردن، و تعر…