اکستنشن مو در خانه

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر می‌خواهید موهای بلند و همچنین حجیم‌تری داشته باشید و یا برای یک مهمانی، مدل موی خود را تغییر دهید، با چند روش ساده، از موی طبیعی یا مصنوعی استفاده کنید.
اکستنشن مو در خانه

اکستنشن مو در خانه، یکی از روش‌های افزایش حجم و طول مو است که می‌تواند زیبایی ظاهری شما را چندین برابر کند. بسیاری از خانم‌ها برای انجام این روش، به سالن‌های زیبایی مراجعه می‌کنند و هزینه‌های بالایی را متقبل می‌شوند، اما ما در مجله دلتا قصد داریم نحوه اکستنشن مو در خانه را به شما آموزش دهیم. پس در ادامه همراه ما باشید.

انواع اکستنشن مو در خانه

اکستنشن مو در خانه، معمولا با هدف افزایش طول مو یا پرحجم شدن موها انجام می‌شود و حتی خانم‌هایی که می‌خواهند برای مهمانی، مدل موی خود را تغییر دهند، از این روش استفاده می‌کنند. برای انجام این کار در خانه، بهتر است که یک دید کلی از روش‌ها داشته باشید و بدانید که از چه وسایلی باید استفاده کنید.

اکستنشن مو در خانه

اکستنشن مو را می‌توانید با استفاده از موی طبیعی با کیفیت انجام دهید و یا اکستنشن‌های مصنوعی خریداری کنید که البته از لحاظ ظاهری مشابه موی طبیعی هستند و می‌توانید مدل‌های همرنگ با موی خودتان را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که اکستنشن با موی طبیعی، قابلیت رنگ کردن هم دارد.

روش‌های اکستنشن مو در خانه

توجه داشته باشید که این روش تنها برای زمانی انجام می‌شود که بخواهید مو در حدود 7 سانتی متر افزایش طول داشته باشد و برای بیشتر از آن، اکستنشن مناسب نخواهد بود. برای انجام اکستنشن مو در خانه می‌توانید روش‌های زیر را انجام دهید و موهای زیباتری داشته باشید.

  1. مدل کلیپسی

یکی از ساده‌ترین روش‌های اکستنشن مو در خانه، استفاده از مدل‌های کلیسپی است که خیلی سریع نصب می‌شوند و هر زمان که خواستید می‌توانید کلیپس را باز کنید. این مدل‌ها را باید در نزدیکی ریشه مو وصل کنید و لا به لای موها قرار دهید تا خود قسمت کلیپس مشخص نباشد. این مدل اکستنشن را می‌توانید به صورت تکی یا نواری خریداری کرده و استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی:  درمان ریزش مو با تخم‌مرغ

اگر از چند شاخه می‌خواهید استفاده کنید، ابتدا موها را تقسیم بندی کنید و شاخه‌ها را با فاصله مشخص از هم، از قسمت ریشه نصب کنید. توجه داشته باشید که کلیپس‌ها را طوری نصب کنید که مشخص نباشند و مو روی آن‌ها را پوشانده باشد.

اکستنشن مو در خانه

  1. مدل حرارتی

این مدل‌ها با عنوان اکستنشن چسبی هم شناخته می‌شوند که باید ابتدا آن را روی مو بگذارید و با اتو مو، به مو وصل کنید تا چسبیده شود. همین روش را در هر جایی که می‌خواهید اکستنشن قرار بگیرد، تکرار کنید که البته توجه داشته باشید که ممکن است مو در نهایت حالت چسبندگی پیدا کند و چندان جالب نشود.

  1. مدل میکرورینگ

در این روش، موها با استفاده از یک رینگ نصب می‌شوند که تا چند ماه هم ماندگاری دارد و می‌توانید برای پرپشت نشان داده شدن موهای قسمت جلو، هم استفاده کنید.

مراقبت‌های بعد از اکستنشن مو در خانه

  • موها را به آرامی و از بالا به پایین برس بزنید.
  • تا حد امکان از وسایل حرارتی به خصوص اتو مو استفاده نکنید.
  • موهای خود را با شامپوهای بدون سولفات بشویید و نرم کننده را هرگز به ریشه مو نزنید.
  • از تافت یا حالت دهنده‌های مو استفاده نکنید.

 

 

 

تعداد کلمات مطلب: 498

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نو کردن و نگهداری از ظروف چوبی با 3 راهکار کاربردی

نگهداری از ظروف چوبی آشپزخانه نیازمند مراقبت‌های بسیاری است. ظروف چوبی از محبوبیت بالایی ب…