بهترین شهرهای ایران برای سفر در تابستان

0
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر به دنبال خنک‌ترین شهرها برای گردش در تابستان هستید، این مطلب برای شماست.
بهترین مکان برای سفر در تابستان

بهترین مکان برای سفر در تابستان را می‌شناسید؟ تابستان همواره با تعطیلات و سفر در یاد همگان نقش بسته است اما یکی از دلایلی که بسیاری از افراد از سفر در این فصل زیبا امتناع می‌کنند، گرمای بیش از حد در فصل تابستان است. مجله دلتا برای شما 5 مورد از بهترین مکان برای سفر در تابستان را معرفی می‌کند تا یک سفر تابستانه دلپذیر و خنک داشته باشید.

 در تابستان به کجا سفر کنیم؟

تابستان یکی از زیباترین و بهترین فصل‌ها برای مسافرت و گردش است. ایران از کشورهای گرم است و به همین علت اکثر افراد به دنبال شهرهایی خنک برای سفر و گردش هستند، به همین علت برخی از شهرهای ایران به علت اینکه آب و هوای خنکی دارند بهترین مکان برای سفر در تابستان هستند. یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری برای سفر در تابستان، ۱۲ مکان دیدنی لاهیجان، عروس سبز گیلان است.

بهترین مکان برای سفر در تابستان

  • بهترین مکان ها برای سفر در تابستان

اگر به دنبال بهترین شهرها برای سفر در تابستان هستید، با ما همراه شوید.

 اردبیل

اردبیل یکی از شهرهای کوهستانی و خنک ایران است که جاذبه‌های گردشگری بسیار زیبایی نیز دارد و یکی از بهترین مکان برای سفر در تابستان است. جنگل‌های زیبای اردبیل، مانند فندوق لو و دریاچه زیبای نئور بسیار زیبا،خنک و دیدنی هستند.

بهترین مکان برای سفر در تابستان

 مازندران

شمال ایران دارای جاذبه‌های گردشگری بسیار زیبایی است. یکی از مکان‌هایی که همیشه و در تمامی فصول سال پر طرفدار و شلوغ هستند، شمال ایران است. با این حال استان مازندران به خصوص روستای فیلبند، دریاچه رویایی لفور، کلاردشت، عباس آباد و جنگل جالب دالخالی از بهترین جاهای دیدنی مازندارن به شمار می‌آیند.

مطلب پیشنهادی:  همه چیز درباره روانشناسی شخصیت مردان

 لرستان

لرستان که به شهر آبشارهای ایران شهرت دارد، با داشتن زیبایی‌های طبیعی و آب و هوای فوق العاده خوبی که دارد، جزو یکی از بهترین مقاصد گردشگری در ایران بهخصوص در فصل تابستان به شمار می‌آید. از بهترین مکان‌های دیدنیلرستان می‌توان به دریاچه کیو، آبشارهای زیبایش و مخمل کوه اشاره کرد

تهران

شاید گشت و گزار در پایتخت برای خیلی از افراد جذابیت زیادی داشته باشد. تهران نه تنها دارای مراکز خرید خاص و تفریحات و امکانات زیادی است، جاذبه‌های گردشگری منحصر به فرد خود را نیز دارد مانند فیروز کوه، دماوند، دشت هویج و دشت مشا که از بهترین مکان برای سفر در تاتبستان هستند.

بهترین مکان برای سفر در تابستان

 کردستان

کردستان نیز یکی از شهرهای کوهستانی و زیبای ایران است که در فصول گرم سال مانند تابستان پذیرای مسافران و گردشگران بسیاری است. از بهترین جاهی دیدنی کردستان در تابستان می‌توان به سنندج و عمارت‌های اصیل و تاریخی، مریوان و دریاچه زیبا و خروشان زریوار یاد کرد. کردستان نیز یکی از بهترین مکان برای سفر در تاسبتان است.

تعداد کلمات مطلب: 429

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

ایده‌های جذاب برای چیدمان گل در بالکن

شاید برایتان جالب باشد اما چیدمان گل در بالکن باعث زیبایی هر چه بیشتر خانه شما می‌شود. در …