ساخت مسکن 80 متری با وام 4 ساله

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ساخت واحدهای 25 تا 80 متر با کمترین میزان سرمایه و با هدف خانه دار شدن افراد متوسط جامعه، در ماهدشت کرج کلید خورده و طی 48 ماه به متقاضیان تحویل داده می‌شود.
طرح مسکن اقتصادی

پروژه طرح مسکن اقتصادی با هدف خانه دار شدن افراد و رهایی از اجاره نشینی اجرایی شده است. این پروژه با ساخت واحدهای 25 تا 80 متر در ماهدشت کرج کلید خورده و مسئول پروژه اعلام داشته که این واحدها با هزینه متقاضیان و در قالب تعاونی ساخته می‌شود و طی مدت 48 ماه به صاحبان تحویل داده خواهد شد.

به گزارش خبر آنلاین، اجرای این طرح به تعداد 3300 واحد به صورت هوشمند و در واحدهای 25 متری تا 80 متری آغاز شده و البته ناگفته نماند که برخی واحدها 120 متر نیز خواهند بود.

به گفته خشایار باقرپور، مدیر عامل اتحادیه تعاونی شهر تهران، اقدامات حقوقی، تامین زمین و عقد قرارداد انجام شده و عملیات اجرایی آن به طور رسمی آغاز شده است. وی افزود، اکنون و با توجه به نیاز جامعه امروز و اینکه واحدهای متراژ بزرگ از استطاعت متقاضیان خارج شده، نیاز است که طرح‌های جدیدی وارد صنعت ساختمانی شود.

باقرپور همچنین مدل اجرای طرح مسکن اقتصادی را تعاون پایه دانست و اعلام داشت که قیمت واحدها در حدود سی میلیون تومان در هر متر مربع است که وام به گونه‌ای برای متقاضیان در نظر گرفته شده که 35 درصد هزینه‌ها را تحت پوشش قرار دهد. هماهنگی‌هایی نیز با بانک صورت گرفته، به این صورت که تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت چهار سال در نظر گرفته شده است.

مطلب پیشنهادی:  افزایش تورم در پی اعطای وام 200 میلیونی

مدیر عامل اتحادیه تعاونی شهر تهران، در خصوص هزینه مالی این پروژه اظهار داشت که: هزینه‌ها از طریق آورده متقاضیان و به صورت تعاونی اجرا می‌شود و امکان دریافت وام نیز وجود دارد. ایشان همچنین معتقدند که باید ساخت مسکن متراژ پایین ادامه پیدا کند تا کمبودی در این زمینه وجود نداشته باشد.

در این دوره که هزینه مصالح ساختمانی بسیار گران شده، طرح مسکن اقتصادی یکی از بهترین گزینه‌ها برای خانه دار شدن است و سرمایه کم خود را می‌توانید به خرید خانه نقلی و متراژ پایین اختصاص دهید.

تعداد کلمات مطلب: 312

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

خبر خوش برای متقاضیان مسکن ملی پرند

مسکن ملی پرند، یکی از بزرگ‌ترین پروژهه‌های عمرانی ایران است که می‌تواند بسیاری از افراد ده…