رنگ فرش سال 1403

0
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
فرش خود را مطابق با رنگ‌های مد شده در سال 1403 انتخاب کنید و به روز باشد.
انتخاب رنگ فرش

انتخاب رنگ فرش، یکی از نکات مهم در طراحی دکوراسیون است و باید به گونه‌ای انتخاب شود که در هماهنگی کامل با دیگر وسایل باشد. برخی رنگ‌ها مانند کرم، شیری، طوسی، فیلی یا طلایی هرگز از مد نمی‌افتند و به دلیل رنگ خاصی که دارند، همیشه می‌توانید در دکوراسیون خانه و رنگ فرش از آن‌ها استفاده کنید. اما اگر می‌خواهید مطابق مد پیش بروید و بدانید که امسال چه رنگی بیشتر برای فرش انتخاب می‌شود، در ادامه با مجله دلتا همراه باشید تا به معرفی انتخاب رنگ فرش 1403 بپردازیم.

انتخاب رنگ فرش

اصول انتخاب رنگ فرش

زمانی که برای خرید فرش به بازار مراجعه می‌کنید، باید یک سری نکات را در خصوص رنگ آن در نظر داشته باشید. از جمله این‌که:

  • فضای پذیرایی یا اتاق را در نظر بگیرید. اگر فضایی که در اختیار دارید، کوچک است، بهتر است سراغ رنگ‌های روشن بروید تا فضا کمی بزرگ‌تر به نظر برسد.
  • از روانشناسی رنگ‌ها غافل نشوید. معمولا برای مکان‌هایی مانند اتاق که برای استراحت است، بهتر است از رنگ‌های خنثی استفاده شود تا حس آرامش بیشتری در فضا ایجاد گردد.
  • رنگ کفپوش را در نظر بگیرید. اگر کفپوش تیره باشد، فرش با رنگ تیره می‌تواند فضا را کوچک و تاریک نشان دهد.
  • سبک و طراحی خانه را مد نظر قرار دهید. به طور مثال، برای خانه‌هایی با دکوراسیون مدرن، استفاده از فرش‌های کلاسیک بیشتر توصیه می‌شود.

بهترین رنگ فرش سال 1403

هر سال، رنگ‌ها و طرح‌های خاصی برای فرش روانه بازار می‌شوند و اصطلاحا مد می‌شوند که انتخاب رنگ فرش مناسب، می‌تواند تغییر بسیاری را در فضای دکوراسیون شما ایجاد کند. در اینجا، به معرفی چند رنگ که در سال 1403 مد شده‌اند، می‌پردازیم.

  1. رنگ روشن و کرم

انتخاب فرش با رنگ روشن و یا کرم مناسب برای خانه‌های کوچک است که باعث می‌شود فضا بزرگتر و دلباز به نظر برسد. در این حالت، می‌توانید از رنگ‌های مکمل کرم در دکوراسیون نیز استفاده کنید.

  1. رنگ لاکی

از دیگر رنگ‌های ترند سال 1403 برای فرش، رنگ لاکی است که بسیار ایده نو و جذابی است و به خوبی با رنگ‌هایی مانند کرم، مشکی و سفید هماهنگ می‌شود.

مطلب پیشنهادی:  هرگز این وسایل را برای خانه اجاره‌ای نخرید

انتخاب رنگ فرش

  1. رنگ طلاکوب نقره‌ای

از دیگر رنگ‌های مد شده در سال 1403 است که اگر از طرح‌های شلوغ در فرش خسته شده‌اید، می‌توانید سراغ این رنگ بروید که در حال حاضر، جزء پرفروش ترین مدل‌هاست و به راحتی با مبل و دیگر وسایل هماهنگ و ست می‌شود.

  1. رنگ طوسی

طوسی و یا فیلی، از جمله رنگ‌هایی هستند که به خوبی با دیگر رنگ‌ها در دکوراسیون هماهنگ می‌شوند و فضای مدرنی را ایجاد می‌کنند.

با در نظر گرفتن موارد گفته شده، انتخاب رنگ فرش با اطمینان بیشتری انجام می‌شود و دکوراسیون زیباتری خواهید داشت.

 

تعداد کلمات مطلب: 436

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

ٰدکوراسیون اتاق خواب پسرانه، فضایی جذاب و پرانرژی

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه، علاوه بر زیبایی، باید فضایی را فراهم کند که فرزندتان بتواند در…