رپورتاژ آگهی

راهنمایی برای خرید چمن مصنوعی باکیفیت

0
0
زمان مطالعه: 5 دقیقه
در این مطلب از دلتامگ به بررسی نکات مهم برای خرید چمن مصنوعی و عوامل موثر بر قیمت چمن مصنوعی می‌پردازیم.
خرید چمن مصنوعی

داشتن اطلاعات لازم در هنگام خرید چمن مصنوعی به مشتریان کمک می کند تا بهترین و با کیفیت ترین چمن را انتخاب نمایند.

چرا باید چمن مصنوعی را انتخاب کنیم

چمن مصنوعی به دلیل ظاهر زیبا و دوام بالا هم در فضای داخلی و هم در فضای بیرون مورد استفاده قرار می گیرد. کیفیت بالای چمن های مصنوعی سبب ثابت ماندن رنگ سبز آن در گذر زمان می‌ شود. این محصولات در مقابل نور مستقیم خورشید تغییر رنگ نمی‌ دهند و در برابر سایش مقاومت بسیار زیادی دارند. این نوع چمن ها تراکم بالایی دارند و برای استفاده در خانه، حیاط، کافه و یا باغ رستوران انتخاب مطلوبی به شمار می‌ روند. چمن های مصنوعی فاقد هرگونه مواد مضر هستند و قابلیت استفاده در زمین بازی کودکان و حیوانات را دارند.

مهمترین مزیت استفاده از نوع مصنوعی چمن، عدم جذب رطوبت است. استفاده از این محصول در کافه و رستوران‌ های فضای باز به شدت توصیه می‌ شود. چمن‌ مصنوعی نیاز به نگهداری و یا مراقبت خاصی ندارد به همین خاطر از آن برای پوشش زمین‌ های ورزشی استفاده می‌ نمایند. نوع مصنوعی چمن‌ بر خلاف چمن‌ طبیعی دارای سرسبزی همیشگی است.

یکی از مهمترین دلایل برای خرید چمن مصنوعی برخورداری از اجرای سریع می‌ باشد. زمانی که سطوح آماده هستند، می‌ توان به صورت روزانه حدوداً ۱۰۰۰ متر چمن نصب نمود. هزینه‌ ای که برای کاشت چمن طبیعی صرف می‌ شود، به مراتب بسیار بالاتر از هزینه پرداختی برای خرید چمن مصنوعی است. قیمت مناسب چمن موجب شده تا از آن در فضاهای گوناگونی استفاده شود.

6 نکته کلیدی برای خرید چمن مصنوعی

  1. جنس چمن

در هنگام انتخاب و خرید چمن مصنوعی باید به جنس آن توجه نمایید. برای تولید این محصول از سه نوع نخ پلی اتیلن، پلی پروپیلن و نایلون استفاده می‌ شود. این سه نوع چمن از لحاظ لطافت، مقاومت و ظاهر با یکدیگر متفاوتند. چمن‌ هایی که در دنیای چمن عرضه می‌ شوند، دارای الیاف مناسبی بوده و ارائه خدمات مشاوره تخصصی در انتخاب بهترین محصول تاثیر وافری دارد.

  1. کاربرد چمن

از دیگر نکات حائز اهمیت برای خرید چمن مصنوعی می‌ توان به کاربرد آن اشاره نمود. چمن‌ هایی که دارای دیتکس بالایی هستند، برای استفاده در محیط‌ های پر تردد مناسب می‌ باشند. بالا بودن دیتکس چمن، ماندگاری و دوام آن را به صورت قابل توجهی افزایش می‌ دهد. به عنوان مثال دیتکسی که چمن‌ های تزیینی دارند، با دیتکس چمن فوتبالی متفاوت است.

  1. تراکم چمن

نکته مهم در زمان خرید چمن مصنوعی توجه به تعداد گره‌ ها در هر متر مربع می‌ باشد. زمانی که تراکم چمن افزایش یابد، طول عمر بالاتری خواهد داشت. راحت‌ ترین روش برای بررسی تراکم چمن توجه به وزن آن است. هرچه تعداد گره‌ ها و تراکم چمن بیشتر باشد، در نهایت محصول سنگین‌ تر می‌ شود. دقت به وزن محصول در زمان خرید به انتخاب بهترین چمن کمک می کند.

  1. ارتفاع چمن

ارتفاع چمن، یکی از نکات مهمی است که در زمان خرید انواع چمن مصنوعی باید به آن دقت نمایید. چمن‌ ها دارای ارتفاع‌ های مختلفی هستند و نوع کاربری آن ها، تعیین کننده ارتفاع مناسب محصول است. برای مثال چمن‌ هایی که برای تراس و بالکن استفاده می‌ شوند، ارتفاع کوتاه‌ تری نسبت به چمن‌ های مورد استفاده در زمین‌ های ورزشی دارند. زمانی که ارتفاع چمن بیشتر می‌ شود، به عنوان محافظ عمل می‌ کند.

  1. رنگ چمن
مطلب پیشنهادی:  از بین بردن مشکلات پوستی، با چند ماسک ارزان

اگر شما به طبیعی بودن ظاهر چمن اهمیت زیادی می‌ دهید، بهتر است محصولی را انتخاب کنید که در ساخت آن علاوه بر رنگ سبز از رنگ‌ هایی مانند قهوه‌ ای و طلایی استفاده شده باشد. چمن‌ هایی با رنگ سبز طبیعی می‌ توانند ظاهری زیبا را ایجاد کنند.

  1. گارانتی و خدمات پس از فروش

یکی از نکات مهم در هنگام خرید چمن مصنوعی برخورداری از گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش است. شرکت‌ های معتبر تولید کننده چمن به منظور جلب اعتماد مشتریان، محصولات خود را با گارانتی عرضه می‌ نمایند. تضمین کیفیت کالا این اطمینان را به شما می‌ دهد که می توانید از این محصول برای مدت زمان طولانی استفاده کنید، بدون آنکه کیفیت آن دچار تغییر شود.

قیمت چمن مصنوعی
راهنمای خرید چمن مصنوعی

عوامل موثر بر قیمت چمن مصنوعی

قیمت چمن مصنوعی با توجه به فاکتورهای مختلف تعیین می‌ شود. کیفیت متریال مورد استفاده، طراحی، سایز و طول عمر محصول در قیمت نهایی چمن نقش مهمی دارند. چمن های مصنوعی جز ابزارهای کاربردی برای طراحی فضاهای مختلف شناخته شده‌ اند.

مهمترین عامل موثر بر قیمت چمن مصنوعی برند آن است. برندهای معتبر و شناخته شده‌ ای که محصولاتی با کیفیت را با خدمات پس از فروش ارائه می‌ کنند، قیمت بیشتری برای فروش این محصول در نظر می‌ گیرند. فرایند تولید این محصول مطابق با استانداردهای بین المللی و کنترل کیفیت انجام می‌ پذیرد.

قیمت چمن مصنوعی با توجه به ضخامت آن تعیین می‌ شود. چمن‌ هایی با ضخامت بیشتر، دوام بالایی دارند و از نظر قیمت گرانتر هستند. البته کیفیت و ظاهر طبیعی این محصول سبب ترغیب افراد برای خرید شده است. شکل ظاهری چمن مصنوعی می‌ تواند در تعیین قیمت آن تاثیر بسزایی داشته باشد. چمن‌ هایی که ظاهر زیبایی دارند، با قیمت بیشتری به فروش می‌ رسند.

اصلی‌ ترین فاکتور تاثیرگذار در قیمت چمن مصنوعی مساحت محیط است. هزینه نصب و خرید چمن مصنوعی زمانی که محوطه مساحت بالایی دارد، افزایش می‌ یابد. برای پوشش سطوح باید متراژ بیشتری از چمن خریداری شود؛ در نتیجه قبل از خرید، متراژ محوطه را به صورت کاملاً دقیق محاسبه کنید.

چمن مصنوعی
عوامل تعیین کننده قیمت چمن مصنوعی

انواع چمن را از کجا بخریم

امروزه افراد به دلیل مشغله زیاد خرید آنلاین را به خرید حضوری ترجیح می‌ دهند. در دنیای مدرن، خرید آنلاین به امری رایج مبدل شده است. شرکت دنیای چمن سابقه زیادی در حوزه مشاوره، فروش و نصب چمن‌ های مصنوعی دارد. دنیای چمن با ارائه خدمات ارزنده به مشتریان خود رضایت آن ها را جلب نموده است. محصولاتی که توسط این مجموعه تولید می شوند، مطابق با استانداردهای روز دنیا هستند. اگر شما قصد خرید چمن مصنوعی به صورت اینترنتی و آنلاین را دارید، می‌ توانید با این شرکت ارتباط برقرار کنید و پس از دریافت اطلاعات لازم در این زمینه اقدام به خرید نمایید. دنیای چمن تنوع بسیار بالایی در محصولات خود دارد و با کیفیت‌ ترین محصولات را با قیمت مناسب به فروش می‌ رساند.

چمن مصنوعی با قیمت مناسب
خرید چمن مصنوعی با قیمت مناسب

تعداد کلمات مطلب: 1053

اپلیکیشن مجله دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در رپورتاژ آگهی

همچنین بخوانید

پایتخت سفال ایران کجاست؟

پایتخت سفال ایران را می‌شناسید؟ این شهر یکی از قدیمی و باستانی‌ترین شهرهای ایران است که مد…