آموزش لیفت ابرو با صابون

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
روشی جدید در حالت دادن و کشیده شدن ابروها به سمت بالا با استفاده از صابون مخصوص حاوی گلسیرین و روغن آرگان.
لیفت ابرو با صابون

لیفت ابرو با صابون، یکی از روش‌های جدیدی است که این روزها برای کشیده شدن ابروها به سمت بالا استفاده می‌شود و از آنجایی که ابروها یکی از مولفه‌های زیبایی صورت به حساب می‌آیند، هر چه موهای ابرو به سمت بالا کشیده شود، پلک هم بازتر به نظر می‌رسد. به همین خاطر، اگر چشم و پلک افتاده‌ای دارید، می‌توانید این تغییر را در ابروها و زیبایی ظاهری‌تان ایجاد کنید. در ادامه با مجله دلتا همراه باشید تا به شما نحوه حالت دادن به ابرو با صابون لیفت ابرو را آموزش دههیم.

لیفت ابرو با صابون چیست؟

لیفت ابرو با صابون، تکنیک جدید آرایشی است که برای حالت دادن و لیفت ابروها استفاده می‌شود و نیاز است از صابونی استفاده شود که حاوی گلیسیرین، ویتامین E و روغن آرگان باشد. در زمان استفاده از این صابون حتما به موارد زیر توجه داشته باشید:

لیفت ابرو با صابون

  • قبل از صابون زدن، ابتدا ابروها را به فرم دلخواه‌تان در بیاورید و شانه بزنید.
  • صابون را در جهت رشد موهای ابرو استفاده کنید تا ظاهر مرتب‌تری داشته باشد.
  • میزان گلسیرین و PH صابون را بررسی کنید و این را در نظر داشته باشید که هر چه میزان PH صابون از PH پوست بالاتر باشد، احتمال خشک شدن و ریزش ابروها بیشتر خواهد بود.
  • حتما برای زدن صابون روی ابرو، از براش یا برش تمیز استفاده کنید و بعد از زدن صابون، ابروها را شانه کنید تا موها از هم باز شوند.

مراحل لیفت ابرو با صابون

برای اینکه کار لیفت ابرو با صابون راحت‌تر انجام شود و نتیجه کار زیباتر در بیاید، بهتر است مراحل زیر را با دقت انجام دهید:

  1. تمیز کردن ابروها

ابتدا ابروها را به خوبی و با آب ولرم بشویید و توجه داشته باشید که محل قرارگری صابون باید مرطوب باشد. چند قطره آب روی صابون بریزید تا حالت خمیری پیدا کند و مقداری خیس شود.

  1. زدن براش به ابرو

مقداری از صابون را با استفاده از براش، برداشته و مستقیما روی ابرو بزنید و به سمت بالا شانه کنید. توجه داشته باشید که تا زمانی که برس رطوبت دارد، می‌توانید به ابروها فرم دهید و نکته مهم بعدی این است که میزان رطوبت براش نباید خیلی زیاد باشد، چرا که رطوبت باعث می‌شود صابون ضعیف شود و فرم و حالت دلخواه ایجاد نشود.

مطلب پیشنهادی:  معرفی چند مدل مانتو تابستانی

لیفت ابرو با صابون

  1. پر کردن داخل ابروها

در انتهای کار، از روبرو به ابروها نگاه کنید و هر جا که احساس کردید خالی است، صابون را به همان ناحیه بزنید تا ابرو ظاهر پر و حجیم‌تری پیدا کند و از ابروهای لیفت شده خود لذت ببرید.

لیفت ابرو با صابون برای ابروهای نازک

درست است که هر چه ابرو پر و ضخیم باشد، لیفت ابرو ظاهری زیباتری خواهد داشت، اما برای ابروهای نازک هم قابل انجام است و اگر قصد دارید از صابون لیفت ابرو استفاده کنید، ابتدا ابروها را با استفاده از روغن نارگیل یا آب پیاز تقویت کرده و سپس از صابون لیفت استفاده کنید.

 

 

تعداد کلمات مطلب: 477

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

شهر دلفین های ایران کجاست؟

دلفین‌های جزیره هنگام را دیده‌اید؟ جزیره هنگام، یکی از زیباترین و بکرترین جزایر ایران، در …