کشیدن خط چشم با چسب نواری با 5 مرحله ساده و سریع

0
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کشیدن خط چشم با چسب می‌تواند یک آرایش خوب و بی‌نظیر به شما هدیه کند.
خط چشم با چسب

کشیدن خط چشم با چسب نواری شاید به نظر عجیب برسد اما یکی از بهترین و سریع‌ترین ترفندها برای داشتن خط چشمی بی‌نظیر است. این ترفند نه‌تنها برای افراد مبتدی بلکه برای کسانی که خیلی سریع می‌خواهند خط چشمی دقیق و تمیز داشته باشند مناسب است. در این مقاله از مجله دلتا می‌خواهیم کشیدن خط چشم با چسب نواری را به شما آموزش دهیم.

مراحل کشیدن خط چشم با چسب نواری

استفاده از چسب نواری برای کشیدن خط چشم به شما کمک می‌کند تا یک خط دقیق و تمیز بدون نیاز به مهارت زیاد در آرایش داشته باشید. از این روش برای کشیدن خط چشم گربه‌ای و خط چشم دنباله‌دار می‌توانید استفاده کنید و در مجالس و مهمانی‌ها بدرخشید. درواقع چسب نواری به عنوان یک راهنما عمل می‌کند که مانع از پخش شدن یا منحرف شدن خط چشم می‌شود و نتیجه نهایی تمیز و بی‌نقص است.

آماده‌سازی پلک‌ها

قبل از شروع به کشیدن خط چشم با چسب نواری مطمئن شوید که پلک‌های شما تمیز و خشک هستند. اگر پوست چربی دارید استفاده از یک پرایمر مخصوص چشم به ماندگاری آرایش شما کمک می‌کند. این کار باعث می‌شود که چسب به خوبی بچسبد و خط چشم به صورت ثابت و بدون پخش شدن باقی بماند.

پرایمر چشم

بریدن و قرار دادن چسب

در ادامه سه قطعه چسب نیاز دارید که یکی از آنها بلندتر است و از گوشه بیرونی چشم تا پایان ابرو قرار می‌گیرد؛ دو قطعه دیگر کوچکتر است و روی پلک قرار می‌گیرد. در این مورد پیشنهاد می‌کنیم حتماً از چسب‌هایی با چسبندگی ملایم مانند چسب‌های پزشکی استفاده کنید. این چسب‌ها برای پوست حساس اطراف چشم بدون آسیب هستند.

کشیدن خط چشم

با قرار دادن چسب در زاویه مناسب، خط چشم خود را به راحتی بکشید. اما در این مورد دقت داشته باشید که حتماً چسب‌ها را درست روی پلک قرار داده باشید تا خط چشم خراب نشود. اگر هم از سایه زیر خط چشم استفاده می‌کنید، ابتدا آن را اعمال کنید و سپس از خط چشم استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی:  در یک روز مهم‌ترین جاهای دیدنی رشت را ببینید

خط چشم با چسب

حذف چسب و اصلاح

پس از اتمام کشیدن خط چشم با چسب، چسب‌ها را به آرامی از پلک جدا کنید. اگر احساس می‌کنید که خط چشم به اصلاح نیاز دارد، با استفاده از یک گوش‌پاک‌کن آغشته به میسلار آن را تمیز کنید.

تکمیل آرایش چشم

در آخر با استفاده از ریمل، مژه‌هایتان را تقویت کنیدو اگر دوست داشتید از مژه مصنوعی برای جلوه بیشتر استفاده کنید.

گذاشتن مژه مصنوعی

نکات مهم برای کشیدن خط چشم با چسب

  • از چسب‌های با چسبندگی ملایم استفاده کنید تا به پوست حساس اطراف چشم آسیب نرسد. برای این کار چسب‌های پزشکی گزینه مناسبی هستند.
  • از چسب بر روی پوست مرطوب استفاده نکنید زیرا مانع از خوب چسبیدن آن می‌شود و خط چشم نامنظم می‌شود.
  • مهارت در کشیدن خط چشم با چسب نیاز به تمرین دارد. با هر بار استفاده، دقت و مهارت شما بیشتر می‌شود و نتایج بهتری به دست می‌آورید.

کشیدن خط چشم با چسب یک روش ساده و موثر برای دستیابی به آرایشی تمیز و زیبا است. با انجام این مراحل و رعایت نکات گفته شده می‌توانید خیلی سریع به نتیجه دلخواه برسید.

تعداد کلمات مطلب: 506

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

سوئیس ایران کجاست؟

دشت هلن در چهارمحال و بختیاری و در نزدیکی رشته کوه‌های زاگرس، منطقه محافظت شده‌ای است که ب…