آموزش مش کردن مو با پلاستیک در خانه

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر در خانه کلاه مش ندارید، از این روش برای رنگ کردن موهایتان استفاده کنید.
مش مو با پلاستیک

مش مو با پلاستیک یکی از روش‌های سریع و عجله‌ای برای هایلایت کردن موها است که در زمانی که کلاه مش ندارید، به کمک شما می‌آید. برای انجام این روش و رسیدن به نتیجه‌ای عالی کافی است این مقاله مجله دلتا را تا انتها مطالعه کنید. ضمن اینکه پیشنهاد می‌کنیم قبل از انجام مش مو با پلاستیک، انواع هایلایت مو را بشناسید.

مش مو با پلاستیک

برای انجام مش مو با پلاستیک لازم است یک پلاستیک اندازه سرتان پیدا کنید یا یک نایلون را کامل برش بزنید و روی سر قرار دهید. بعد پلاستیک را سوراخ‌های ریز ایجاد کنید و موها را از داخل آن بیرون بکشید. پیشنهاد می‌کنیم برای مش مو با پلاستیک از یک نایلون نسبتاً محکم و مقاوم استفاده کنید.

مش مو با پلاستیک

مراحل انجام مش مو با پلاستیک

  • موها را برای انجام مش مو با پلاستیک باید کاملاً تمیز و خشک کنید. در این مورد پیشنهاد می‌کنیم موها را یک روز قبل از انجام مش برای حفظ چربی طبیعی موها و بهبود فرآیند رنگ‌دهی بشویید.
  • متناسب با رنگ طبیعی موهایتان، یک رنگ مو انتخاب کنید. در این مورد پیشنهاد می‌کنیم از رنگ‌هایی که فاصله زیادی با رنگ موی خودتان دارند را انتخاب نکنید تا هایلایت زیبایی در نهایت داشته باشید.
  • پلاستیک مش را بر روی سرتان قرار دهید و آن را با گیره در جای خود ثابت کنید.
  • از داخل پلاستیک، تکه‌های مو را با استفاده از قلاب مخصوص خارج کنید. در این مرحله لازم است خیلی دقت کنید چون هرچقدر ظرافت بیشتری در انتخاب دسته‌های مو داشته باشید، نتیجه بهتری خواهید داشت.
  • اگر فکر می‌کنید موهایتان قابلیت دریافت رنگ موی انتخابی را ندارد، در این مرحله از کمی دکلره استفاده کنید و موهایتان را به پایه دلخواه برسانید.
  • پس از شستن دکلره، موهایتان را خوب خشک کنید. سپس رنگ موی موردنظر را با اکسیدان ترکیب کرده و روی تکه‌های جدا شده قرار دهید.
  • به مقدار لازم جهت رنگ گرفتن موهایتان صبر کنید و سپس موهایتان را بشویید.
مطلب پیشنهادی:  چرا بعضی افراد در خواب جیغ می‌کشند؟

پس از پایان مراحل مش مو با پلاستیک و شستن و خشک کردن موهایتان، امیدواریم از نتیجه کار راضی باشید. ضمن اینکه توصیه می‌کنیم حتماً موهایتان را با آب ولرم بشویید و ترجیحاً از شامپو استفاده نکنید.

مزایای مش مو با پلاستیک

  • پلاستیک مش کمک می‌کند تا رنگ به صورت یکنواخت و دقیق به موها منتقل شود.
  • این روش به ایجاد هایلایت‌های طبیعی و زیبای ملایم کمک می‌کند.
  • روش مش با پلاستیک نسبت به روش‌های دیگر پیچیدگی کمتری دارد و نیاز به تجهیزات خاص ندارد.

هایلات مو با پلاستیک

برای دریافت بهترین نتیجه رنگی را انتخاب کنید که با رنگ طبیعی موها و رنگ پوست شما هماهنگ باشد. در آماده‌سازی موها و قرار دادن پلاستیک بسیار دقت کنید تا از نتیجه مطلوب اطمینان حاصل کنید. پس از مش مو با پلاستیک استفاده از محصولات مراقبتی مناسب برای حفظ سلامت و زیبایی موها به شما کمک می‌کند.

تعداد کلمات مطلب: 461

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

ایده‌های جذاب برای چیدمان گل در بالکن

شاید برایتان جالب باشد اما چیدمان گل در بالکن باعث زیبایی هر چه بیشتر خانه شما می‌شود. در …