5 مدل بافت مو تابستونی جدید خوشگل و ناز

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برای اینکه در تابستان موهایی زیبا و جذاب داشته باشید، کافیست این مقاله را مطالعه کنید.
بافت مو تابستونی

بافت مو تابستونی علاوه بر اینکه استایل شما را زیباتر و جذاب‌تر می‌کند، کمتر باعث اذیت شما در طول روز می‌شود. اما انتخاب مدل مو مناسب کمی سخت است که در این مقاله از مجله دلتا، این سختی را برای شما آسان می‌کنیم. همچنین پیشنهاد می‌کنیم یکی دیگر از ترندها که بافت مو با روبان است را در این مقاله مطالعه کنید.

بافت کلاسیک یا بافت فرانسوی‌

یکی از محبوب‌ترین بافت مو تابستونی که هر سال ترند می‌شود، بافت کلاسیک یا بافت فرانسوی است. این بافت به دلیل حالت کلاسیکی که دارد همیشه ظاهری شیک و زیبا به شما می‌دهد. برای اجرای این بافت از بالای سر باید شروع کنید و به سمت پایین به صورت سه‌تایی و محکم ادامه دهید. بافت فرانسوی برای موقعیت‌های رسمی و غیررسمی مناسب است و با هر استایلی، زیبایی منحصربه‌فردی خواهد داشت.

بافت هلندی

بافت هلندی که به ان بافت معکوس هم گفته می‌شود، مشابه بافت فرانسوی است اما تفاوتی اساسی دارد. در این مدل بافت، رشته‌های مو از زیر یکدیگر عبور می‌کنند تا بافتی برجسته‌تر و قابل توجه‌تر داشته باشند.

بافت هلندی مو

این بافت برای کسانی که به دنبال ظاهری متفاوت و جلب توجه هستند ایده‌آل است. بافت هلندی معمولاً برای موقعیت‌های غیررسمی و روزمره مناسب‌تر است.

بافت تیغ ماهی

بافت تیغ ماهی یا فیش تیل، از دو بخش جداگانه مو ایجاد می‌شود که به صورت متقاطع با یکدیگر بافته می‌شوند. این مدل بافت به دلیل ظاهری منظم و زیبا، برای مناسبت‌های خاص و مهمانی‌ها بسیار مناسب است. بافت تیغ ماهی می‌تواند به شکل‌های مختلفی از جمله بافت‌های فشرده یا شل انجام شود که بستگی به سلیقه شما دارد.

مطلب پیشنهادی:  جدیدترین مدل‌های بستن روسری

بافت اسپایک

بافت اسپایک یا بافت کوهستانی از لایه‌هایی از مو که به صورت برجسته و جدا از هم بافته می‌شوند تشکیل می‌شود. این مدل به طور معمول به صورت بافت‌های محکم و قابل مشاهده طراحی می‌شود و ظاهری مدرن و جوان دارد. بافت اسپایک برای افرادی که به دنبال یک استایل منحصربه‌فرد و شیک هستند بسیار مناسب است.

بافت دوتایی

بافت دوتایی یا تویین یک بافت ترکیبی از دو نوع بافت مختلف است که در دو طرف سر انجام می‌شود. این مدل به دلیل قابلیت ایجاد تنوع در ظاهر و سادگی در انجام آن، بسیار محبوب است. بافت دوتایی می‌تواند برای انواع مختلف مو و شرایط آب و هوایی مناسب باشد. ضمن اینکه به راحتی با هر استایلی هماهنگ می‌شود و خیلی راحت است.

بافت مو تابستونی

انتخاب مدل مو بافت تابستونی می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در ظاهر و استایل شما داشته باشد. با انتخاب مدلی که با سلیقه و موقعیت شما هماهنگ باشد، می‌توانید به راحتی به زیبایی و جذابیت خود اضافه کنید.

تعداد کلمات مطلب: 426

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

ایده‌های جذاب برای چیدمان گل در بالکن

شاید برایتان جالب باشد اما چیدمان گل در بالکن باعث زیبایی هر چه بیشتر خانه شما می‌شود. در …